Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Johny B

Forumowicz
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Johny B

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Opel Vectra B 1.8 16V

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Johny B

    Głośny stuk w tylnim zawieszeniu

    Miałem to samo w VB 2.0 benzyna. Po zgaszeniu auta po paru minutach w tyle było słychać głośne głuche uderzenie, byłem u paru magików i żaden nic nie wynalazł. W mdz. czasie zmieniałem tuleje, klocki. ale nic nie pomogło, jeździłem tak 4 lata i tak sprzedałem.
  2. Witam. Czy ktoś może wie jaka jaka jest różnica miedzy zwykłym amorem GM a Irmscherm ? Dziś porównywałem obydwa i są identyczne tłok chowa się i wysuwa na taką samą wysokość, gwint taki sam. Jedyna różnica to przy gwincie przetoczenie 2cm i krótsze odboje też ok. 2cm. Wiec jak to się ma do zakładania springów Irmschera na seryjne amory że niby krótsza sprężyna skraca jego żywotność i nie pracuje w swoim zakresie jak zakres pracy tłoka jest taki sam w obydwóch amorach. Ktoś ma jakąś teorie na to ?
  3. Johny B

    Zawieszenie Vectra B i jego zmiany

    Witam. Mam okazje kupić amory irmiego tyle że z 2.6 a ja mam 1.8. Będzie widoczna duża różnica jak bym to założył ? W sensie wizualna czy nawet samego prowadzenia.
  4. Witam. Orientuje się ktoś jak powinna być poduszka amortyzatora do VB 1.8 116 lift, z tego co się zorientowałem to są 40 i 43 mm wysokie i twarde i miękkie.
  5. Johny B

    Komunikat "full" na dziennym przebiegu.

    A gdzie ta kość się znajduje, pod tą folią ze ścieżkami ? W sumie nie chcę już rozkręcać i przelutowywać bo jeszcze sobie "ulepsze". Myślę że ten błąd lub jakieś ingerencje w tym epromie chyba nie wpłyną jakoś na użtkowanie lub działanie samochodu. Czy jeszcze za coś odpowiada ten eprom?
  6. Johny B

    Komunikat "full" na dziennym przebiegu.

    tak, było zaznaczone.
  7. Johny B

    Komunikat "full" na dziennym przebiegu.

    Tak, polift. Nie cofałem tylko kręciłem do przodu ku zdziwieniu. Można tym opcomem jakoś uszkodzić licznik lub jego pamięć ?
  8. Johny B

    Komunikat "full" na dziennym przebiegu.

    Ale dziś zmieniałem na 219000 tyle ile być powinno i na opcomie zczytywało 000025 i zmieniłem na 219000 a ten napis dalej pozostał, ogólnie to nie wiem dlaczego ale jak zmieniałem wartość na nową to wyświetla się komunikat trwa zapisywanie danych czy coś ale trwa to dosyć długo ok 3 min i nie znika, muszę się cofnąć w menu.
  9. Witam. Zmieniałem ostatnio zegary i ustawiałem op comem china clon przebieg tyle że coś nie chciało zatrybić i podczas jazdy przebieg wskoczył mi na 600tyś a chwile potem się wyzerował 000000, tyle że jak teraz przekręcam kluczyk to wyskakuje w miejscu przebiegu dziennego komunikat "full" i znika po 5sek. Czy ktoś się spotkał z takim zjawiskiem ? Przebieg już ustawiłem na 2 dzień ale ten komunikat dalej wisi.
  10. Witam. Jaki rozmiar tarczy występował w polifcie 1.8 116 km, 288 mm czy może być mniejsza ? Mam stalówkę i nie mam jak zmierzyć.
  11. Witam. Faktycznie, ustawienie zbieżności to była podstawa, auto jeździ już normalnie a już się bałem że magiel kupiłem uszkodzony.
  12. Witam. Mam problem po wymianie maglownicy, np: przy ostrzejszym ruszaniu samochód dość mocno ściąga w lewo, podczas jazdy też po mocniejszym dodaniu gazu czuje że go znosi. Czy ustawienie zbieżności pomoże w tym przypadku, czy to może być wina maglownicy, ewentualnie złego montażu? Maglownice kupowałem suchą była zamontowana w sankach z całym zawieszeniem, wiec wyglądała na ok.
  13. Johny B

    Kontrolka ABS

    siema, a gdzie regenerowałeś ten moduł ? u mnie też szwankuje i muszę się za to zabrać. Chyba że koś może ma jakieś pomysły jak by go w domowym warsztacie spróbować naprawić.
  14. Witam. Zauważyłem dziś jak skończył mi się gaz i przełączyło mnie na Pb że powyżej 3 tyś strasznie go muli i przyśpiesza powoli, na czym najbardziej skupić uwagę, pompa, filtr, czy może jest coś jeszcze do sprawdzenia? Ogólnie to jeszcze odbiegnę od tematu, gdy kupiłem ten samochód z gazem to wydawał mi się słabszy przy przyśpieszeniu, zrywności od mojego drugiego niezagazowanego polifta 1.8 116 km. Jak jest w rzeczywistości czy 2.0 powinien łyknąć 1,8 na starcie, może skrzynie są inne albo porostu silnik 2.0 już nadaję się do remontu ma ponad 300tyś ?
  15. Witam posiadam Vectre B 2.0 sedan i mały problem, podczas jazdy jak i również na postoju (co dziwne) w tylnym zawiasie potrafi uderzyć coś jak by młotkiem ale nie jest to taki dźwięk metaliczny, raczej głuchy dość głośne puknięcie. Byłem u mechanika wymieniał mi linkę i zaciski o ręcznego, pooglądał, poszarpał, mówił ze jakieś tam gumy do wymiany ale stwierdził że to raczej nie od tego. Ma ktoś może jakieś pomysły co to może być?
×