Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Przemek33

Forumowicz
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Przemek33

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Toruń

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.9 Cdti 150 KM
  1. U mnie na mrozach (chociaż auto odpala od kopa) też pojawiła się ikonka z francuzem. Mało tego- w trakcie kręcenia z powrotem zapalają się kontrolki ABS-u i ESP. Po chwili wszystko gaśnie. Badanie tech-em w serwisie stwierdziło że zawieszają mi się klapy wirowe w kolektorze dolotowym. Dodam, że kolektor w zeszłym roku wymieniłem na nówkę Taki urok widocznie....
  2. Sprzedawca pewnie miał na myśli tuleje pływające do bananów. I nie jest to drogie- tylko poszukaj na necie samych tulej. Ja je dostałem w sklepie internetowym o nazwie opel shop czy coś podobnego. Łącznie 100 zł razem z przesyłką kurierem. W sklepach najczęściej są całe banany z tą tuleją i to już kosztuje w okolicach 250 zł za sztukę.
  3. Witajcie- jeszcze o tym tutaj nie czytałem więc przekaże Wam dobrą nowinę. Otóż GM wymyślił nową metodę- nową dla GM naturalnie- czyszczenia filtra cząstek stałych. Polega ona na wstrzyknięciu pod ciśnieniem do filtra jakiś dwóch rodzajów płynów. Potem jakiś czas czekasz aż chemia zadziała i jedziesz 20 km na dość wysokich obrotach. Byłem akurat w ASO Opla i przyjechał tam gość z centrali GM żeby zademonstrować maszynerię do tego i pokazać sposób działania. I moja Viki była pojazdem demonstracyjnym. Przed zabiegiem miałem zapchany filtr na 98%- po ok.1,5h już tylko 16%. Z tego co wiem to ASO w całej Polsce zamawiają ten sprzęt i będą nową metodę wdrażać. Zagadką jest jedynie cena tej usługi- podejrzewam że będzie się kształtowała w okolicach 500 zł. Pozdrawiam
  4. Tak z ciekawości- udało się rozwiązać ten problem?? Od dwóch dni mam identyczne objawy i za cholerę nie wiem co to Już wiem. Byłem dziś u mechanika. Nawet nie musiałem mu do końca opowiadać tych objawów. Dokończył je za mnie. Diagnoza- dwumas. Od razu też stwierdził że najlepiej wymienić też tarczę i docisk w sprzęgle. Bo sporo z tym roboty a tu już i tak rozbebeszone. Całość z robotą wycenił na trochę ponad 3 tys zł. Zaczynam się rozglądać za kasą- chyba że ktoś ma jakiś bank na oku to ja chętnie do skoku się podłączę
  5. Masz banany w takim złym stanie że musisz je wymienić?? Zerknij dobrze- najczęściej wystarczy wymienić tuleje pływające. Nie będzie już pukał i się "gibał". W sklepach raczej ciężko kupić same tuleje chociaż bywają- musisz poszukać. Można to zamówić też tutaj: http://www.opel-shop.pl/product_info.php?products_id=2181&manufacturers_id=
  6. Przychylam się do zdania poprzednika- faktycznie gumy stabilizatora mogą pukać. Zobacz też tuleje pływające na bananach. U mnie stukały właśnie te tuleje. I jeśli to będzie to- to nie rób błędu i nie wymieniaj całych wahaczy- w serwisie praktycznie to jest to dostępne. Na necie można kupić same tuleje- sklep internetowy nazywa się jakoś Opel-shop czy tak podobnie- nie pamiętam już. Kumaty mechanik Ci je wymieni.
  7. Witam. Mam AFL-a przedliftowego i musiałem niedawno wymienić żarówkę w prawej lampie właśnie od tego AFL-u. Chciałem zrobić to sam ale jak zobaczyłem dojście to stwierdziłem że dam ASO zarobić na chlebek. I tu szok. Na początku powiedzieli, że 10 minut i po sprawie ale okazało się że trzeba jednak zdemontować zderzak i wyjąć reflektor. I z 10 min zrobiły się dwie godziny haha. I tak na marginesie- jeszcze nie widziałem takiej dziwnej żarówki jak ta
