Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Arek_21Byd

Forumowicz
  • Content Count

    525
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Neutral

About Arek_21Byd

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 08/14/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Berlin/Bydgoszcz
  • Zainteresowania
    Wiele...

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C GTS

Kontakt

Recent Profile Visitors

11722 profile views
  1. Witaj, a jakie masz objawy tego czujnika w tym silniku? Mi zaczął gasnąć na rozgrzanym i nie wiem czy to czujnik czy sterownik bo błędów brak...
  2. Dziś, miałem wymienianą sprężarkę. Czas 1 do 1,5 h Dużo zabawy z tym nie ma o ile masz kanał.
  3. A jak to jest z tymi sprężarkami ?Ja mam w z20net SD7V16 13208187 Czy podejdzie inna z typu PXV16 xxxxxxx ? Jaka jest w nich różnica, bo na oko to są identyczne.
  4. Witam ja przełożyłem stacyjke a mimo to nie mogę zaprogramować klucza
  5. Jak porządne to : http://allegro.pl/asystent-czujniki-parkowania-cofania-valeo-na-tyl-i4839584356.html Jak nie porządne to : http://allegro.pl/czujnik-czujniki-cofania-parkowania-4-sensory-led-i5029679757.html Ja mam te nie porządne i spełniają tę samą funkcję co te porządne bezbłędnie.
  6. Czyli, że jak ? To mój jest uszkodzony czy nie bo nie czaje
  7. Tego nie nagrywalem chodziło mi bardziej o pokazanie jak zmienia się wartość stopni i ich zakres.
  8. A więc tak. Pokasowałem błędy, zrobiłem kalibrację czujnika i od razu wyskoczyło ESP. Nagrałem jak to mniej więcej wygląda.
  9. Kierownica na wprost 0 w lewo + w prawo - skręty w lewo i prawo pokazywały równo 90 stopni tak jak skręciłem
  10. Wykonałem kalibrację mimo tego, że wskaźnik położenia kierownicy pokazywał 0 gdy ta była na wprost. Kalibracja zakończona sukcesem, a mimo to zapala się ESP z błędem nieprawidłowego sygnału SAS po kręceniu kierownicą. Wszystko wskazuję na to, że padł ten nieszczęsny czujnik.
  11. Oto lista błędów z przed wymiany aku.
  12. A czy mogło to się stać od odpalania na pych ? Bo pierwszy raz zaczęła migać kontrolka od AFL i ESP/TC właśnie po takim odpaleniu.
×
×
  • Create New...