Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

.Chudy.

Forumowicz
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About .Chudy.

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 03/31/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Piła

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Vectra B 1.8 16V (X18XE)

Recent Profile Visitors

2012 profile views
  1. Kolego ja stawiam na kompa (sterownik) Masz identyczne objawy jak ja miałem. Ja wymieniłem oba czujniki (oczywiście oryginał GM) i dalej miałem błedy. Wymieniłem przewody i dalej to samo. Dopiero po wymianie kompa mam ok. Auto teraz odpala na dotyk. żaden błąd już się nie swieci i o wiele lepiej się teraz zbiera
  2. Witam wszystkich, podczepię się pod ten temat choć moje pytanie dotyczy bardziej czujnika położenia wałków. Mówiąc od początku kilka dni temu zaczął zapalać się check i gasnąć. W końcu zczytałem błędy gdyż za drugim razem zaczęło mnie to już niepokoić. Pokazało mi komunikat P0340 (8) Nieprawidłowy sygnał sensor wału rozrządczego - nie występuje . Skasowałem ten komunikat i 2 dni było ok aż gdy wracałem z trasy. Jechaliśmy w 5 osób i od samego początku wydawało mi się jak by o wiele słabiej jechał niż jak co dzień jak jeżdżę sam. No i zapalił się ponownie.Od tamtej pory gdy auto jest zimne to check nie zapala się a gdy już ma 80 stopni zgaszę go i po 3 min znowu odpalę to zapala się check, zgaszę odpalę 2, 3 razy i już się nie pali. Auto ogólnie na checku jeździ nie gaśnie i nie krztusi się i teraz czy na pewno do wymiany czujnik wałków czy czasem co innego?? Dodam że posiadam X18XE benzyna (nie ma gazu)
  3. Panowie mam pytanko a mianowicie wentylator nie kreci mi sie na perwszym biegu. z drugim jest ok, fakt nie mam klimy ale zacząlem sprawdzać według tej porady (post 1) i doszedłem że rezystor który ogranicza prąd a mianowice obriża predkość wentylatora się popsuł i ty moje pytanko gdzie znajde ten rezystor i jaką on musi mieć wartość?? Z góry dzieki
  4. Na moje może być dużo przyczyn a mianowicie to na popsuty mikro-przełącznik w zamku kierowcy (dzięki któremu drzwi są otwierane przez pilot) również przerwana wiązka w drzwiach kierowcy , niedociśnięta kostka pomiędzy drzwiami a kabiną. Ja zacząłbym od sprawdzenia przewodów w drzwiach kierowcy czy impuls dochodzi do zamka. Aaa i najlepiej jak wyciągnąłeś baterie z pilota to trzeba go jeszcze raz zaprogramować tu też może leżeć problem
  5. Jeśli radio posiada tak zwane potrzymanie to jest nim przewód żółty który musiałbyś podpiąć pod +12 (najłatwiej bezposrednio pod aku) ale tak jak to kolego wyżej powiedział taka informacja jest w instrukcji
  6. Jeśli chcesz sprawdzić rocznik mida odłącz aku na około 1min i podłącz na midzie powinna pojawić się data która jest rokiem produkcji mida. A co do drugiego pytania to język i jednostki nie mają wpływu że pokazuje cie odwrotnie(ja również zakładałem mida z anglika). Posprawdzaj przewody bo według mnie masz na odwrót po podłączane przewody
  7. Z tego co pamiętam sterownik znajduje się z przodu przy nogach pasażera(po prawej stronie)
  8. Posprawdzaj przewody w drzwiach do centralnego (konkretnie w tych co się nie zamykają-tylne) czy nie masz czasami przerwanej wiązki pomiędzy drzwiami a kabiną. Bo może woda spowodowała lekkie spięcie i dla tego centralny nie działał.
  9. Tak dokładnie chodzi mi o ssanie. To zachowanie nie jest normalne gdyż oryginalnie wydaje mi się że powinno być inaczej gdyż kolega ma fabrycznie zamontowanego mida i przy odpaleniu na ssaniu pokazuje mu 1,4l/h (silnik dwulitrowy benzynowy) a po ssaniu spada do 1l/h, a podczas jazdy gdy wrzuci na luz przy 90km/h chwilowe spalanie pokazuje również 1l a nie tak jak u mnie 4l i spada w dół. Czy wie ktoś w czym problem??
  10. Panowie wracam do wcześniejszego pytania a konkretnie w czym tkwi problem, że spalanie chwilowe na biegu jałowym po odpaleniu pokazuje mi 4l/1h i spada powoli do 0,9l/1h. Również sytuacja wygląda podobnie gdy jadę powiedzmy 90km/h (mid pokazuje 6l/100 km)i wrzucę luz to znów pokaże 4l i powoli będzie spadać. Czego to może być przyczyna?? Reszta funkcji działa poprawnie.Kod mida to 007 6 15434 a autko vectra b 1,8 16V X18XE 96 rok. Wyświetlacz z roku 1997
  11. I to jest normalne zachowanie ?? A czemu jak jade 110 pokazuje 7.5L jak wiem że tyle mi spala jak jade około 135km/h ?? (mowa o stałej prędkości a nie przyspieszając)
  12. To F występuje w opcji ilość kilometrów którą mogę pokonać, no i spalanie chwilowe trochę dziwnie działa gdyż jak odpalę auto na z sunia pokazuje 4,6 litra i spada aż do 0.9L a jak jadę i wrzucę luz to spalanie pokazuje 4.6 litra chyba nie jest to normalne.
  13. Panowie mam pytanko iż byłem zakodować MID-a pod mój silnik X18XE, rok 1996 koła 205/55/16 kod wgrany to 007 6 15434 ale w funkcji odległość możliwa do pokonania jak jadę i gwałtownie skręcę pokazuje mi "F" czy jest to normalne?? Druga kwestia to gdy stoję chwilowe spalanie pokazuje zużycie paliwa na godzinę które zmienia się w zużycie na sto kilometrów dopiero jak mam około 15 km/h, czy nie powinno się zmienić od razu jak ruszę??
  14. Panowie mam pytanko iż byłem zakodować MID-a pod mój silnik X18XE, rok 1996 koła 205/55/16 kod wgrany to 007 6 15434 ale w funkcji odległość możliwa do pokonania jak jade i gwałtownie skręcę pokazuje mi "F" czy jest to normalne?? Druga kwestia to gdy stoję chwilowe spalanie pokazuje zużycie paliwa na godzinę które zmienia się w zużycie na sto kilometrów dopiero jak mam około 15 km/h, czy nie powinno się zmienić od razu jak ruszę??
×
×
  • Create New...