Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

min_max

Forumowicz
  • Ilość treści

    128
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O min_max

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1 Sierpień

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    lubelskie

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    VB X16XEL (zamach 5kg, a la mantzel, wyd 4-2-1)

Ostatnio na profilu byli

1 182 wyświetleń profilu
  1. Witajcie. Długo mnie nie było, ale przychodzę z prośbą. Mam świeżo zakupionego CIDa do Zafiry A (takie auto mam po VB) ncdr1100 mam swój ze znanym pinem i mogę go wylogować, ale nie mogę wylogować CIDa. W załączniku przesyłam wsad z CIDa może ktoś jest w stanie odczytać pin z niego ew. przerobić żeby był wylogowany? cid niewylogowany.bin
  2. Gaśnie przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, przy hamowaniu, błąd sondy - zła mieszanka gaz powietrze i dla tego takie jaja. Zmień filtry (ciekły i lotny gaz) wyreguluj instalacje u jakiegoś kumatego gazownika. Tylko jak długo jeździsz na takich ustawieniach to i mapa benzynowa jest rozjechana. Pojeździj trochę na samej benie niech sterownik silnika nauczy się na nowo map benzynowych.
  3. trzeba było się cofać od stacyjki po przewodach i sprawdzać co jest po drodze, możliwe że byś znalazł, ale zrobiłeś bypass i działa i jest <ok> Ja teraz mam pacjenta z z18xe i mam mega problem z tym klientem bo doszukać się nie mogę.
  4. a nie ma żadnej rzeźby elektryki? Może ktoś coś przerabiał....
  5. A więc tak - dalej się nie uporałem z problemem. Co zrobiłem: - próba wymontowania całkowicie sterownika gazu - w jego miejsce zworki (czyli sterownik silnika miał normalnie podpięte wtryski) - sprawdzenie i odnowienie peszla wiązki wtryskiwaczy - sprawdzenie podłączenia wiązki gazowej oraz jej przegląd - wymiana przekaźnika pompy paliwa (bo pod nim jest napięcie na wtryski) na NOWY i profilaktyczna regeneracja gniazda przekaźnika - PODMIANA ECU SILNIKA razem z immo i testy efekt - bez zmian! Wyjeżdżam z domu, silnik się rozgrzewa, łapie ok 70 - 80*C i tylko wtedy przy prędkości od 2300 do 2700obr/min silnik poszarpnie i wywali właśnie błąd P0200 (0). Jak się rozgrzeje mocniej to silnik pracuje normalnie - nie przerywa w całym zakresie obrotów. Problem pojawia się ponownie po ostygnięciu silnika. Szlak mnie już z tym trafia... Nikt nie ma pomysłu?
  6. pęknięta zębatka inny błąd zgłasza
  7. Wiesz ja złączki nie kupowałem - zrobbiłem podkowe (literkę U ) z rurki fi 8mm gazowej, tylko nalutowałem pierścienie na końcach żeby się nie zsuwały wężyki i tak połączyłem. Prosta złączka się niezbyt nadaje - bo wężyki będą nienaturalnie wygięte co przy aucie 15 czy 19 letnim (jak w moim przypadku) nie jest wskazane. weś sobie z pół metra od gazownikó i zrób sobie tak samo PS ja robię to żabką nastawną do rur - o taką:
  8. będziesz miał jak ją uniesiesz do góry, wyjdą trochę do góry razem z nią.
  9. po przegonieniu na wyzszych obrotach już jest normalnie i na niższych i nie szarpie na tych 2,5k. Dziś sprawdzę jak będę miał chwilę kabelkologię, może któraś ze złączek nawala. i d*** - niby kable sprawdziłem i dalej to samo. Dodaje plik z danymi z op-com - live data. Szarpanie wystąpiło przy ok 2100 - 2700obr/min, plik mały może coś Wam rzuci się w oczy. Dodaje i drugi, większy mały: http://przeklej.org/file/Q0fvBN/Livedata.1997.V.Vectra-B.Silnik.X.16.XEL.201504140803.csv większy - szarpanie tak samo jak w tym mniejszym tylko wiecej pobranych danych http://przeklej.org/file/aPAhQf/Livedata.1997.V.Vectra-B.Silnik.X.16.XEL.201504140800.csv Coś mi się nie podoba praca sondy lambda.... zerknijcie na pierwszy plik tem mniejszy i na pracę sondy, jak i "pętlę o2" - nie podoba mi się jakoś. Może ktoś zczytać swoje zachowania silnika x16xel i wpuścić livedata tu?
  10. to ja wiem że to to oznacza, tylko zastanawia mnie jak przegonię go dość wysoko to przechodzi mu
  11. Koledzy dopadło mnie. dokadniej nie mnie a Vectrę - dziś przy jeździe zaczełą poszarpywać w obrotach 2400 - 2700rpm, zarówno na gazie (mocniej odczuwalne) jak i na benzynie. Wywaliło w tym momencie po kilku szarpnięciach błąd P0200 Fuel Injector Circuit(s) i dalej szarpał jak wcześniej. Zgasiłem auto, odpaliłem po jakiejś pół godziny - jadę, dalelej to samo - poszarpywanie ok 2500rpm i błysk - lampka. W domu odczytanie błędów - jak wyżej. Jak błąd wyskoczy też poszarpie, ale jak przegonię go powyżej 3500rpm tak dłużej, pomimo zapalenia kontrolki jeździ normalnie już (sprawdzone na trasie 50km) Jakieś sugestie?
  12. da się odkręcić, tzn rozpołowić ją (cztery torxy czy imbusy) następnie wyjąć do góry. Jak masz egr zaślepiony możesz wyjąć podstawę przepustnicy. Trzeba też połączyć wężyki podgrzewania przepustnicy ze sobą.
  13. No ja splanowałem swój wyrób tzn papier na wyrównarkę do drewna, i ryzu ryzu jak wszystko łądnie się zabieliło, do tego nowa uszczelka. PS dźwięk taki dziwny będzie - bo przez silniczek krokowy taki niby syczący metaliczny dźwięk jest. weś jakiś dezodorant, coś na aerozolu i psiknij po spodzie kolektora - jak coś się zmieni to jest przedmuch i ciągnie lewusa.
  14. krokowy i pot przepustnicy wystarczają oryginalne
×
×
  • Utwórz nowe...