Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

l4ska

Forumowicz
  • Ilość treści

    155
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O l4ska

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1985.01.11

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vc 1.9 CDTI 150KM Kombi

Ostatnio na profilu byli

747 wyświetleń profilu
  1. Podobno jutro ma być do odbioru ,zobaczymy co będzie . Auto jeżdzi , moc jest , jedyne co mnie zastanawia to ta nowa turbina tak jakby wyje , slychać to tylko na jałowym podczas dodawania gazu ale jednak slychać ...
  2. Zastanawia mnie jednak co będzie z filtrem DPF jeżeli pod rurą pojawiło się kilka dużych kropel oleju ...
  3. No takie coś już miało miejsce że nie mogłem zgasić , musiałem go zdławić hamulec + 5 bieg . Czy po takim czymś pomimo tego że zareagowałem dość szybko (mineło może z 5 sekund) jest szansa że silnik przeżył ?
  4. Hej . Dzisiaj z winy blacharzy padła mi turbina . Ogólnie będzie to brzmiało nieprawdopodobnie , ale gość u którego naprawiałem auto po stłuczce demontował przedni pas i jakimś cudem w dolocie zaraz przed sprężarką jakiś "praktyktant" zostawił szmate . Ogolnie auto nie jechało dławiło go już przy 1.2k RPM , bo godzinnych poszukiwaniach odnaleźliśmy "zgube" . Po wyjechaniu od blacharza ,za 200 metrów nagle 6k RPM , zatrzymuje sie wyjmuje kluczyk ze stacyjki silnik dalej pracuje (już widzialem co się stało....) , no więc 5 bieg hamulec i go zdusiłem . Pod rurą wyd. plama oleju . Więc turbo się rozsypało . Właściciel zakładu to porządny facet poczuwa się w 100% do odpowiedzialności (chociaż mógłby się zasłaniać "zbiegiem okoliczności" ) auto naprawi na swój koszt . Teraz pozostaje pytanie na co szczególnie zwrócić uwagę po naprawie , co oprócz turbiny mogło szlag trafić . Auto zgasiłem po 5 sekundach od momentu jak wskoczyło na maks obroty. Co z filtrem DPF jak jest zażygany olejem. Proszę napiszcie jakąs liste co powinienem sprawdzić po naprawie.
  5. Witam potrzebuje kupić maskę pod kolor auta , znalazlem na allegro maske która wygląda na taka jak moja niestety sprzedawca nie ma reszty auta i ma tylko numer vin. chcialem się upewnić że to mój kolor . Bardzo proszę o rozkodowanie numer vin wol0zcf6941135525 wiem że są dwa oznaczenia lakieru , GM`owskie i to drugie Więc proszę o to druge jak się da. Mój numer lakieru Z155 . Pozdrawiam
  6. Królik ma 100% racji przyczyną cykania w szczególności na zimnym silniku jest nieszczelność ,któregoś z wtrsykiwaczy . Najlepiej zdjąć osłone i zacząć wąchać Lub jeżeli ktoś bardzo nie lubi popryskać czymś i patrzeć czy nie bulgocze
  7. W 99% pomogło uszczelnienie wtryskiwacza , tam był główny winowajca. W kabinie już nie nie śmierdzi , ale ten zbiorniczek do którego dochodzi odma jest taki zasyfiony olejem . Kapać raczej nie kapie ale troche capi takim mazutem W kabinie nie śmierdzi więc narazie nie grzebie Bo jak już Jabol nie raz mówił im więcej grzebiesz tym więcej się psuje im więcej się psuje tym więcej grzebiesz Uszczelnienie wtrysku kosztowało mnie 100 zł , troche dużo ale podobno poprzednia uszczelka się wspawała w gniazdo I cięzko było ją wydłubać ....podbno