  8. A masz włączono klimę czy jeździsz w pozycji na "EKO". Jeśli tak to spróbuj ją wyłączyć i sprawdź czy nadal masz to drżenie. Powinno ustąpić- silnik drży trochę pod większym obciążeniem
  9. 2009/2010 jest najnowszą mapą do naszego sprzętu- czytałem na jakimś forum że nowa wersja ma się pojawić na wiosnę tego roku (2010.1). Co do wyznaczania tras na tej mapie poza granicami....oprócz Polski są tam też główne drogi Europy. Można wyznaczyć podróż do konkretnego miasta np. w Niemczech np. do Bochum ale na tej mapie są tylko dwie czy trzy główne ulice tego miasta. Czyli jak przekroczysz granicę na spokojnie zmieniasz płytkę i wpisujesz już szczegółowy adres
  10. Tak podepnę się do tematu- czy ktoś się orientuje w jaki sposób działają podgrzewane spryskiwacze w VC?? Działają one "z urzędu" przy niższych temperaturach, zawsze, czy może jak jest włączone ogrzewanie tylnej szyby i lusterek?
  11. Mogę się naturalnie mylić ale z tego co pamiętam nie da się tego zrobić bez przeróbek. VB z motorem V6 171 KM miała chyba inne zawieszenie itd. Pamiętam, że cenowo części do tego modelu były też sporo droższe niż do zwykłej VB. Wątpię żeby taka przekładka się opłacała finansowo
  12. Większość z nas o ile dysponuje fabryczną nawigacją to ma CD70/DVD 90 (celowo pomijam starsze modele). Z czystej ciekawości- czy ktoś używa stacji multimedialnej firmy Zenec ZE NC 5010 z nawigacją itd?? Podobno idealnie pasuje do Vectr C i Astr III. Dla ciekawych poniżej link: http://www.audio-equipment.de/zenec_ze_nc_5010_cr-carhifi.php http://www.yakarouler.com/piece-auto/son-multimedia/autoradio-et-video/video-embarque/autoradio-double-format/autoradio-double-format/station-multimedia-zenec-ze-nc-5010-bg-special-opel.html Może to być ciekawa alternatywa dla "naszych" radyjek
  13. Miałem u siebie podobne objawy. Zgadzam się tu z Jabolq- u mnie był to EGR- po wymianie inny samochód. Tak na marginesie- ja też wymieniam u siebie olej co 30k lub dwa lata tak jak zaleca Opel. Wlewam syntetyk long life i wszystko jest ok. Wraz z wymianą oleju wymieniam też wszystkie filtry. Częściej wymieniam tylko filtry powietrza i kabinowy z węglem aktywnym bo raz w roku na wiosnę
  14. No cóż...... mamy całkiem przyzwoitą zimę a co za tym idzie silnik nagrzewa się dużo dłużej- może 20 km to przesada- powinien się nagrzać wcześniej. Co do spalania....niestety jeżdżę po mieście na krótkich odcinkach i spalanie mojej Viki na poziomie 10-11 litrów to w tej chwili norma. Zaznaczam że używam też codziennie webasto. No i gratuluje koledze Menhirowi katalogowego spalania- pozazdrościć . Co do spadania temperatury to ten typ tak ma- diesel generuje mało ciepła jak nie jest obciążony- jestem po wymianie termostatu w ASO i też w jakimś tam zakresie wskazówka mi się wahluje... . Sprawdź cały ten temat-jak pisał Radeq- mam na myśli ukryte menu komputera- to będziesz wiedział jak temat ugryźć
  15. Może będę nieco złośliwy ale podjedź autkiem do naszej kochanej władzy - zabiorą Ci dowód rejestracyjny to się z chińszczyzny wyleczysz. Jak widzę gości z pseudoksenonami, które świecą gdzie chcą to mi się nóż w kieszeni otwiera.......
×
×
  • Create New...