Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Furman

Forumowicz
  • Content Count

    1557
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Furman last won the day on August 27 2011

Furman had the most liked content!

Community Reputation

58 Excellent

About Furman

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday 01/11/1977

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Signum 2.0T była VB C20XE

Kontakt

Recent Profile Visitors

5024 profile views
  1. tam masz popychacze zaworowe hydrauliczne więc luzów się nie kasuje.
  2. Emil, nie zakładam dayco i nie potwierdzę Ci że znaki są dobrze naniesione. Wiem że conti i ina ma poprawnie umieszczone na pasku znaki bo tylko takie zakładam. Nie będę ryzykowal remontu twojego silnika. :-) jeśli nie mam pewności i pasek ma zostać który jest obecnie na aucie zakładam blokady i po problemie :-) Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  3. Kup sam pasek conti i załóż tak aby znaki na pasku zgrały się ze znakami na wszystkich kółkach i wtedy będzie poprawnie ustawiony rozrząd :-) Na przyszłość nanieś sobie na obudowie białym pisakiem swoje oznaczenia i masz problem z głowy. Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  4. ale jakiej krytyki? baba jesteś? chusteczkę podać? jakie to wszystko teraz wrażliwe..... po prostu napisałem co myślę złożyłeś jak było a czy jest poprawnie to nie wiesz, bo nie wiesz czy był poprawnie wcześniej złożony bo nie masz porównania i doświadczenia. właśnie po to służą blokady, które w przypadku tego silnika są bardzo tanie jeśli kupiłeś zestaw conti lub ina to na pasku masz znaki które muszą się pokryć ze znakami na wale, wałku rozrządu i pompie CR - nie wiem jak inne zestawy bo innych nie zakładam. tam filozofii nie ma. jeśli zakładasz używany pasek wcześniej ściągnięty to najlepiej na blokadę.
  5. no brawo.... koszt blokady jest naprawdę śmieszny w porównaniu z kosztem remontu silnika. mechanik za wymianę rozrządu 200pln, blokady kosztują jakieś 100zł z przesyłką, no ale jeśli wolisz dreszczyk emocji i ślęczeć na forum niż zrobić to raz a porządnie to już twój wybór aby założyć blokadę na kółko wału musisz ściągnąć koło pasowe..., tak samo jak do wymiany rozrządu - najlepiej zrobisz jak rozbierzesz rozrząd, założysz blokady na wał i wałek a potem na nowo założysz pasek i napniesz napinacz...
  6. Priv Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  7. No przecież można u Ciebie pompę zablokować poprawnie tak jak być powinna Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  8. dt i dth te same są rozrzady i blokady. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  9. Proszę.. trzy znaki na pasku, na pompie i wałku znak również Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  10. Rób jak chcesz... po co się mnie pytasz... napisałeś wyżej że ja mam robić po swojemu a Ty będziesz robił po swojemu. :-) Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  11. Wystarczy że ustawisz na znaki na pasku. Pompę palcem obrócisz aby zagrała się ze znakiem. I tak pasek zakładasz najpierw wał, potem wałek i na samym końcu nasuwasz na pompę cr. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  12. Poniżej znak na pompie.. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  13. No nie sądzę że masz "ok" skoro: 1. Coś Ci piszczy i musisz sprawdzić napięcie paska, 2. Masz wątpliwości czy poprawnie masz ustawiony rozrząd gdyż poszukujesz blokad ponieważ silnik pracuje inaczej niż przed wymianą i ustawienie wału było inne. Silnik pracuje owszem ale niewiesz czy teraz jest poprawnie czy poprzednio było poprawnie. W dodatku ty widzisz ten rozrząd pierwszy raz i chcesz mi coś udowadniać :-) Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...