Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

czapeczka

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About czapeczka

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lódź

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    opel vectra c 2.0 dti było.jest Insignia 1.8A18xer

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam.Czyli rozumiem,że gdybym przełożył wałki z silnika A18xer to będzie wszystko w porządku?U mnie w Insigni na głowicy oprócz numeru katalogowego jaki znajduje się na odlewie jest Z18XER,ale model silnika jest A18XER.
  2. Też tak uważam,że poradnik to świetna sprawa,zwłaszcza dla takich dziadków(65)jak ja.Duże uznanie dla Ciebie xpirat za prace jaka wykonałeś.Chwała Ci za to,dla mnie jesteś Wielki przez duze W.
  3. źle to sformułowałem.łapie,łapie i gaśnie.to efekt że ten cylinder na którym jest właściwa świeca łapie,na pozostałych trzech śą krótsze świece i silnik ma problem rozbujać się z tego jednego.sprzedawca z Alledrogo sprzedał mi je jako do Vectry C,a okazuja się być do B.
  4. i u mnie to samo,wywaliłem 200zeta i bez efektów.załozyłem wahlera i jak się niedogrzewał tak się niedogrzewa.zakryłem całą buzie i jest nieco lepiej.robie krótkie przebiegi po miescie/złotówa/i wskazówka nie raczy drgnąć.w serwisie powiedzieli że ten typ tak ma.
  5. moja przy -12 już stroi fochy.3-krotne podgrzanie niewiele daje.łapie,ale gasnie i dopiero za którymś razem tuman dymu i chodzi.świece 3 szt mam krótsze o 2mm,jedna własciwa i to chyba jest przyczyną.ale problem mam z obrotami silnika.po rozruchu obroty większe i to jest prawidłowe,tylko że jak się rozgrzeje to nie spadaja,a kiedyś spadały.zawsze tak było nawet w czasie jazdy,że dopóki się samochód toczył to obroty silnika były wyższe,a jak się zatrzymał to spadały do ok.700obr a teraz trzymaja ok.900 cały czas.czy to wina czujnika obrotów wału czy cos innego.miał ktos coś podobnego?
  6. Na pewno konstrukcyjnie się różnia,ale i jeden i drugi ma układ chłodzenia cieczy a w nim chłodnica,pompa i termostat.Coś jeszcze oprócz węży jest u Ciebie innego niż u mnie jeśli chodzi o ten konkretny układ?
  7. Witam Właśnie jestem po wymianie termostatu i oprócz tego że jest nowy/Wahler/to nic się nie zmieniło.W temp.na zewnątrz +4st po przejechaniu w warunkach miejskich 5 km wskazówka ledwie drgnęła.Na starym było podobnie.Slnik co prawda Y20DTH ale problem podobny.Wywaliłem 230zł a efektów nie ma.Piszesz powinien,ja też tak uważam,ale rzeczywistość jest inna.Pozostaje tylko karton i styropian bo co moge wiecej zrobic.Przed założeniem nowego sprawdzałem był szczelny nie puszczał.Nie mam więcej pomysłów co z tym zobić.
  8. moja Vectra C silnik Y20DTH też się bardzo wolno nagrzewa,przy -15 przejeżdżam z jednego kranca miasta na drugi/Łódż/i wsazówka się wcale nie podnosi.Pytałem mechanika powiedział,że ten typ tak ma.Nie wiem czy przy zmianie termostatu na innej firmy to coś pomoże?czy wina jest po stronie termostatu czy żle dobranego obiegu wody.
×
×
  • Create New...