Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Stillz

Forumowicz
  • Ilość treści

    729
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Stillz

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1990.10.25

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rzeszów \ Błażowa
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, muzyka, informatyka, ;)

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    VA C18NZ 91' / VB X20XEV 96'
  1. Kolego jak rozwiązałeś powyższy problem ? ;-) mam to samo i juz mnie ujj szczela przytrzymam auto kilka razy i klima lata ;-) ale dobija mnie to nie załączanie a niebardzo jestem wstanie zlokalizować ten problem ;-) Dziękuje koledze Tasiol za wskazanie przewodów
  2. Witajcie Panowie pytanie "5 - biała okrągła kostka na silniku" Fotka nie aktualna a chyba nie utrafiłem :-) dobrze kabla ;-) Może ktoś wie, pamięta który to pin i kabel w kostce
  3. Wersja

    1 pobranie

    Opis kabelków poniżej kolory zgadzają sie z oryginałem, powiedz mi jeszcze czy przycisk sterujący masz z diodą i takim mały przyciskiem ? czy z diodą bez niego czy bez tych 2 rzeczy ? Kable oryginalne lecą od prawego lusterka kawałek progiem w kierunku tyłu, później przed fotelami podłogą i przechodzą do lewego progu i idą w kierunku drzwi prawych z których jest przycisk i wchodzą w sumie tam a tam dopiero łączą się w całość bo większość w sumie jest w drzwiach lewych. Przycisk sterujący znajduje się w łapce w drzwiach. Kabelki tak jak widzisz na poniższym obrazu które trzeba to podpisałem i również na obrazku napisałem gdzie podpiąć podgrzewanie tylnej szyby, pamiętaj tego kabla nie znajdziesz w wiązce u dołu, bo idzie on podsufitką. Pozdrawiam i życz\ę powodzenia.
  4. Oczywiście, zależy jak kable to zniosły czy nie wydarło nie zwarło, ogrzewanie tylnej szyby jest połączone z podgrzewaniem lusterek. Także popatrz na kable możliwe, że bezpiecznik padł, w ostateczności przekaźnik w co wątpie.
  5. Tak tak ja to wiem, ale bierzmy pod uwagę, że wtedy jest inny wtyk zresztą BC a DID różnica, więc jedno z drugim nie ma nic wspólnego, tutaj chodzi o to że Did według teorii ma te kable mieć. I zastanawiałem się tylko i wyłącznie po co to dla DIDa.
  6. Wierz mi, że z oryginalną wtyczką, nie bywa lepiej zapewne chodzi ci o temp. a to raczej już problem wtyczki, w zderzaku
  7. Ogólnie + po stacyjce jest nie potrzebny, chociaż tam jest, do jakiejś informacji mu to potrzebne ? ale kto wie do czego, długi czas miałem bez tego + i wszystko chodziło ok, to tak samo jak kabel od impulsator niebieski z czerwonym paskiem jest bo jest, a czy wpływa na coś nie wiadomo? na wskazania temp. może? tak sobie gdybam że może stwierdza, że większa prędkość większy podmuch i robi korekcje wskazań temp. ? wydaje mi się, że mało prawdopodobne. Na pewno nie są do podświetlenia, podświetlenie masz szaro-czarne, a jeśli nie świeci sprawdź żarówkę ;-) A wyświetlacz nie powinien gasnąć po wyłączeniu stacyjki.
  8. Trzeba przyznać, że jak na 4 diody, licznik jest ładnie oświetlony, ale czy przypadkiem to nie są diody które pokazał Iron oparte na SMD ? http://allegro.pl/item919697653_dioda_ledzc_r5_t5_12v_smd_3chip_dla_wymagajacych.html#gallery ? Coś za dobry efekt, jak na zwykłe diody, próbowałem już różne z różną mocą, i efekt nigdy nie był dla mnie zadowalający, albo fotka, zrobiona z dłuższym naświetlaniem. Tutaj niestety już widać, brak równomiernego oświetlenia, ale na diodach niebieskich, uzyskać go na 4 diodach mało realne, tylko tutaj znów mamy fotkę, jakości jak moje w poprzednich postach. Prawda taka, że pokazujemy sobie fotki, a one nigdy nie odzwierciadlają realnego efektu, patrząc na moje fotki można powiedzieć, że licznik jest słabym białym oświetlony, i nie jest równo, co w rzeczywistości nie ma miejsca, wręcz za mocno oświetla, każdy ma inny aparat, i inny efekt wychodzi. Jedno jest pewne korzystając z tego co mamy teraz dostępne, słuszne oświetlenie licznika można zrobić, teraz SMD, i nie ma co się bawić w pół środki, cena podobna, efekt nie do pobicia. Poza tym wiele zależy jeszcze od tarcz które posiadamy np. u mnie od prędkościomierza, jest jakaś starsza (sprzed liftingu ?) i jest ona mniej podatna na światło, niż tarcze po liftingu. Pozdrawiam.
