Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

P.A.

Forumowicz
  • Ilość treści

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O P.A.

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1990.02.22

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łomża

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    ...

Kontakt

  • GG
    6003919
  • Skype
    pananonim666
  1. Powiem tyle, że po roku użytkowania 1.6 16v nie jest oszczędnym silnikiem.. Pomimo instalacji gazowej, regulacji itd pali tyle samo co moje stare c20ne, a nie daje takiej radości z jazdy do przemieszczania się z punktu a do b ok.. Co do wersji silnikowych masz 1.6 8v i 1.6 16v różniące się przede wszystkim mocą itd Na co zwrócić uwagę znajdziesz na forum. Proponuję sporo poczytać na początek i dopiero szukać auta mając ogólny zarys i znając częste bolączki, a znajdziesz coś wartego uwagi. Poza tym przeglądaj też forumową giełdę
  2. kola zalozone. Przod 195/60 na unirolayach super. Tyl jednak za wasko, bo dunlopy sa jakby sciete po brzegu i sprawia to wrazenie sporo wezszej opony. Poki co pojezdze tak, a moze w przyplywie gotowki zmienie na jakies 205 i bedzie ladnie wypelniac nadkole, bo trzec nie bedzie
  3. opony tez w takiej konfiguracji 195/65? W takim razie zaloze fele i mam nadzieje, ze bedzie ok
  4. zawieszenia to seria, wiec 195/65 bedzie chyba lepsze niz 195/55. Przy 205 kierowalem sie tabela rozmiarow opon do szerokosci, zeby nie przesadzic pod max dopuszczalny
  5. Panowie i Panie potrzebna mi jest szybka pomoc. Chce zmienic swoje stalowki na alufelgi o parametrach 7x15 et35 4x100. I tutaj mam problem. Czy nie bedzie obcierki przy takiej feldze? Przejrzalem kompendium, rozmiary opon/felg, mam ogolny zarys co i jak, ale nie chce strzelic gafy. I na jaka opone sie zdecydowac? 195/65 a moze cos blizej 205/50? Licze na pomoc, bo niestety czasu malo, a nie chcialbym sprzedac aktualnych kol i miec problem ze zlym doborem. Przepraszam za brak polskich znakow, ale korzystam z telefonu. Auto to vb 1.6 16v z '96 roku
  6. Tarczo-bębnami i zapewne tak ma kolega. Bez prasy raczej się nie obejdzie.
  7. Od strony kierowcy przy progu masz całe sterowanie ABS'u Przy okazji sprawdź podłączenia, bo może coś się rozłączyło i dlatego ABS się wyłączył i pali się kontrolka.
  8. Wiesz moja przy pogiętych słupkach, zapadniętym dachu też mogła jechać, tylko koło trochę podbijało na dziurach za mocno Chodziło mi głównie o odniesienie wartości wraku do wartości rynkowej auta... Przy takich kwotach trochę dziwnie to wygląda, bo rzeczywiście wartość jest trochę zaniżona... Mogą się tłumaczyć tym, że auto ma taką wartość katalogową itd, ale masz pełne prawo walczyć o swoje, bo wiesz ile jest ono rzeczywiście warte. Powodzenia
  9. Ja u siebie wartość miałem wycenioną na 3100, więc trochę tutaj wszystko na prawdę dziwnie wygląda... Też bym wspomniał o wartości wraku, bo 1500zł to trochę przesada, dobrze, że zaraz nie 2tyś
  10. Stwierdzili całkę i tylko 1800zł Ci wypłacą? Tak zrozumiałem z posta... Mi przy całce wypłacili 2,5tyś, a Viki była z '90. Chyba, że coś źle zrozumiałem.
  11. Jeśli jest kontrolka to coś nie tak z ładowaniem.. Może altek do robienia, bo widać, że są przerwy w ładowaniu. I druga kwestia, u mnie mając gaz nigdy nie przełączałem na gaz dopóki vectra nie pochodziła z 5min na benzynie. Po prostu temp była za niska i auto gasło. Wcześniej, kiedy altek był nie zrobiony, padała od razu i już nie można było jej odpalić. Po zrobieniu alternatora nawet jak przypadkiem przełączyłem na gaz i zgasła, nie było problemu żeby ją odpalić, tyle że trzeba ją dłużej zakręcić, raz a porządnie, żeby nie zalać. (masło maślane) Więc reasumując, najpierw kierowałbym się w stronę alternatora, a przy okazji sprawdził napięcie paska klinowego i masę altka, bo przez to u mnie napięcie spadało i były problemy z ładowaniem.
  12. Takie niby głupie, ale sprawdziłeś "pipek" od drzwi? U mnie kiedy jadę i jest on wysunięty (normalnie otwarte drzwi) to napiernicza, że potrafi aż z równowagi wyprowadzić. Może to niekoniecznie z deski, a akurat z tej strony.
  13. VA C20NE, butla 65l a wchodzi 60, gaz 2generacji... Mieszanym idealnie 600km, więc ładne 10l/100km.
  14. Nie przepadam za spojlerami na klapie, ale ten ma ten smaczek i mi się podoba
×
×
  • Utwórz nowe...