Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Furman

Forumowicz
  • Ilość treści

    1 555
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Furman wygrał w ostatnim dniu 27 Sierpień 2011

Furman ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

58 Excellent

O Furman

  • Ranga
    Maniak
  • Urodziny 1977.01.11

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Signum 2.0T była VB C20XE

Ostatnio na profilu byli

4 956 wyświetleń profilu
  1. Emil, nie zakładam dayco i nie potwierdzę Ci że znaki są dobrze naniesione. Wiem że conti i ina ma poprawnie umieszczone na pasku znaki bo tylko takie zakładam. Nie będę ryzykowal remontu twojego silnika. :-) jeśli nie mam pewności i pasek ma zostać który jest obecnie na aucie zakładam blokady i po problemie :-) Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  2. Kup sam pasek conti i załóż tak aby znaki na pasku zgrały się ze znakami na wszystkich kółkach i wtedy będzie poprawnie ustawiony rozrząd :-) Na przyszłość nanieś sobie na obudowie białym pisakiem swoje oznaczenia i masz problem z głowy. Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka
  3. ale jakiej krytyki? baba jesteś? chusteczkę podać? jakie to wszystko teraz wrażliwe..... po prostu napisałem co myślę złożyłeś jak było a czy jest poprawnie to nie wiesz, bo nie wiesz czy był poprawnie wcześniej złożony bo nie masz porównania i doświadczenia. właśnie po to służą blokady, które w przypadku tego silnika są bardzo tanie jeśli kupiłeś zestaw conti lub ina to na pasku masz znaki które muszą się pokryć ze znakami na wale, wałku rozrządu i pompie CR - nie wiem jak inne zestawy bo innych nie zakładam. tam filozofii nie ma. jeśli zakładasz używany pasek wcześniej ściągnięty to najlepiej na blokadę.
  4. no brawo.... koszt blokady jest naprawdę śmieszny w porównaniu z kosztem remontu silnika. mechanik za wymianę rozrządu 200pln, blokady kosztują jakieś 100zł z przesyłką, no ale jeśli wolisz dreszczyk emocji i ślęczeć na forum niż zrobić to raz a porządnie to już twój wybór aby założyć blokadę na kółko wału musisz ściągnąć koło pasowe..., tak samo jak do wymiany rozrządu - najlepiej zrobisz jak rozbierzesz rozrząd, założysz blokady na wał i wałek a potem na nowo założysz pasek i napniesz napinacz...
  5. Priv Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  6. No przecież można u Ciebie pompę zablokować poprawnie tak jak być powinna Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  7. dt i dth te same są rozrzady i blokady. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  8. Proszę.. trzy znaki na pasku, na pompie i wałku znak również Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  9. Rób jak chcesz... po co się mnie pytasz... napisałeś wyżej że ja mam robić po swojemu a Ty będziesz robił po swojemu. :-) Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  10. Wystarczy że ustawisz na znaki na pasku. Pompę palcem obrócisz aby zagrała się ze znakiem. I tak pasek zakładasz najpierw wał, potem wałek i na samym końcu nasuwasz na pompę cr. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  11. Poniżej znak na pompie.. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  12. No nie sądzę że masz "ok" skoro: 1. Coś Ci piszczy i musisz sprawdzić napięcie paska, 2. Masz wątpliwości czy poprawnie masz ustawiony rozrząd gdyż poszukujesz blokad ponieważ silnik pracuje inaczej niż przed wymianą i ustawienie wału było inne. Silnik pracuje owszem ale niewiesz czy teraz jest poprawnie czy poprzednio było poprawnie. W dodatku ty widzisz ten rozrząd pierwszy raz i chcesz mi coś udowadniać :-) Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  13. Wybacz ale jeśli kółko jest na stozku to klin jest niepotrzebny chyba że ma być dokładnie ustalona pozycja kółka wobec wałka... Cofnij nawet o 2.5cm przecież to nie ma znaczenia dla silnika... przejedzie kolejne 50tys.. Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
  14. Inni którzy tego rozrządu nigdy nie wymieniali. A skoro uważasz że nie ma znaczenia ustawienie pompy to również gratuluję. Dziwne że kółko pompy osadzone jest na stozku a pomimo tego pompa ma klin aby poprawnie założyć kółko zębate. Do tego na kółku zębatym pompy jest znak który ma być odpowiednio ustawiony przy montażu paska. Rozumiem że te wszystkie rzeczy są tam umieszczone niepotrzebnie. Taki ot banał. Skoro wprowadzam Cię w błąd to żyj sobie dalej w świadomości że masz wsio ok. Szkoda dyskusji... tobie się wydaje a ja mam pewność :-) Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Utwórz nowe...