  9. Tak, to jest bardzo prosty proces, nie sprawi ci problemów. Powiem, że efekt licznika bardzo przyjemny, ale licznika i taką opcje teraz wykonał bym u siebie diody SMD jeśli chodzi o licznik, bo reszta do mnie nie przemawia przeważnie panel środkowy, zresztą tam to nie potrzebne koszty, takich diód. Nie polecam, efekt mizerny, zadowoli początkowo, jednak o równomiernym, oświetleniu można zapomnieć. Pozdrawiam i sorry, że tak późno odp.
  10. Zbiornik 45L czyli wchodzi 38litrów, gaz z statoilu, od dziś sprawdzam Orlen. W cyklu mieszanym 50/50 - 390km Kiedy większości miasto hmm tutaj bywa różnie dziś skończył mi się przy - 310km ale fakt faktem lekkiej nogi po mieście to ja nie mam. Trudno stwierdzić ile na trasie ale średnio wychodzi na trasie 8,5l-9l więc możliwe że wtedy przejechał bym około 420km.
  11. Problem rozwiązany, a ile nerwów, nie życzę nikomu tak mocno zapieczonego wirnika, po wielu mekkach udało się wybić. Ale wszystko pięknie już teraz ładowanie, z światłami, radiem i tym co się używa 14V tak więc jestem zadowolony.
  12. Witam. Dziś zabrałem się za naprawę alternatora wszystko zaczęło się miarę dobrze, do czasu po wymianie małego łożyska, z tylnej części alternatora, czas na to z górnej i tu jest problem, wirnik nie chce wyjść abym mógł się tam dostać (wtedy odkrecic 2 śrubki i wybić łożysko), z tego co szukałem czytałem to bez problemu powinno to wyjść, jednak tak nie jest może ktoś miał taki problem i jakoś temu zaradził, już naprawdę używałem do wybicia tego dużej siły, a nie chce już bardziej ryzykować. Alternator wygląda i jest dokładnie taki jak opisany tutaj: http://www.corsa-a.pl/forum/viewtopic.php?t=1684 Pozdrawiam.
  13. No to amortyzatorów nie masz, o ile mi wiadomo nowy amorek ma sprawność (teoria) 80%, przy 60% amortyzator nadaje się do wymiany. Co do sworzni zależy też kiedy wymieniałeś, moje wtedy najtańsze wytrzymały nie cały rok właśnie je dziś wymieniłem na nowe, co prawda 50zł sztuka ale mam nadzieje, że przetrwają dłużej niż te za 29zł, to samo dotyczy tulejek, nigdy na tym lepiej nie oszczędzać, jedne mam bilsteina przednie wahacza, a tylne wahacza 4max bodajże, i tylne juz zaczynają pękać.
  14. Troszkę poczytałem na forum Więc podejrzewam, że problemem było za mało dokręcone łożysko ale z tego co piszesz to tak się kończy (wiem że to się nie dokręca do końca), 2 oczka dalej i wszystko znikło, pomimo wszystko zmieniłem łożysko na inne z zwykłego bębna wyglądały tak samo, wszystko złożyłem i jest idealnie, bieżnia raczej jest ok, zresztą wszystko się okaże. Ogólnie jak ktoś to prosto opisał wymiana łożyska. Demontaż Zacisku -> Kapselek -> Zawleczka -> Śruba -> Łożysko -> Śruba -> Zawleczka -> Kapselek -> Zacisk Pozdrawiam.
  15. Witam. Mam problem, dziś przekładając koła tył przód, co by ich zużycie było w miarę równomierne, troszkę się przeraziłem, na jednej tarczy z tyłu mam luz który obawia się tym, że popychając koło (czy samą tarcze) górą ma ono luz około 2mm co przy oponie jest to dość zauważalne, troszkę się przestraszyłem bowiem od razu mam w wyobraźni obraz jak mi odpada koło podczas jazdy, pytanie tylko teraz czy to łożysko ? nic mi innego nie przychodzi do głowy, jeśli to tak to jak w kwestii jego wymiany, dodam, że jeszcze w dodatku mam nie bębny a tarczo-bębny i nie te najczęściej stosowane w VA tylko takie gdzie łożysko jest wciskane w tarcze o ile mi wiadomo takie występowały w kadecie tak to wygląda http://www.opel-shop.pl/images/ppp/tarcze....tyl.0569204.jpg Kwestia wymiany łożyska, potrzebna jest do tego prasa itp ? Pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...