Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kretoslaw

Forumowicz
  • Content Count

    243
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

kretoslaw last won the day on September 25 2017

kretoslaw had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

1 Follower

About kretoslaw

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 09/25/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Toruń

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Opel Signum 2.2 Direct 2004 r. Z22YH

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. na 100% żadne podciśnienie. Prędzej defekt w okolicach wlewu albo pistolet felerny. Problem powtarza się na różnych dystrybutorach?
  2. Byłoby miło gdybyś dla potomnych napisał co było problemem i jak go rozwiązałeś.
  3. No tak. Tak samo jak wentylatory się włączają i wyłączają w miarę potrzeb
  4. Sprężarka ma sprężać czynnik. Skoro jest pełny układ to wiele do roboty nie ma to i się wyłącza po osiągnięciu zadanego ciśnienia.
  5. To może jednak 5W30? Taki jest akurat zalecany do tego silnika. Tak, żółta wskazuje niski stan oleju i faktycznie nie powinno się do tego doprowadzać. Lepiej chociaż raz w tygodniu zerknąć na bagnet. Rozumiem, że decyzję o wymianie pompy oleju podjeli "na czuja" bez sprawdzania ciśnienia manometrem? Bez wcześniejszej weryfikacji tego jakie ciśnienia daje pompa to na taką wymianę absolutnie bym się nie zgodził.
  6. Ale masz 100% pewności że pompa? Tzn. jestem prawie pewien że tak. Tak samo jak kolega Devil. Ale lepiej to sprawdzić. Trzeba jechać do ogarniętego mechanika z komputerem. Podpina się do auta i sprawdza jakie są wartości ciśnienia paliwa zadane przez ECU a jakie faktycznie daje pompa. Jeżeli są rozbieznosci (szczególnie na wysokich obrotach) to jest pewność że to pompa. I wtedy trzeba się zastanowić czy regeneracja czy nowa. Jeżeli masz zamiar jeszcze długo jeździć tym autem to sugerowałbym nową. Spokój praktycznie na zawsze.
  7. Elberrr. Koleja Matej26 był ostatnio na forum 27/7/2017. Więc pewnie nieprędko się tu zjawi Powymieniałeś sporo rzeczy, a czy zrobiłeś podstawę czyli zczytanie błędów i ewentualnie sprawdzenie parametrów pracy pompy wysokiego ciśnienia? Od tego powinieneś zacząć a może oszczędziłbyś czas i pieniądze.
  8. http://workshop-manuals.com/saab/9-3_xwd_(9440)/l4-2.0l_turbo_(b207r)/transmission_and_drivetrain/flywheel/component_information/specifications/page_9386/ Było. Proszę korzystać w wyszukiwarki.
  9. Głowica - Tightening torque 10 Nm (8 ft. lbs.) Cewki 8 Nm
  10. Miska 22Nm Kolektor dolotowy 22Nm Kolektor wydechowy Stay I: 25 Nm (18 ft. lbs.), Stay II: 32 Nm (23 ft. lbs.) Dwumas: Tightening torque, B207 65 Nm + 40° (48 ft. lbs. + 40°) Camshaft bearing cap........................................................................................................................................................................... 22 Nm (16 ft. lbs.) M8 Camshaft bearing cap............................................................................................................................................................................... 8 Nm (6 ft. lbs.) M6
  11. http://workshop-manuals.com/saab/9-3_xwd_(9440)/l4-2.0l_turbo_(b207r)/transmission_and_drivetrain/flywheel/component_information/specifications/page_9386/ Zobacz na to, co prawda od SAAB-a i trzeba trochę poszukać, ale silnik ten sam i powinienineś wszystko znaleźć.
  12. Może był już w takim stanie, że nie dawał rady dopompować płynu do tyłu, ale jeszcze piskał na przód. A teraz padł całkowicie. Nie widzę innej opcji jak tylko posprawdzać wszystkie elementy począwszy od zbiorniczka z płynem. Ale jedynym elementem podającym płyn jest pompka. Skoro słychać jak pracuje to musiał posypać się jakiś element wewnątrz odpowiedzialny za pompowanie płynu.
  13. Są dwa osobne silniczki (pompki) na lampy i szybę. Mógł się spalić ten od szyb. A masz spryskiwacz na tylną szybę? Czy sedan?
  14. Takie info to tylko z jakiegoś wewnętrznego systemu fabryki która to auto wyprodukowała.
×
×
  • Create New...