Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

BonQ

Forumowicz
  • Content Count

    169
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

BonQ last won the day on July 18 2012

BonQ had the most liked content!

Community Reputation

22 Neutral

About BonQ

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 07/07/1990

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sompolno/Konin/Poznań
  • Zainteresowania
    Moje auto:
    http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/87768-vectra-b-18-16v-sport-97/page__fromsearch__1

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra B 1.8 16v SPORT

Recent Profile Visitors

601 profile views
  1. Panowie, proszę o pomoc i fachowe porady: PROBLEM: Samochód zamula na benzynie, dławi się przy dodaniu gazu i nagle zrywa, na gazie jeździ normalnie DOTYCHCZASOWA DIAGNOSTYKA: sprawdzone świece, przewody WN, cewka, pompa paliwa, filtr paliwa, wtryski (wszystko na zasadzie podmiany na sprawne), czytane błędy, 0130, 0340, 0335 (już nie pamiętam dokładnie ale chodziło o -regulację poza zakresem przepływomierza - błąd czujnika położenia wałka rozrządu - błąd położenia wału). Sprawdzałem czujnik i wtyczkę multimetrem, wtyczka sprawna, czujnik miał modelowe wartości na zimnym silniku (na ciepłym nie sprawdzałem jeśli to ma znaczenie). Przepływka pokazuje błąd od długiego czasu (dwa lata), jednakże nie wpływał on na zachowanie samochodu, a przynajmniej nie tak widocznie. Czytałem, że te dwa ostatnie błędy występują przy uderzeniu zwrotnym gazu w kolektor i można je wyeliminować wgrywając nową aktualizację sterownika silnika. POMYSŁY: Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale moim zdaniem rozregulowały sie mapy benzyny (o ile są one autoadaptacyjne), więcej pomysłów już nie mam. Czy ktoś w Poznaniu jest w stanie fachowo zająć się ECU, zrobić aktualizację, adaptację ? Czy mają interfejs VIALKEN jestem w stanie sam to zrobić? Nie chcę oszczędzać, chce żeby auto jechało. Macie jeszcze jakieś pomysły? Dzięki i pozdrawiam!
  2. http://allegro.pl/radio-vdo-dayton-cd-2327g-rds-tuner-cd-mp3-wma-i5453221995.html?ref=mainpage-observed# Radio VDO pod sterowanie z AUX i MP3 nowe za bezcen - w cenie transmitera.
  3. Są -20 od wersji sport, ale żeby mieć pewność, że to te- musiałbyś je ściągnąć z samochodu bo o ile się nie mylę, nie posiadają oznaczeń, że to -20. Ja bym polecał -30 irmiego, do krótkich amortyzatorów jak znalazł.
  4. Chodziło mi o grupy, które wyróżniają się zastosowaniem sprężyn, 1.6, 1.8, 2.0 to ta sama grupa (przynajmniej tak jest u irmschera) Marka tego zawieszenia to również minus. Sprzedać, kupić irmiego, albo coś pożądnego, Bilstein B6 i eibach pro kit -30 i wtedy będzie dobrze.
  5. Sprężyny na pewno nie są za miękkie, bo 1.8 należy do grupy najlżejszych silników z VB, więc to odpada. Ja bym obstawiał za duży profil opony, ja przy feldze 15" i oponie o profilu 60 miałem całe nadkola plastikowe powycierane od środka przez dobijanie na dziurach, a miałem z przodu -50mm. Polecam zostawić zawieszenie, zainwestować w profil opony 40/45 i zaklepać ranty w nadkolu co by jak najmniej przycierało, bo przycierać będzie mimo wszystko.
