Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kuba p.

Forumowicz
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kuba p.

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 12/18/1980

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    rzeszów
  • Zainteresowania
    motoryzacja tj. rynek samochodowy (mechanika mniej), trochę sport, ekonomia (w sensie zarządzanie)

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    opel vectra kombi 1.9 cdti (150KM)

Recent Profile Visitors

266 profile views
  1. czesc Koledzy, czy ktos moze chcialby podjac sie dobrania, wymiany i aktywacji lusterka fotochromatycznego (i wszystkiego co jeszcze powinno byc przy tym zrobione) w okolicach rzeszowa lub krakowa? przysluga klubowa mile widziana, ale oczywiscie chetnie poznalbym warunki rynkowe takiego zlecenia. ewentualnie moze ktos moglby zasugerowac, gdzie/do kogo udarzac z takim tematem. z gory dzieki za info,
  2. Jabolku, zatem jezeli dobrze rozumiem optymalnie jest wywalic DPFa (nawet jak robi sie duze przebiegi, tj. trasy, a w miescie rowniez dlugie odleglosci i DPF wypala sie regularnie). czy jest wtedy zagrozenie podbicia badania technicznego? Koledzy, usuneliscie DPF w swoich VC?
  3. Jabolku, jeszcze jedno mnie zaintrygowalo: napisales, ze wszyscy producenci maja problemy z klapami. moj szwagier kupil bmw 320d 150KM z 2007r przebieg 80tys km (pewny) - czy cos moge mu doradzic, zeby jakos zapobiedz powaznemu uszkodzeniu z przyczyn kolektora (klap)?
  4. Jabolku, czy dobrze rozumiem, ze rozszerzyles zakres swojej specjalizacji na silnik 2.4?!? :-) pozdr,
  5. Jabolku, czy możesz polecić kogoś kto mógłby Ciebie wyręczyć w serwisowaniu kolektora (i okolic)? pytam bo rozumiem, że jesteś dość zajęty. z góry dzięki,
  6. w ASO w rzeszowie baz zastanowienia powiedziano mi, ze oleju sie nie wymienia. jednak patrzac w ksiazke serwisowa mozna wyczytac, ze jednak powinno sie wymieniac ten olej. podjechalem do innego ASO i zamowilem wymiane i wymienili mi. o filtr nie pytalem bo szczerze mowiac to sadzilem, ze jak wymienia sie olej to jest to niejako nieodlaczny element procedury wymiany oleju, albo jezeli tego sie nie robi (z jakis wzgledow) to po prostu nie. W wawie (warsztat specjalizujacy sie w skrzyniach - midparts), gdzie podjechalem na konsultacje w sprawie mojego automatu (temat na naszym forum: ) fachowiec zapytal czy byl wymieniany olej i gdy powiedzialem, ze tak to powiedzial, ze dobrze zrobilem bo powinno to byc robione. ciekawa sprawa z tym filtrem... 600zl czy 50zl?! wymiana przy remoncie czy przy wymianie oleju?! a moze to zalezy od skrzyni.... jak ktos ma kompleksowa wiedzie to prosze o podsumowanie dostepnych informacji dla poszczegolnych modeli skrzyn w naszych VC: 1. AF30 2. AF40 (ta mnie osobiscie interesuje najbardziej) 3. inne
  7. ja tez czuje delikatne drżenie przy niskich obrotach (np. w jezdzie w warszawskich korkach). szczerze mowiac to zalozylem, ze to po prostu taka charakterystyka tego modelu z tym silnikiem. moj samochod jest pod normalna opieka serwisu i nic nie mowili, zeby bylo cos nie tak... ps. przebieg mojej VC to ok. 80tys km. ps.2. nie wiem czy to moze miec jakis wplyw na prace silnika, ale mam wadliwy kolektor (moja VC jest z 2006), chociaz poki co to listwa siedzi na miejscu...
  8. moim zdaniem autko jest na prawde ladne, ale koniecznie z ksenonami i tymi swiatlami do jazdy dziennej i na duzych felgach. niestety pomimo, ze autko jest na prawde duze z zewnatrz to jednak rzeczywiscie wnetrze ma znacznie ciasniejsze niz VC.
  9. króko, zwięźle i przede wszystkim DO RZECZY. jabolkg - super pomysl i inicjatywa
  10. szczerze powiem to jakos nie za bardzo chce mi sie wierzyc, ze trzeba wymianiac sprawny silniczek. z tymi roboczogodzinami to nie wiem ile potrzeba na to mechanikom w ASO, ale wiem na ile wyceniono robocizne w dwoch roznych ASO. W warszawie - ok. 1050zl, a w rzeszowie ok. 400zl. ciekawe, prawda? ;-)
  11. mam jeszcze jedno pytanko: czy ten silniczek rzeczywiscie trzeba wymieniać razem z kolektorem, nawet jezeli jest sprawny? czy moze wystarczy go jakos "zresetowac"?
  12. błąd wyskoczył raz i potem zniknął. oczywiście objawiło się to "autkiem z kluczykiem" i trybem awaryjnym (brak mocy, itd.). po postoju na tankowanie tryb awaryjny sie wyłączył, a "auko z kluczykiem" zgasło. zaświeciła sie za to kontrolka "gazy spalinowe" (taki silniczek) po prawej stronie deski rozdzielczej. samochód jednak jezdzil normalnie. nastepnego dnia nie swiecila sie juz nawet kontrolka "gazy spalinowe" - wszystko wrocilo do normy. chcąc jednak sprawdzić co mogło byc przyczyna takiego niepokojacego zachowania umowilem sie na sprawdzenie w ASO. wtedy dowiedziałem sie, ze listwa sie nie przesuwa (rzeczywiscie stala w miejscu pomimo tego, ze slyszalem silniczek) i ze do wymiany jest kolektor razem z silniczkiem (tak sie zaleca bo silniczek "sam sie uczy").
  13. Koledzy, jestem swieżym posiadaczem VC 1.9DTH i nowym członkiem klubu. niestety moją VC dopadła przypadłość z kolektorem (diagnoza w ASO: blad P1109, nie przesuwa sie listwa na kolektorze -> kolektor z silniczkiem do wymiany). po zapoznaniu sie z tym wątkiem, rozumiem, że rozwiązaniem problemów z kolektorem jest: 1. wymiana na nowy (poprawiony, tj. taki jak wkładany fabrycznie od lutego 2007), lub 2. "regeneracja" u kolegi Jabolkg. Prosze o info czy dobrze rozumiem ten temat (nie jestem mocny w aspektach technicznych)? z góry dzięki,
×
×
  • Create New...