Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

masz

Forumowicz
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O masz

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra B 2,0 DTI

Kontakt

  • GG
    4357885
  1. pompa była źle zregenerowana, wymienili na inna i auto jeździ bez problemu.
  2. proponujecie oddać samą pompę czy pojechać autem z tym błędem ? jeżdżąc z tym błędem coś bardziej się nie uszkodzi? dzięki za szybką reakcje.
  3. tak, mechanik wie co to za błąd, tłumaczył niby o co chodzi, układ tez odpowietrzał przed odpaleniem, przynajmniej tak mówi.
  4. Witam, Kupiłem zregenerowaną pompę z nowym sterownikiem i ze zregenerowaną mechaniką. Mechanik ją zamontował i powiedział ze coś jest nie tak z pompą, wyskakuje błąd p1220, mówi ze niemożne już jej wyregulować bo brakło regulacji. Odebrałem auto i sprawa wygląda tak: odpala bez problemu, przejechałem możne kilometr zapalił się check spadła moc (tryb awaryjny) po wkręceniu silnika na obroty powyzej 3000 check zgasł, za kawałek znowu tryb awaryjny i check po wkręceniu na wyższe obroty przy opadaniu check gaśnie i jedzie normalnie(chyba nawet lepiej niż na starej pompie). Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu check gaśnie i za jakiś czas znowu się pojawia i tak cały czas. Mechanik twierdzi ze pompę poustawiał na znaki i tak musi być twierdzi tez ze trochę za głośno pracuje moim zdaniem pracuje tak samo jak na starej pompie. Jutro rano zobaczę jak odpala po dłuższym postoju. Co możne być przyczyną takiego stanu: źle zamontowana pompa, czy źle zregenerowana? Pompa z roczną gwarancja,
  5. tylko pompa byla robiona.
  6. błędów nie mam, mi tez mechanik sugerował wtryski, daj znać czy u ciebie po wymianie wtrysków coś się poprawiło.
  7. wydaje mi sie, ze tak ale ja borykam się już z tym około 1,5 roku i już dokładnie nie pamiętam jak to było. pompa już przejechała kolo 50 tys km po regeneracji i żyje a szarpanie nadal jest . Mechanik który wyjmował pompę i oddawał do regeneracji mówi ze pompa była sprawdzana na stole i z nią jest wyczystko ok, ale możne robi mnie w ch...
  8. tomek199007, daj znać jak się uporasz ze swoim problemem, mam identyczne objawy tylko moja pompa była regenerowana a nie podmieniana.
  9. masz

    DTI 2.0 szarpie przerywa

    auto odpala bez problemu nie ma znaczenia czy rozgrzany czy zimny, czujnik byl juz sprawdzany mam roczna gwarancje, podobno to byla regeneracja mechaniki i elektorniki, kosztowalo mnie to 2000zl ostatnio zauwazylem, ze objawy pojawiaja sie gdy poziom paliwa w baku jest ponizej polowy jak dotankuje do pelna to szarpanie utrzynuje sie jeszcze przez jakies 50km i potem jest ok do momentu gdy poziom paliwa znowu spadnie ponize polowy. Czy pezyczyna moze byc woda w paliwie ewentualnie syf w baku?
  10. Witam i prosze o pomoc. Mam nastepujacy problem z moja Vectra 2.0 DTI , podczas jazdy oraz postoju szarpie silnikiem jak by na chwile przestawal pracowac, czasami jak stoje na swiatlach to zgasnie i potem odpala od razu bez zajakniecia. Nie dzieje sie to caly czas, czaasem jazdze dwa dni i nic sie nie dzieje a czasem jest to tak intensywne, ze nie daje sie jezdzic. Podczas tego szarpania za autem pojawia sie czarny dym. Wydaje mi sie, ze te objawy wystepuja czesciej po ostrej jezdzie. W aucie okolo 2000km temu robiona byla pompa wtryskowa. Diagnostyka na kompie nie pokazuje zadnych bledow, filtr paliwy wymieniany byl przy regeneracji pompy. Mechanik, u ktorego robilem pompe twierdzi ze skoro nie ma bledow to nie pompa, wymienil mi czujnik polozenia walu, ale to nie pomoglo, rozklada rece i mowi mi ze najlepiej jak bym tak jezdzil w koncu cos padnie i bedzie wiadomo co jest przyczyna, ale mi sie to nie widzi bo jak auto mi stanie 200km od domu to bedzie lipa. Co wedlug was moze byc tego przyczyna?
×