  6. Czyli jest tak jak myślałem, tylko potwierdziłeś moje słowa Jak złoże to sie pochwale, co prawda w moim przypadku jest to podnoszenie auta, bo miałem -50mm ale plecy przy jeździe po pięknych poznańskich dziurach dają sie we znaki, pomijam resztę auta która tez dostaje w d**ę. dzieki koledzy za pomoc, bo juz myślałem ze ja jestem jakiś nienormalny i cos co powinno pasować, grać i buczeć, nie podchodzi... -------------------- Przepraszam za podwójny post, ale cały czas myślę o tym luzie na amortyzatorze, dodatkowo planuje wymianę wszystkich czterech (prawa strona już wylewa). W związku z tym ma ktoś wiedzę, jakie amortyzatory są zamiennikami dla amorków irmschera? Co z Sachsa, Bilstein'a spełni moje oczekiwania? Które z ich oferty są przeznaczone pod -30 springi?
  7. Miałem trochę wolnego czasu i założyłem ta sprężynę na starą kolumnę. Sprawa wyglada tak, ze jeśli amortyzator jest maksymalnie wysunięty, to sprężyna ma centymetr, dwa luzu ale to kiedy miałem zestaw w ręku. Dobrze rozumiem, że na samochodzie amortyzator nie wysunie sie bardziej niż pozwoli sprężyna? Inaczej, amortyzator sam z siebie nie odbija, odbija go sprężyna, i wyżej niż ona to nie pójdzie? Bo jeśli jest tak jak myśle, to nie ma możliwości żeby sprężyna sie zablokowała albo wysunęła i wtedy mój mechanik spanikował za bardzo.
  8. Chyba tak zrobię, jaki stopień skomplikowania? Nie robiłem jeszcze tego:)
  9. Edytowałem posta wyżej po zmierzeniu, wyszło dokładnie jak trzeba, plus minus 3mm bo patrzyłem z kąta
  10. Nie nie, one sie na pierwszy rzut oka różnią 7 29 04 001 te co mam.
  11. Wielkie dzięki, nie wiem jak wy sie dokopujecie do takich skarbów Sedan 001 tylna powinna mieć 308mm, pójdę zmierzyć 5min pózniej: idealnie trzyma wymiar. To ja juz nic nie rozumiem, myślicie ze fachowcy sie nie popisali? Ale co mogli zrobić źle?
  12. Dzięki za pomoc! Marcinek180 a wymiary tylnich do sedana znasz? I jest tak jak mówicie, przednie były zależne od wersji silnikowej, tylne natomiast zależne od nadwozia, z rozróżnieniem na kombi i sedan/hatchback. Amortyzator jest seryjny, generalnie jak przyłożyłem do wyjętej kolumny tylnej, to długość była odpowiednia, nie mam pojęcia co oni czarowali ze im za krótka była...
  13. Numery ładnie jeszcze widać, więc jutro po pracy zajrzę do warsztatu i wszystko wyjdzie. Nie pytałem przez telefon bo jest mi głupio, że taki błąd mogli zrobić Z tego co wyczytałem nawet przy seryjnym amortyzatorze nie powinno być luzu ze spręzyną irmschera, a te podobno można okręcić ręką nawet jak samochód stoi na ziemii... Jednak sprężyn bie pomylili. Jedyna opcja to ubite sprężyny (kupiłem używane, sugerowałem sie dobrym stanem wizualnym) Nie mogę sie dokopać do wymiarów sprężyn irmiego na tył 001, ktoś poratuje?
  14. Są ok, ostatnie zwoje są małe żeby się opierały o podstawę amortyzatora. Może na telefonie nie widać, a dodatkowo są przybrudzone na zdjęciu. Mimo wszystko dzięki za sugestię. Jedyne co jeszcze myślę, to że założyli tył do przodu i chcieli przednie do tyłu- jutro będę widział, aczkolwiek nie chce mi się wierzyć, że można taką kaszanę odwalić.
  15. 1. http://1drv.ms/1JLangw 2. http://1drv.ms/1JLagBy U mnie się wyświetlają, ale wrzucam linki.
×
×
  • Create New...