  8. Nic nie próboj na pych , to nie jest duży fiat żeby na pych odpalać . Jedź do jakiegoś elektryka weź go do siebie niech przyglądnie się rozrusznikowi , na 99 % to on powoduje problemy. Być może w ogóle nie próbuje kręcić dlatego światełko nie przygasa albo aku jest bardzo dobrze naładowany i rozrusznik w benzynie ( w przeciwieństwie do diesla) nie potrzebuje aż tyle prądu. Po trzecie czy komputer pokazuje jakieś błędy ? Jeżeli nie to raczej odpada problem pompy paliwa. Narazie to jest wróżenie z fusów więc załatw elektryka i bedzie po sprawie . Być może to jakaś bzdura , ale jeżeli nie to odpalanie na popych może narobić jeszcze większych szkód. Pozdro
  9. Sobih ale ty to jestes czarnowidz Wiesz żeby pękł blok to musiałaby być jakaś wada fabryczna ( przez 150k km by sie już chyba dawno ujawniła) albo baaaardzo mocno przegrzany silnik , co z moim uwalonym termostatem (ostatni raz viki 90st. miała jakoś w połowie września ) to mi raczej nie grozi
  10. Dzięki za podpowiedzi , posprawdzam raz jescze , złącze elstatyczne odpada bo jest wymienione na nowe , płyn chłodniczy nie znika . A jaki to ma związek jeżeli można wiedzieć? Jabol nie mam dogrzewania , ale zauważyłem , że tył silnika jest jakiś taki zabrudzony jakimś oleistym syfem zastanawiam się czy od spodu ten kolektor też nie puszcza Chyba czeka mnie demontaż i uszczelnienie tylko nie wiem gdzie to moge zrobić w miare tanio w krakowie , bo roboty z wyciągnięciem jest sporo . Zastanawiam się też gdzie tu w tych silnikach jest rurka od odmy może jest pęknięta i od niej smierdzi ? No i ten nieszczelny kolektor ssący , przy dodawaniu gazu troszkę z niego dmucha (lekko) , no i wsumie po tym co widziałem co tam w środku się robi to może ten mazut smierdzieć który funduje nam egr Pozdro i czekam na opinie
  11. Witam wszystkich . Mam problem z "zapachem" spalin w kabinie przy postoju. Jak jade to jest ok . Zatrzymam się na dłużej niż 15 sec i zaczyna troche smierdzieć spalinami . W zwiazku z tym że wiedziałem o nieszczelnym wtryskiwaczu i przepalonym złączu elsatycznym , byłem spokojny bo wiedziałem co to. Ale niestety wtrysk uszczelniony , złącze elastyczne wymienione , i dalej smierdzi. Wsadziłem łeb pod maske i ewidentnie zalatuje z tyłu silnka tak bardziej z lewej strony(bliżej filtra powietrza ) . Mam też delikatnie nieszczelny kolektor dolotowy ale tam raczej zapachu spalin być nie powinno .... co tam może być żeby z tyłu silnika- lewa strona żeby waliło spalinami ? Kolektor wydechowy wydaje się być szczelny ( z przodu nic nie smierdzi , o ile dobrze widze że tam jest kolektor wydechowy ) Pomóżcie bo nie mam pomysłu
  12. Ale u mnie jest taka różnica że mam olej prawie pod max Ale narazie nie świeci Zapaliła się 2 razy , po zgaszeniu i odczekaniu parunastu sek. przy ponownym odpalaniu gasła.
  13. Czyli jeżeli ta kontrolka na wyświetlaczu pod obrotomierzem się zapala a stan oleju jest OK , to raczej nie mam się czym przejmować ? Dodam że zapala się bardzo rzadko i nieregularnie , po zgaszeniu i odczekaniu parunastu sekund gaśnie i po odpaleniu już jej nie ma ......aż znowu się zapali a jakieś 2 tygodnie
  14. Witam. Próbuje sobie własnie aktywować tempomat za pomocą op-coma w ecu silnika aktywowałem w zestawie wskaźników też , ale nie moge znaleść gdzie sie ustawia aktywacje tempomatu w CIM , może ktoś wrzucić jakiegoś screena albo napisać gdzie to moge znaleść ? Mam opcoma wersje 080704 PL firmware 1.20 .
  15. Też podejrżewam coś koło spzrzęgła lub / i koło dwumasowe ale póki co jeżeli jest to jedyny objaw , to bym sie nie nie przejmował Pozdro
×
×
  • Utwórz nowe...