Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Johny B

Forumowicz
  • Zawartość

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Johny B

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Opel Vectra B 1.8 16V
  1. Głośny stuk w tylnim zawieszeniu

    Miałem to samo w VB 2.0 benzyna. Po zgaszeniu auta po paru minutach w tyle było słychać głośne głuche uderzenie, byłem u paru magików i żaden nic nie wynalazł. W mdz. czasie zmieniałem tuleje, klocki. ale nic nie pomogło, jeździłem tak 4 lata i tak sprzedałem.
  2. Witam. Czy ktoś może wie jaka jaka jest różnica miedzy zwykłym amorem GM a Irmscherm ? Dziś porównywałem obydwa i są identyczne tłok chowa się i wysuwa na taką samą wysokość, gwint taki sam. Jedyna różnica to przy gwincie przetoczenie 2cm i krótsze odboje też ok. 2cm. Wiec jak to się ma do zakładania springów Irmschera na seryjne amory że niby krótsza sprężyna skraca jego żywotność i nie pracuje w swoim zakresie jak zakres pracy tłoka jest taki sam w obydwóch amorach. Ktoś ma jakąś teorie na to ?
  3. Zawieszenie Vectra B i jego zmiany

    Witam. Mam okazje kupić amory irmiego tyle że z 2.6 a ja mam 1.8. Będzie widoczna duża różnica jak bym to założył ? W sensie wizualna czy nawet samego prowadzenia.
  4. Witam. Orientuje się ktoś jak powinna być poduszka amortyzatora do VB 1.8 116 lift, z tego co się zorientowałem to są 40 i 43 mm wysokie i twarde i miękkie.
  5. Komunikat "full" na dziennym przebiegu.

    A gdzie ta kość się znajduje, pod tą folią ze ścieżkami ? W sumie nie chcę już rozkręcać i przelutowywać bo jeszcze sobie "ulepsze". Myślę że ten błąd lub jakieś ingerencje w tym epromie chyba nie wpłyną jakoś na użtkowanie lub działanie samochodu. Czy jeszcze za coś odpowiada ten eprom?
  6. Komunikat "full" na dziennym przebiegu.

    tak, było zaznaczone.
  7. Komunikat "full" na dziennym przebiegu.

    Tak, polift. Nie cofałem tylko kręciłem do przodu ku zdziwieniu. Można tym opcomem jakoś uszkodzić licznik lub jego pamięć ?
  8. Komunikat "full" na dziennym przebiegu.

    Ale dziś zmieniałem na 219000 tyle ile być powinno i na opcomie zczytywało 000025 i zmieniłem na 219000 a ten napis dalej pozostał, ogólnie to nie wiem dlaczego ale jak zmieniałem wartość na nową to wyświetla się komunikat trwa zapisywanie danych czy coś ale trwa to dosyć długo ok 3 min i nie znika, muszę się cofnąć w menu.
  9. Witam. Zmieniałem ostatnio zegary i ustawiałem op comem china clon przebieg tyle że coś nie chciało zatrybić i podczas jazdy przebieg wskoczył mi na 600tyś a chwile potem się wyzerował 000000, tyle że jak teraz przekręcam kluczyk to wyskakuje w miejscu przebiegu dziennego komunikat "full" i znika po 5sek. Czy ktoś się spotkał z takim zjawiskiem ? Przebieg już ustawiłem na 2 dzień ale ten komunikat dalej wisi.
  10. Witam. Jaki rozmiar tarczy występował w polifcie 1.8 116 km, 288 mm czy może być mniejsza ? Mam stalówkę i nie mam jak zmierzyć.
  11. Witam. Faktycznie, ustawienie zbieżności to była podstawa, auto jeździ już normalnie a już się bałem że magiel kupiłem uszkodzony.
  12. Witam. Mam problem po wymianie maglownicy, np: przy ostrzejszym ruszaniu samochód dość mocno ściąga w lewo, podczas jazdy też po mocniejszym dodaniu gazu czuje że go znosi. Czy ustawienie zbieżności pomoże w tym przypadku, czy to może być wina maglownicy, ewentualnie złego montażu? Maglownice kupowałem suchą była zamontowana w sankach z całym zawieszeniem, wiec wyglądała na ok.
  13. Kontrolka ABS

    siema, a gdzie regenerowałeś ten moduł ? u mnie też szwankuje i muszę się za to zabrać. Chyba że koś może ma jakieś pomysły jak by go w domowym warsztacie spróbować naprawić.
  14. Witam. Zauważyłem dziś jak skończył mi się gaz i przełączyło mnie na Pb że powyżej 3 tyś strasznie go muli i przyśpiesza powoli, na czym najbardziej skupić uwagę, pompa, filtr, czy może jest coś jeszcze do sprawdzenia? Ogólnie to jeszcze odbiegnę od tematu, gdy kupiłem ten samochód z gazem to wydawał mi się słabszy przy przyśpieszeniu, zrywności od mojego drugiego niezagazowanego polifta 1.8 116 km. Jak jest w rzeczywistości czy 2.0 powinien łyknąć 1,8 na starcie, może skrzynie są inne albo porostu silnik 2.0 już nadaję się do remontu ma ponad 300tyś ?
  15. Witam posiadam Vectre B 2.0 sedan i mały problem, podczas jazdy jak i również na postoju (co dziwne) w tylnym zawiasie potrafi uderzyć coś jak by młotkiem ale nie jest to taki dźwięk metaliczny, raczej głuchy dość głośne puknięcie. Byłem u mechanika wymieniał mi linkę i zaciski o ręcznego, pooglądał, poszarpał, mówił ze jakieś tam gumy do wymiany ale stwierdził że to raczej nie od tego. Ma ktoś może jakieś pomysły co to może być?
×