Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ProChoice

Sponsor Forum
  • Zawartość

    586
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    7

ProChoice wygrał w ostatnim dniu 17 Styczeń 2017

ProChoice ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

34 Best

3 obserwujących

O ProChoice

  • Ranga
    Obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra C

Ostatnio na profilu byli

4 213 wyświetleń profilu
  1. Tak na szybko z youtuba, ten sa filmik co w ich platformie szkoleniowej tylko po rosyjsku ok 1:45 minuty widac smarowanie Nowe auto z fabryki wyjezdza na nowych piastach, natomiast gdy zakładasz kolejny zestaw tarcz na stare piasty które potraktujesz druciakiem to tak jak powierzchnia cierna tarcz w kontakcie z wilgocią pokrywa sie rdzawym nalotem tak samo z czasem wilogć dostaje sie pod tarcze i koroduje piasta. Taka jest cecha metali że bez zabezpieczenia antykorozyjnego zje je rdza, a rdza pęczniejąc odsadza tarcze o setne milimetra które wystarczają aby spowodowac silne bicie przy hamowaniu. Suchy smar sie nie nadaje bo tworzy zbyt grubą powłoke, dlatego smar musi byc, ale odpowiedni.
  2. Na filmie instruktażowym Textara piasta jest smarowana Ceratekiem dlatego ja też smaruje. Nie jest to nasze widzimisie a praktyka która potwierdza że po posmarowaniu piast problemów z biciem nie ma a na suchych piastach problemy zazwyczaj sie pojawiają a potem zrzuca sie wine na wjechanie w kałuże... Irek, znamy sie troche z forum i wiesz że siedze w branży już troche i nie wymyślam cudów a raczej staram sie przekazać swoją wiedze i doświadczenia abyście sami w przyszłości uniknęli problemów
  3. często w instrukcjach znajduje sie informacje żeby pod żadnym pozorem nie używac w układzie hamulcowym smaru miedziowego - bo ten jest niedopuszczalny Textar tez za wiele nie pisze czym smarowac ale na filmie instruktażowym, Pan smaruje piaste pastą Ceratec takim Cerateciem smaruje u siebie, tak smarowali mechanicy w warsztacie gdzie pracowałem 7lat tak smarują znajomi mechanicy ktorzy u nas kupują tarcze i jakoś wtedy reklamacji brak
  4. I bardzo słusznie. "Mój klient" od ostatniej reklamacji tarcz Zimmermanna Sporta do Audi A6 C7 montował zakupione u nas hamulce w okolicznym ASO Audi. Cieszył sie z hamulców przez 2 miesiące a potem pojawiło sie silne bicie na obu osiach. Oczywiście wszystkie 4 tarcze od spodu mocno pordzewiałe, zamontowane na sucho i weszła korozja na piasty. Reklamacja odrzucona przez producenta z powodu błędnego montażu. ASO naciągnęło Pana na kolejny zestaw hamulcow zakupiony u nich, do tego auta za bagatela 4700zl Zobaczymy czy tym razem poprawili sie z montażem i ile te hamulce pojezdza bez bicia
  5. zawsze mozesz kupić go poza ASO - Pierburg o nr 7.00326.03.0
  6. tarcze Brembo wyglądają i sprawują sie identycznie jak TRW klocki Brembo to wg mnie ciut wyższa półka od TRW i są naprawde ok Brembo przez wielotłoczkowe zaciski w sportowych autach uznawane jest za niewiadomo co a tak jak zostało napisane, std tarcze czy klocki niczym sie nie wyróżniają.
  7. przegrzewające sie klocki powodują taki objaw, jeśli masz tarcze 314mm to wtedy rozwiązaniem są tylko mocniejsze klocki ,np Ferodo DS Performance W 99% przypadków tarcze nie są winne, co nie założysz do VC to po jakimś czasie bedzie bic z powodu słabych piast w VC które też strasznie korodują. U mnie w VC przy 200tys km przebiegu przednie łożyska po rozgrzaniu powodowały mikro odstępstwa i pojawiały sie bicia. Zmieniłem piasty a tarcze zostały te same i bicia zniknęły.
  8. Wrecz rewelacyjny jest do 2,2 i 2,0T. Bardzo szybko przyspiesza wymiane rozrządu
  9. ProChoice

    Wymiana Koła Dwumasowego

    A jednak tak jest, im wiekszy ma auto przebieg i im dłużej ktoś jeździ z rozwaloną dwumasą tym wieksze prawdopodobieństwo że skrzynia już całkiem nie ucichnie po wymianie dwumasu na nową.
  10. ProChoice

    Wymiana Koła Dwumasowego

    Odgłosy które słyszysz to luzy w skrzyni F40, gdybyś założył sztywne koło to dobiero posłuchałbyś jak F40 potrafi zagrać mam tak u siebie Nawet najlepsza dwumasa nie zregeneruje skrzyni
  11. ProChoice

    amortyzatory - dobór

    osłona i łożysko opiera sie na sprężynie, odboje nie maja tu żadnego znaczenia
  12. ProChoice

    amortyzatory - dobór

    Bilstein B6 i B8 do VC to amorki które posiadaja odbój wewnątrz i nic wiecej nie potrzebujesz dokładać Tak jak napisano maja grubą lage i nic by i tak nie pasowało.
  13. ProChoice

    Wymiana Koła Dwumasowego

    Czytajcie dokładnie co kto pisze bo sie robi głuchy telefon i stek bzdur Div3r5 napisał że pierwsza dwumasa Sachsa sie posypała a reszta sprzegła była z LUKa Co do LUKa to oni do wszystkich wersji 1,9 (100KM, 120KM, 150KM) dają te same dwumasy i niestety za długo one nie chodzą. Sachs też ma dwie wersje bo w polifcie DTH była zmiana dwumasy i sprzęgła. Co nie zmienia faktu że żadna dwumasa nie ma prawa od tak sie rozpaść po chwili i te opiłki to nie jest normalne. Mechanik nich poszuka problemu w aucie a nie tylko wymienia dwumasy
  14. Z20NET zawsze maja z przodu 302mm a z tyłu 292mm Chyba że pomodzisz i na przód wsadzisz wieksze
×