Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

rybax

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About rybax

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gorzów Wlkp.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    VB 1.8 16V CD 96'
  1. rybax

    Rdza na progach

    Można wyczyścić szlifierką wysokoobrotową tzw. dremlem (od nazwy jednej z firm). A swoją drogą to u siebie za słabo czyściłem bo po roku wylazło
  2. to rozumiem że słupki Ci już gniły? A można wiedzieć ile lakiernik wziął za naprawę i co dokładnie robił.
  3. Wcześniej pisałeś o uszczelce, myślałem że miałeś na myśli górną uszczelkę szyby... A co do zaciekania wody, to raczej nie sądzę aby wymiana listwy bocznej tu pomogła. Listwa ta spełnia w zasadzie rolę wykończeniową (dekoracyjną), przecież ona nic nie uszczelnia
  4. O której konkretnie uszczelce piszesz? Mam ten sam problem...
  5. Pewnie że bym chciał mieć porządnie zrobione. Pytanie tylko ile to będzie kosztowało - np. malowanie całego dachu (nie mam szyber). Nie raz już się zastanawiałem czy nie zrobić tego doraźnie i nie sprzedać auta. Ale na razie cierpię na brak kasy, żeby móc coś dołożyć do nowszego. Na szczęście od października żona wraca do pracy po 2-letnim bezpłatnym urlopie wychowawczym. Kasy przybędzie, więc pewnie zacznę myśleć o kupnie młodszego auta
  6. Dzięki za wszelkie wskazówki, jak będę miał kilka wolnych chwil to wszystko posprawdzam dokładniej. Mam to auto od 2 lat, i w zasadzie większych problemów z nim nie ma, z wyjątkiem rudej ostatnio
  7. Foto w tej chwili nie mam, ale jest podobnie jak było u Ciebie. Ruda wychodzi lekko (na jakiś centymetr) spod górnej uszczelki szyby nad głową kierowcy. Widać że szyba była już chyba wycinana, bo został lekki ślad po starej, górna uszczelka też była już podklejana. Że też tego nie widziałem jak kupowałem auto 2 lata temu ...
  8. Tak zdejmowałem. Pod listwami nie jest źle, po stronie pasażera w połowie słupka jest duży purchel, wchodzący nawet lekko pod szybę. Wszystko do zrobienia, szybę i tak trzeba wycinać przy okazji robienia przecieku w górnym rogu.
  9. U mnie nie jest aż tak źle jak u Ciebie. Mam małe ognisko korozji w górnym rogu, a na prawym słupku pod uszczelką taki większy purchel. Myślałem że u mnie jest już niewesoło, ale po obejrzeniu zdjęć Twojej viki, stwierdziłem że korozja w mojej to małe miki
  10. To może podziel się z resztą swoimi doświadczeniami. Mam podobny problem, jednak na zdecydowanie mniejszą skalę. Chętnie bym się dowiedział ile naprawa czegoś takiego może kosztować...
  11. Moim zdaniem to zedrzyj rdzę i zobacz jak to wygląda. Jak są już dziury, to nie ma co łatać tylko wstawiać reparaturki. Ale jak to tylko powierzchniowo, to możesz spróbować sam zadziałać. Fakt, że to dość doraźne rozwiązanie... Z czasem bez reparaturek się chyba nie obejdzie. Zależy jak stoisz aktualnie z kasą... A mam do Ciebie pytanie trochę obok tematu. Poradziłeś już sobie z rdzą wokół przedniej szyby? Jakiś czas temu pisałeś, że masz z tym duży problem... Jeśli robiłeś coś z tym, napisz jakie były koszty. Ja też się przymierzam. W górnym rogu cieknie mi przednia szyba (korozja), a i pod uszczelkami po bokach nie jest za wesoło
  12. Z reguły to takie jak pisze Stachuwp, czyli 38 z kawałkiem... Z każdą chwilą, każdymi kolejnymi przejechanymi metrami średnie spalanie spada. Idąc Twoim tokiem rozumowania, że spalanie średnie zobaczę dopiero po przejechaniu 100km, to z reguły bym nie wiedział ile mi samochód pali... Bo tankuję głównie za 50-60 złotych, jeżdżę praktycznie tylko po mieście i prawie zawsze kasuję sobie wartość średniej prędkości...
  13. Pierwszy raz słyszę że średnie spalanie pokazuje dopiero po 100 km U mnie po zresetowaniu wszystkich wartości, średnie spalanie pokazuje od pierwszych sekund, choćbym nawet 100 metrów przejechał...
  14. Zabrał się w końcu ktoś za wymontowanie rozrusznika? Chodzi mi o silnie X18XE, ale chyba w 2.0 będzie podobnie. Pytam, bo mnie samego też dopadł problem z rozrusznikiem. Czasami "przepuszczał" - kręcił, ale się nie zazębiał. Odpalał z reguły za pierwszym, drugim razem. Ale jak zrobiło się mroźno to nieraz kręciłem ze 20 razy zanim zaskoczył. Diagnoza według mnie jednoznaczna - bendiks pada. Zamiast kupić nowy bendiks kupiłem cały używany rozrusznik z gwarancją rozruchową. Pomyślałem że wymienię jeden za jeden. Pojechałem do kumpla na kanał, pewny siebie, że po godzince może dwóch wymienię rozrusznik i problem z głowy. Ale jak wlazłem pod auto, to mi ochota na cokolwiek przeszła. Dostęp moim zdaniem słaby, o ile jedną śrubę da się odkręcić bez problemu to drugiej nawet nie widać i nie wiem jak do niej podejść. Czy potrzebny jest jakiś klucz nasadowy rurkowy, a może coś innego? Jak ktoś demontował to proszę o podpowiedź. Z góry dzięki.
×
×
  • Create New...