Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

sommer

Klubowicz
  • Zawartość

    87
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

sommer wygrał w ostatnim dniu 31 Sierpień

sommer ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

10 Neutral

O sommer

  • Urodziny 1979.01.30

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Nr klubowy
    848
  • Auto
    była VB V6
  • Oddział VKP
    Zachodniopomorski

Ostatnio na profilu byli

714 wyświetleń profilu
  1. Schemat inst. podgrzewania foteli

    źle rozumiesz ma być tak: przełącznik: brązowy: - do masy pojazdu czarny: + z bezpiecznika F2 czarny z czerwonym: wyjście na matę (+) szary z zielonym: + z bezpiecznika F9 (podświetlenie przełącznika) mata: brązowy: do masy pojazdu czarny z czerwonym: + do przełącznika drugi fotel tak samo przekaźników nie ma
  2. Łożyska to raczej wyją nie spotkałem się żeby piszczały a przypadkiem nie kończą Ci się klocki hamulcowe niektóre klocki mają taką blaszkę która zaczyna ocierać o tarczę gdy się kończy okładzina wydaje ona wtedy nieprzyjemny pisk
  3. Dokładnie tak jak koledzy powyżej bez zwalenia głowicy pewnie i tak się nie obejdzie lepiej zaprowadź auto do warsztatu bo punktakiem to tylko pogorszysz sprawę
  4. Filmiki

    Było 5 postów wcześniej
  5. urwana świeca x20xev pilne

    Jak to się urwała !? część z gwintem została w głowicy ?! a reszta się urwała?! Rozumiem że można zerwać gwint w głowicy ale żeby świeca się urwała na pół
  6. Właściwosci świetlne lamp przednich

    Prawa (pasażera), wygląda jakby była od anglika. powinno być tak __/ __/ a Ty masz tak __/ \__
  7. Kontrolka poduszek vb polift 99

    Albo przepaliła się żaróweczka, albo ktoś ją wyjął "celowo".
  8. Gril i dokładka ok brewki do kosza.
  9. Poszedłem dziś sprawdzić, Ma być dokładnie tak jak napisał kolega iza333
  10. Nic samo nie wskoczy, jak źle zamontujesz tak zostanie i będzie przekaszać sprężynę gniazda mają takie "dzióbki" po to aby je odpowiednio ustawić względem sprężyny przy wyprostowanych kołach jeden ma być skierowany do przodu a drugi do tyłu samochodu nie pamiętam tylko przy którym kole w jaką stronę bo trochę już czasu minęło
  11. Opinie o silniku 2.5 V6

    1.6 to już miałem i nie poto kupiłem 2.5 aby jeździć jak penelak i liczyć spalanie, poza tym to jest automat i sam dobiera sobie bieg jaki uzna za stosowny to co napisałem ospalaniu to napisałem jako ciekawostka do ilu udało mi się zejść l/100 na tym silniku i nie mam zamiaru powtarzać tego nie po to się kupuje 2.5 aby bić rerekordy mininalnego spalania a tak pozatym to świetny silnik i daje naprawdę frajde z jazdy trochę ciężki dostęp do wszystkiego co pod maską ale jak to mówią dla chcącego nic trudnego
  12. silniczek z wysuwaną "nóżką"

    Przecie wyraźnie napisał o co mu chodzi jak można nie rozumieć tego pyta czy ktoś zna taki silniczek i od czego można go dobrać, podpasować aby spełniał zadane wymagania (skok 1,5 - 2cm)
  13. Opinie o silniku 2.5 V6

    Zamieniłeś Białasa na Tico
  14. reflektor przedni

    Dokładnie tak jak kolega ProLight napisał wyżej te lampy nie posiadają homologacji na światła dzienne, a ledy słóżą tam jako światła pozycyjne (PISZE NAWET W OPISIE LAMPY) nie możesz jeździć w dzień na samych diodach bo to tak jak byś jeździł na pozycyjnych, w czasie jazdy muszą się one palić razem z światłami mijania tak jak pozycyjne w fabrycznej lampie to nie są św. dzienne (dzienne posiadają homologację RL i musi być ona trwale umieszczona na lampie w widocznym miejscu) nie wszystko co ledowe od razu oznacza że ma homologacje na światła dzienne a tego co kontrolował to trzeba by wysłać na doszkalanie bo chyba nie zna przepisów i wprowadza ludzi w błąd gdyby posiadały homolog. RL to wtedy miał by rację i wtedy nie powinny się świacić razem z św. mijania sprawdź jaką masz homologacje na lampach poczytaj przepisy i wszystko będziesz wiedział co, jak, i kiedy ma się świecić
×