Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kretoslaw

Forumowicz
  • Zawartość

    242
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

kretoslaw wygrał w ostatnim dniu 25 Wrzesień 2017

kretoslaw ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

9 Neutral

1 obserwujący

O kretoslaw

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1986.09.25

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Toruń

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Opel Signum 2.2 Direct 2004 r. Z22YH

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Byłoby miło gdybyś dla potomnych napisał co było problemem i jak go rozwiązałeś.
  2. No tak. Tak samo jak wentylatory się włączają i wyłączają w miarę potrzeb
  3. Sprężarka ma sprężać czynnik. Skoro jest pełny układ to wiele do roboty nie ma to i się wyłącza po osiągnięciu zadanego ciśnienia.
  4. To może jednak 5W30? Taki jest akurat zalecany do tego silnika. Tak, żółta wskazuje niski stan oleju i faktycznie nie powinno się do tego doprowadzać. Lepiej chociaż raz w tygodniu zerknąć na bagnet. Rozumiem, że decyzję o wymianie pompy oleju podjeli "na czuja" bez sprawdzania ciśnienia manometrem? Bez wcześniejszej weryfikacji tego jakie ciśnienia daje pompa to na taką wymianę absolutnie bym się nie zgodził.
  5. kretoslaw

    direct Z22YH problem z ciśnieniem paliwa

    Ale masz 100% pewności że pompa? Tzn. jestem prawie pewien że tak. Tak samo jak kolega Devil. Ale lepiej to sprawdzić. Trzeba jechać do ogarniętego mechanika z komputerem. Podpina się do auta i sprawdza jakie są wartości ciśnienia paliwa zadane przez ECU a jakie faktycznie daje pompa. Jeżeli są rozbieznosci (szczególnie na wysokich obrotach) to jest pewność że to pompa. I wtedy trzeba się zastanowić czy regeneracja czy nowa. Jeżeli masz zamiar jeszcze długo jeździć tym autem to sugerowałbym nową. Spokój praktycznie na zawsze.
  6. kretoslaw

    direct Z22YH problem z ciśnieniem paliwa

    Elberrr. Koleja Matej26 był ostatnio na forum 27/7/2017. Więc pewnie nieprędko się tu zjawi Powymieniałeś sporo rzeczy, a czy zrobiłeś podstawę czyli zczytanie błędów i ewentualnie sprawdzenie parametrów pracy pompy wysokiego ciśnienia? Od tego powinieneś zacząć a może oszczędziłbyś czas i pieniądze.
  7. http://workshop-manuals.com/saab/9-3_xwd_(9440)/l4-2.0l_turbo_(b207r)/transmission_and_drivetrain/flywheel/component_information/specifications/page_9386/ Było. Proszę korzystać w wyszukiwarki.
  8. kretoslaw

    Momenty dokręcania śrub z20net Pilne

    Głowica - Tightening torque 10 Nm (8 ft. lbs.) Cewki 8 Nm
  9. kretoslaw

    Momenty dokręcania śrub z20net Pilne

    Miska 22Nm Kolektor dolotowy 22Nm Kolektor wydechowy Stay I: 25 Nm (18 ft. lbs.), Stay II: 32 Nm (23 ft. lbs.) Dwumas: Tightening torque, B207 65 Nm + 40° (48 ft. lbs. + 40°) Camshaft bearing cap........................................................................................................................................................................... 22 Nm (16 ft. lbs.) M8 Camshaft bearing cap............................................................................................................................................................................... 8 Nm (6 ft. lbs.) M6
  10. kretoslaw

    Momenty dokręcania śrub z20net Pilne

    http://workshop-manuals.com/saab/9-3_xwd_(9440)/l4-2.0l_turbo_(b207r)/transmission_and_drivetrain/flywheel/component_information/specifications/page_9386/ Zobacz na to, co prawda od SAAB-a i trzeba trochę poszukać, ale silnik ten sam i powinienineś wszystko znaleźć.
  11. kretoslaw

    Spryskiwacze nie działają.

    Może był już w takim stanie, że nie dawał rady dopompować płynu do tyłu, ale jeszcze piskał na przód. A teraz padł całkowicie. Nie widzę innej opcji jak tylko posprawdzać wszystkie elementy począwszy od zbiorniczka z płynem. Ale jedynym elementem podającym płyn jest pompka. Skoro słychać jak pracuje to musiał posypać się jakiś element wewnątrz odpowiedzialny za pompowanie płynu.
  12. kretoslaw

    Spryskiwacze nie działają.

    Są dwa osobne silniczki (pompki) na lampy i szybę. Mógł się spalić ten od szyb. A masz spryskiwacz na tylną szybę? Czy sedan?
  13. kretoslaw

    Dodatkowe wyposażenie vectry

    Takie info to tylko z jakiegoś wewnętrznego systemu fabryki która to auto wyprodukowała.
  14. kretoslaw

    Co to jest za część ;)

    Dzwonić nie powinno, ale te plastikowe kuleczki czasami spadają i listwa ma luz. Możesz czymś psiknąć dla świętego spokoju, ale nie wiem czy to coś pomoże. Co do wymiany to raczej zapomnij, nowe są sprzedawane tylko w w ASO w komplecie z kolektorem dolotowym (około 1600 PLN ). Kupując używkę to loteria. Zapytaj @james007pl . On podobno regeneruje te cięgna swoim niezawodnym sposobem
×