Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Jarek

Forumowicz
  • Content Count

    181
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

About Jarek

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    powiat Świecie

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    VectaB 2.0 DTi Sport & C 1.9 2007

Recent Profile Visitors

2077 profile views
  1. Dziękuję, działa aż miło
  2. jeśli to to to proszę : GM0600X1129210 znalazłem car pas ale raczej nie od tego radia bo kod jaki wbiłem był niepoprawny 0874, no to się porobiło
  3. hej chciałbym zakodować sobie radio, pomoże ktoś? dane na obudowie: Philips No.: 09114584 type: ccr 600 W8S kod kreskowy 90222139775403 dane na panelu 1614438 Philips GM90506173 >PA6-GF15< za dobry kod stawiam na zlocie bądź spocie edit: z boku radia jest GM0600X1129210
  4. no panowie sprawdzę raz jeszcze u Peroniego, ale op com nie znalazł ( nie pokazał) innych błędów, op com akurat nie chiński ale pewnie nie ma to znaczenia, może jakieś sugestie co do sposobu szukania?
  5. w Świeciu czyli 60km od bydgoszczy za sedana tył płaciłem 280zł, za wszystkie koszt byłby 350, plus gwarancje itd
  6. niedługo insignia będzie potrzebowała liftingu , a tutaj znalazłem ciekawy przedsmak tego co może pojawić się w poprawionej wersji : http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=5577
  7. ile kosztuje robota ? najlepiej własna to 0zł - wszystko jest opisane na form więc na pewno dasz sobie radę ja bym sprawdził czy wszystkie nity są, ostatnio spotkałem się z tym, że strzeliły dwa i trzeba było to poprawić. jak masz możliwość to porównaj z innymi drzwiami (chociażby lewymi prawymi) czy wszystko się zgadza, np. czy masz wszystkie elementy układanki na swoim miejscu
  8. dziękuję, w poniedziałek z samego rana kupie te oporniki , mam nadzieje, że nic więcej nie sknocę
  9. koledzy podpowiedzcie co robiłem źle, a mianowicie, mam podświetlenie przycisków ele szyb przy lewarku na czerwono diody trójki, żadnych oporników bo czytałem,że nie trzeba,. ok. wszystko było dobrze póki nie podłączyłem ele szyb tył i w przyciskach tylnych szyb w drzwiach chciałem zmienić kolor, z braku trójek wrzuciłem diodę większą grubą piątkę, no i bylo ok.. do tego momentu cztery włączniki przy lewarku iz lewym tylnim w drzwiach były czerwone równo a z prawe j tył oryginał pomarańcz. zmieniłem przycisk z prawej stron,y na czerwień, piątka i po podłączeniu do układu, wszysktie inne diody, czli przednie przy lewarku jak i lewy tył święcą na pół gwizdka, a prawy tył na 100% pomyślałem sobie, że może tak nie powinno był aby przód miał diody trójki a tył piątki, więc pojechałem do sklepu kupiłem diody tójki i wrzuciłem w przyciski drzwi tył, po podłączeniu do układu pół sekundy trwało jak zaświeciły się pełnym światłem po czym została z nich lekka iskierka.... opornik muszę wrzucić?? czy już za późno i coś spaliłem?
  10. tak przeglądając temat wpadłem na pomysł i aby zamiast jakiś układów wrzucić manetkę (mam sedana) z habety lub kombi, no i tak zrobiłem tafiła się z omegi kombi ale to szczegół. Efekt jaki wyszedł, to gdy odciągam manetkę od siebie - tak jakbym miał w kombi sprysk i wycieraczkę na klapie bagażnika, załączają się spryski bez załączania się wycieraczek, a jak już chcę je włączyć to spowrotem manetkę biorę do siebie (standardowo - normalnie) i mi ładnie szybki wyciera tak musisz, chyba, że wymienisz ją
  11. ja do diesla wrzuciłem dwurure irmiego, do diesla można założyć z benzyniaka jednak z powodu spalania oleju napędowego sadza i spaliny szybciej zużyją tłumik - tak mi tłumaczył mechanior, wymiary? końcówki tłumika irmiego? pasują z zapasem w oryginalne wycięcie w zderzaku...
  12. tak, radio miałem podmienione, na delco od naszego wspólnego znajomego - Michała, a i bez radia problem występował, co dziwi to częstotliwość, raz częściej raz żadziej ale zawsZe występuje, nadal występuje ... od Mikrusa dostanę paczkę z licznikiem to podmienię i powiem co i jak...
  13. esp bywał w 2.0dti? przyciemniane szyby? wszystkie ople mają przepuszczalność szyb 70%
  14. jeżeli przeczyta ten temat jakiś spec i napisze podpowiedź tudzieź rozwiązanie moich koszmarów ze wskazówkami będę wdzięczny bardzo :piwoj: :piwoj: jednak nie mam możliwości podmienienia licznika, u kolegi który posiada troszkę części do vb akurat poliftowego diesla licznika nie było.... co mnie zastanawia to to, czy wogóle jest sens sprawdzać czy to licznik jest sprawcą zamieszania, ponieważ, na wyłączonym silniku a włączonym radiu/cd/kasecie problem też występuje: radio gubi jakby prąd, muzyka nie gra, wyświetlacz świeci nie pokazując danych, a po chwili albo wraca do normy albo wyłącza się 6.05.12 kolega Amon pisze o bezpieczniku, cholera ja już z 5 razy przekładałem go ale w moim przypadku nie widać nawet minimalnych śladów zwiększonego zurzycia bezpiecznika. I tym razem wrzuciłem nowy, - bez rezultatu, jedyne co zauwarzyłem to częstotliwość występowania błędu (opadania wskazówek) jest mniejsza gdy nie używam radia, (chociaż podkreślam, nadal występuje)
  15. na plaku powinna pójść - u mnie tak było to miałem pompę do regeneracji (2150zł)
×
×
  • Create New...