Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kretoslaw

Forumowicz
  • Zawartość

    235
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

kretoslaw wygrał w ostatnim dniu 25 Wrzesień 2017

kretoslaw ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

7 Neutral

1 obserwujący

O kretoslaw

  • Urodziny 1986.09.25

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Toruń

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Opel Signum 2.2 Direct 2004 r. Z22YH
  1. http://workshop-manuals.com/saab/9-3_xwd_(9440)/l4-2.0l_turbo_(b207r)/transmission_and_drivetrain/flywheel/component_information/specifications/page_9386/ Było. Proszę korzystać w wyszukiwarki.
  2. Momenty dokręcania śrub z20net Pilne

    Głowica - Tightening torque 10 Nm (8 ft. lbs.) Cewki 8 Nm
  3. Momenty dokręcania śrub z20net Pilne

    Miska 22Nm Kolektor dolotowy 22Nm Kolektor wydechowy Stay I: 25 Nm (18 ft. lbs.), Stay II: 32 Nm (23 ft. lbs.) Dwumas: Tightening torque, B207 65 Nm + 40° (48 ft. lbs. + 40°) Camshaft bearing cap........................................................................................................................................................................... 22 Nm (16 ft. lbs.) M8 Camshaft bearing cap............................................................................................................................................................................... 8 Nm (6 ft. lbs.) M6
  4. Momenty dokręcania śrub z20net Pilne

    http://workshop-manuals.com/saab/9-3_xwd_(9440)/l4-2.0l_turbo_(b207r)/transmission_and_drivetrain/flywheel/component_information/specifications/page_9386/ Zobacz na to, co prawda od SAAB-a i trzeba trochę poszukać, ale silnik ten sam i powinienineś wszystko znaleźć.
  5. Spryskiwacze nie działają.

    Może był już w takim stanie, że nie dawał rady dopompować płynu do tyłu, ale jeszcze piskał na przód. A teraz padł całkowicie. Nie widzę innej opcji jak tylko posprawdzać wszystkie elementy począwszy od zbiorniczka z płynem. Ale jedynym elementem podającym płyn jest pompka. Skoro słychać jak pracuje to musiał posypać się jakiś element wewnątrz odpowiedzialny za pompowanie płynu.
  6. Spryskiwacze nie działają.

    Są dwa osobne silniczki (pompki) na lampy i szybę. Mógł się spalić ten od szyb. A masz spryskiwacz na tylną szybę? Czy sedan?
  7. Dodatkowe wyposażenie vectry

    Takie info to tylko z jakiegoś wewnętrznego systemu fabryki która to auto wyprodukowała.
  8. Co to jest za część ;)

    Dzwonić nie powinno, ale te plastikowe kuleczki czasami spadają i listwa ma luz. Możesz czymś psiknąć dla świętego spokoju, ale nie wiem czy to coś pomoże. Co do wymiany to raczej zapomnij, nowe są sprzedawane tylko w w ASO w komplecie z kolektorem dolotowym (około 1600 PLN ). Kupując używkę to loteria. Zapytaj @james007pl . On podobno regeneruje te cięgna swoim niezawodnym sposobem
  9. Zapytaj w forumowym oddziale dolnośląskim czy ktoś Op-comem sprawdzi Ci parametry ciśnienia na pompie (rzeczywiste vs zadane). To chyba najpewniejszy sposób sprawdzenia czy to pompa jest winna
  10. Klapy Wirowe - mechaniczne usunięcie

    w mieście 10-11. Autostrada 8-9. Trasa od 7 do 8.5
  11. Vectra c 2.2 16v z22yh direct brak mocy

    No to może czujnik położenia wałka rozrządu? Możesz też iść tropem lewego powietrza i sprawdzić czy coś się przypadkiem gdzieś nie rozszczelniło. Skoro masz dostęp do "dawcy" to możesz jeszcze podmienić przepływomierz.
  12. Vectra c 2.2 16v z22yh direct brak mocy

    Poczytaj ten temat: Błąd który podałeś odpowiada też błędowi który pojawia się wraz z usteką pompy wysokiego ciśnienia. Dodatkowo w innym temacie znalazłem info, że pojawiał się również (jak u Ciebie) wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. Warto żebyś znalazł kogoś z tym samym silnikiem kto mógłby pożyczyć Ci na podmianę pierw regulator ciśnienia paliwa o jeżeli to nie pomoże to pompę. Masz jeszcze grafikę z TISa jak postępować w przypadku takiego błędu. Po angielsku, ale może ogarniesz, jak nie to przetłumaczę:
  13. Vectra c 2.2 16v z22yh direct brak mocy

    Może regulator ciśnienia.
  14. Vectra c 2.2 16v z22yh direct brak mocy

    Czym czytasz błędy? Objawy wyglądają jak niedomagająca pompa wysokiego ciśnienia. A to można łatwo sprawdzić jeżeli posiada się OP-COMA. Jeżeli sam nie masz do niego dostępu to popytaj na forum dolnośląskim czy ktoś mieszkający w pobliżu może Ci pomóc.
×