Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Lukan16

Forumowicz
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Lukan16

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 09/02/1987

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Vectra B 1.8 16V (1.8 XE) 1998r
  1. Auto zgasło. Jutro już coś będę wiedział. Dodam jeszcze że na wstecznym po tym całym zdarzeniu jeździłem i jakichś dziwnych objawów nie zauważyłem. A wiec sytuacja jest taka ze po rozpieciu lacznika z wybierakiem skrzyni biegow na sucho biegi wchodza ale taka sama sytuacja jest jak przez lewarek czyli caly czas wsteczny i jak jakis bieg sie wbija to tak jakby byly dwa na sobie Skrzynia okazała sie dobra obyło się bez wymiany natomiast mechanik dobrał sie do wybieraka skrzyni i okazało sie żę jakiś chczyk był podkrzywiony i tu był problem
  2. w ogóle to było tak że wpadłem nie do prawego rowu tylko obróciło mnie przez przeciwległy pas i do lewego rowu, tak że złapałem prawego pobocza no to dałem kierownicą w lewo być może za szybko i chyba troszkę przyhamowałem noi nagle mnie zarzuciło. Od kierunku jazdy auto obróciło tak jak dałem kierownicą czyli w lewo o kąt ponad 90 stopni względem rowu czyli nie wpadłem do rowu centralnie prostopadle a prawym przodem wyrzuciło mnie i dalej jak fizyka kazała prawym tyłem.
  3. qrde tylko nie bardzo jestem w stanie pojąć jak mogła się skrzynia zblokować skoro na nią nie poszło żadne uderzenie, żaden wahacz drążek kierowniczy nie jest ruszony z przodu z prawej strony oberwany jest zaczep zderzaka, rozwalony halogen prawy i stłoczone szkiełko od kierunku też prawe. Lampy błotniki maska nie tknięte. Auto dostało w prawy dół tam mniej więcej gdzie halogen i za nim róg ramy na której siedzi silnikiem i skrzynia. Tą ramą musiało ruszyć. Na razie auto jest u mechanika i myślałem żeby najpierw zgrać drążek zmiany biegów z wybierakiem a ten ze skrzynią tak jak wyżej w poradzie i zobaczyć co będzie. Bo co można jeszcze próbować? Dodam też że podczas samej kolizji jechałem na 4 lub piątym biegu i nie bardzo jestem w stanie zrozumieć skąd wziął się wsteczny.
  4. w takim razie wychodzi na to że wystarczy regulacja wybieraka z drążkiem zmiany biegów?
  5. Macie zdjęcie tej poduszki od skrzyni Tylko że te biegi 3,4,5 niby wchodzą a jak wbije któryś z nich to silnik gaśnie, a jak dam na luz to jest wsteczny i nie wiem czy najpierw trzeba znaleźć ten wsteczny wybić go i dopiero toto ustawiać czy jak? Podpowiedzcie coś :/ Ona chyba bedzie ok bo w sprzedaży jest coś takiego http://moto.allegro.pl/poduszka-silnika-lewa-opel-vectra-b-sil-benzynowe-i2838925789.html
  6. Witam problem polega na tym że gdy wypadłem z drogi do dosyć głębokiego pobocza mam tylko bieg wsteczny. Otuż na drążku zmiany biegów jest niby luz i tylko porusza się prawidłowo tak jakby od biegu 3 do 5. W położeniu na luz jest caly czas wbity wsteczny. Gdy odpalam, oczywiście na sprzegle bo inaczej się nie da i wbijam owy bieg 3, 4 lub 5 puszczam sprzęgło i wtedy gaśnie. Auto ma silnik x18xe a skrzynia o ile mnie pamięć nie myli to f18. Będę wdzięczny za jakiekolwiek rady. Pozdrawiam
  7. u mnie to samo. jade jade nagle cos szarpnelo. pod obicazeniem tzn jadac tak sie dzieje szarpie cuduje swiatem, a na biegu jalowym delikatnie dajac gazu to jakby nic mu nie bylo, a szybkie nacisniecie na pedal gazu to nie chce sie wkrecac na obroty dopiero po jakims czasie sie wkreci. Dzis bede podmienial cewke bo przewody niedawno zmienialem (niecaly rok temu). Jak cos to napisze co i jak Cewka podkladana kable tez i dalej to samo. Dzis jeszcze bede sprawdzal cisnienie na na cylindrach i sie okaze czy moze zawor gdzies nie jest walniety. Cisnienie po 12 na kazdym, zaraz oszaleje. Świece zmienione i problem rozwiązany
  8. dzieki czyli żecz tak jakby zbedna
  9. Witam po naciśnięciu na raz przycisków do sterowania funkcjami wyświetlacza wyskakuje mi takie info. ja kna zdjeciu. Mógłbym prosić znających temat o co chodzi?
  10. Witam jak w temacie czy cewka zapłonowa z innego modelu będzie pasowała do y16xe?
  11. A czy dziurawa siatka (to elastyczne złącze tłumika) może mieć wpływ na odczyty przez sondę???
  12. Witam. W czasie jazdy zapalił się check, dziś sprawdziłem błąd i wyszło ze uszkodzenie w obwodzie grzania sondy. Niezależnie czy gaz czy benzyna jest to samo. Bardzo bym prosił o jakieś podpowiedzi od czego zacząć, czy mam coś sprawdzać, mierzyć miernikiem, czy zabrać się od razu za wymianę sondy?
  13. Siema mam pytanie mianowicie czy zuzyte amory maja wplyw na szybsze zuzywanie bieznika opon?? Mianowicie moje sa troche juz podjechane (amory) na wszystkich ok 40% pokazalo przy przegladzie. Gdy zmienialem na zimowki porownalem te z tylnej osi do tych opon z przedniej noi tyl byl bardziej zuzyty od przodu a opony gdy kupowalem byly wszystkie identyczne noi nie wiem co moze byc tego przyczyna. Dodam jeszcze ze zbieznosc robilem w styczniu tego roku
×
×
  • Create New...