Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pawelekkbz

Forumowicz
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About pawelekkbz

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/13/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jabłonna / Łobez
  • Zainteresowania
    prawo pracy

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VB '99 X18XE1
  1. I te dwie informacje mnie interesowały Jeszcze jedno pytania Antenę, którą mam (Sirio AS100) biorę od kumpla, mówił mi, że przy strojeniu na jego aucie trochę ją skrócili - czy to może spowodować, że na moim aucie nie da się jej dobrze wyregulować? Masz teraz sklep w tym serwisie auto-białołęka?
  2. Czyli nadal w moim zasięgu Radio będę używał sporadycznie i raczej tylko w trasie (Wawa-Siedlce, Wawa-Szczecin) i Niemczech Alan ma tylko AM, a w Niemczech używa się chyba FM? Masz Alan lub Onwę na stanie? Jakie ceny + strojenie anteny?
  3. a ta Onwa MK3? he_niu miałeś kiedyś sklep na modlińskiej, przeniosłeś się?
  4. Kompletuję sprzęt dla siebie Mam już Sirio AS100 Na radio chcę przeznaczyć max 200 zł, właściwie to nawet coś w okolicy 150-170 zł Radio będę używał sporadycznie w trasie (ok. 20-30 razy w roku) Czy Alan 109 będzie najrozsądniejszym wyborem? Może jest też coś tańszego warte uwagi? Myślałem też o Onwa MK3
  5. Tuleje był moją ostatnią nadzieją... Skończyły się pomysły więc może faktycznie "ten typ tak ma"
  6. Sprężyn mam już na tyle 3 komplet: 1. seria 2. SRI 3. SRI od kombi Fakt, że wszystkie używki, ale na każdym siedziało tak samo Amorki mają niecały rok (Sachs), wymienione razem ze wszystkimi gumami
  7. Info: jakiś czas temu wymieniłem tuleje główne i pływające, razem 6 sztuk Tył jak siedział, tak siedzi... Jakieś inne pomysły?
  8. Również Malygreg z VU (jest też na VKP) ma takie
  9. też mi się tak wydaje może to być hmm wygięty wahacz? Tuleja może mieć taki wpływ? O takimś czymś mówicie? http://allegro.pl/tu...1842329178.html Przód tłucze, ale to chyba łacznik albo guma stabilizatora Z tyłu nie jestem pewien, też coś słychać, ale wiem, że mam luźną osłonę termiczną wydechu co też trochę hałasuje
  10. Mam problem z wysokościa zawieszenia z tyłu, od początku: już po kupnie samochodu widziałem, że tył jest zdecydowanie niżej niż przód, między nadkole a oponę wchodziły 2 palce, po jakimś czasie było niżej Podejrzenie: pęknięte sprężyny założyłem sprężyny z SRI z takiej samej wersji (i tak był taki plan od początku), przód delikatnie siadł, tył może nieco wyżej niż wcześniej, samochód pewniej trzymał się drogi. Po jakimś czasie tył siadł na tyle, że nie mogłem dłoni wsadziś między nadkole i oponę, co ciekawsze prawa strona jest nieco wyżej, tak na jeden palec Niedawno wymieniłem komplet 4 amorków + łożyska i poduszki z przodu oraz odboje na tłom amorka x4 - wszystko nówki Dodatkowo na tył założyłem sprężyny z SRI, ale od kombi (mam habetę) Po paru kilemetrach jazdy zawiedzenie się ułożyło i dalej to samo tył nisko, opona z lewej strony trochę schowana (jakieś 2-3 cm) w nadkole, prawa strona szczelina na palec Wg mnie jest spokojnie 4 cm niżej niż powinno na SRI Samochód: VB 1999, 1.8 benz (X18XE1)+LPG, habeta Jakieś pomysły? Co jeszczem oże znacząco wpływać na wysokość zawieszenia?
  11. przepływomierz sprawdź objawy pasują miałem podobnie w X18XE1, silniki bliźniacze, więc spróbuj
  12. Nie znam kodu, wiem tylko, że lambda Póki co od wymiany DIS-a błąd nie wyskoczył, ale zrobiłem tylko koło setki km Pojeździmy-zobaczymy
  13. Chyba mówimy o dwóch różnych rzeczach Mówiąc "fajka" mam na myśli tylko tą gumę, Ty natomiast chyba mówisz o całej tej "rurce" U mnie byłą uszkodzona wyłącznie ta guma, gdy zobaczyłem, że można ją zdjąć to trochę się wkurzyłem, że nie zauważyłem tego wcześniej i nie szukałem dalej tylko samych tych gumowych fajek. Złość mi minęła gdy plastikowa rurka/fajka pękła po ściśnięciu dwoma palcami Osobiście będę innym odradzał zakupu używanych cewek DIS, gdyż plastik, z którego są wykonane od trudnych warunków w jakich pracuje robi się po prostu kruchy. Co do wigoru, to nie jest tak super Minęły tylko czkawki szarpanie, mocy nadal nie ma - zarówno na pb jak i lpg Odłączę aku, zrobię autoadaptację i zobaczymy ps. znalazł ktoś może sklep tymi gumowami fajkami/nakładkami na fajki do DISa?
  14. Koniec gdybania Nowa cewka kupiona, podmieniona na próbę i od razu różnica: nie szarpie, nie ma czkawek, lepiej się wkręca, chociaż dalej wydaje mi się, że mocy ciut mniej niż powinno W starej cewce chciałem sprawdzić w jakim stanie są pozostałe dwie niby całe gumy - całe stwardniałem i przy ścisku od razu pękła Najśmieszniejsze jest to, że te fajki są demontowalne! Gdyby można było kupić same gumy pewnie wymiana kosztowałaby max 50 zł Swoją drogą 320 zł za oryginał z logami Sagem i GM to chyba niedużo?
  15. Chyba raczej identyczna sytuacja Drogie to cholerstwo, chyba będę musiał się wstrzymać trochę z zakupem, a niestety czeka mnie w weekend podróż na drugi koniec Polski :/ Jeszcze jedno pytanie: czy może mieć to wpływ na zwiększone spalanie? edit ______________________________________________________ Ciągle zastanawiam się czy to na pewno ta cewka. Podam dokładniej objawy: - mniejsza moc jest najbardziej odczuwalna na 4 i 5 biegu oraz na 3. Czuć do szczególnie na ok. 3000 obr - na ciepłym zilniku jest gorzej niż na zimnym - przy dodawaniu gazu przy lekkim toczeniu się kół na 1 i 2 biegu szarpie i przerywa, zwykle tak ze 2 razy - na jałowym czuć czasem taką jakby "czkawkę", chwilowy spadek obrotów, tak z pół sek., który jak się pojawi do występuje równo co jakieś 3 sek. - wyższe spalania, zwłaszcza na trasie - na jałowym dodatkowo delikatnie trzęsie silnikiem Dumam czy to na pewno cewka, gdyż wydaje mi się, że przy przepiciu nie paliłoby na jeden gar i telepało silnikiem Chociaż może to jednak dopiero początkowe objawy padania cewki?
×
×
  • Create New...