Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

streamers

Forumowicz
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About streamers

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    OPLE VECTRA C 1.9 CDTI

Recent Profile Visitors

383 profile views
  1. Witam

    jak poradziłeś Sobie z dmuchawą bo mam ten sam problem, a wentylator przeczyszczony i nasmarowany a opornik 100% sprawny...brak innych pomysłow

  2. I u mnie jest ten sam problem. Zegary opadły, pojawia się tylko check engine po przekręceniu stacyjki. Po lewej i prawej stronie zegarów pali się tylko kilka diod. Reszta wygaszona. Znalazłem mechanika który chce za naprawę od 200 - 300 zł. Pytanie czy lepiej naprawiać czy kupić używany. Kto jest w stanie wylogować i zalogować licznik? Jak to się odbywa? Znacie jakiś magików w okolicach Bydgoszczy?
  3. Panowie mam pytanie. Mam cały czas ten nieszczęsny błąd i tryb serwisowy. Lutowanie płytki nie pomogło. Mam zamiar kupić używaną przepustnicę. Czy ktoś orientuje się co to są za oznaczenia typu 48CPD1, 48CPd4, 48CPD4/C. Przepustnicami ma jeden z tych napisów na korpusie. Czy firma Magneti Marelli stosuje różna numerację w zależności od Marki auta tj, fiat ma inne, saab ma inne itd? Na allegro znalazłem aukcje z rożnymi przepustnicami do 1.9 CDTI i z różnymi numerami? Czy przepustnica od 1.9 JTD Fiata także będzie pasowała?
  4. Mam problem z dmuchawą. Otóż jak spojrzę przy załączonym nawiewie od góry za filtrem kabinowym to silnik się obraca, ale bardzo wolno jakby na pierwszym biegu lub wolniej. Jak zwiększę nadmuch na 2,3,4,5,6 czy 7 to silnik nie przyspiesza i cały czas obraca się wolno. Czy to może być wina tego rezystora ? Czy wentylatora. wymontowałem schowek i nie wiem co naprawiać?
  5. Panowie jakie efekty są przy luzach gumy stabilizatora? Jak to się u was objawiało? Co ile km trzeba wymieniać te gumy?
  6. Wymieniłem wahacz, wymieniłem końcówki drążków, całe drązki, łączniki stabilizatora i dalej po przejechaniu progu coś uderza. Nie bardzo mam pomysł gdzie szukać. Pozostała maglownica która podobno ma lekki luz chociaż płyn nie wycieka. Czy magiel może powodować objawy uderzenia po zjechaniu z progu? Najgorsze jest to że żaden serwis nie potrafi znaleźć przyczyny o twierdza że wszystko jest ok. Czy nie ma już rzetelnych i prawdziwych mechaników którzy umieliby wskazać przyczynę?
  7. Mam też takie stuki, a drążki i końcówki wymieniane i również diagnoza maglownica.
  8. A może to amortyzatory pukają. Czy jesteś pewien że sprężyny?
  9. Jak rozumiem wymiana pomogła? Sam się zmagam ze stukami i nie wiem skąd dochodzą. Wymieniłem już wszytsko oprócz maglownicy i amortyzatorów. Co dziwnie to stuki są na zimnym aucie po nocy przez pierwsze kilka kilometrów później ustają. Jak doszedłeś do tego że to właśnie te tuleje?
  10. Możesz napisać dlaczego wymieniałeś te tuleje? Co się działo przed wymianą że się zdecydowałeś na wymianę ?
  11. Możesz napisać co było ze sprzęgłem nie tak że musiałeś wymienić?
  12. Witam Mam podobny problem. Wymieniłem już gumy na stabilizatorze, wahacz lewy, łożyska , poduszki i odboje na amortyzatorze, drążki i końcówki drążków, łączniki stabilizatora dodatkowo krzyżak ponieważ przeskakiwała kierownica. Trochę usztywniło się zawieszenie ale dalej stuka szczególnie na polnej dziurawej drodze gdzie koła wpadają w dziury. Co mi przychodzi na myśl to jeszcze może być - amortyzatory mogą stukać - gumy w sankach - przegub - przekładnia Panowie jak sprawdzić co stuka aby wykluczyć nie potrzebne wymiany części.
  13. Zakupiłem poduszki Sasch i okazało się że są to oryginalne GM, tam gdzie powinien być napis GM jest zeszlifowane miejsce i poduszki są srebrne a nie czarne jak w oryginale.
  14. Miałem to samo i dopiero po przeczytaniu forum doszedłem do tego że podczas wymiany klocków "mechanicy" założyli w kole w którym dzwoni odwrotnie klocki.
×
×
  • Create New...