Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ProChoice

Sponsor Forum
  • Zawartość

    626
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    7

ProChoice wygrał w ostatnim dniu 17 Styczeń 2017

ProChoice ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

39 Best

3 obserwujących

O ProChoice

  • Ranga
    Obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra C

Ostatnio na profilu byli

4 429 wyświetleń profilu
  1. widziałem ze gosc na grupie Saabowej ma kpl zaciskow pod 345mm z prawie nowym tarczami i klockami i ceni sobie 1700zl
  2. w teorii tak a w praktyce różnią sie bo klocki od 345mm trzeba podszlifowac aby dobrze siadły w zacisk 314mm i tłoczki są różne 314mm ma 60mm a 345mm ma tłoczek 57mm i jest to wyryte na zacisku
  3. ProChoice

    amortyzatory - dobór

    zgadza sie masz auto z modelowego 2005 wiec już nowsze amorki na przod - poliftowe zawias std
  4. ProChoice

    amortyzatory - dobór

    zmieniajac sprezyny moze zmienic sie wysokosc nadwozia a to pociaga za sobą zmiane kąta pochylenia kół i zbieżności także geometria jest obowiązkowa
  5. ProChoice

    amortyzatory - dobór

    przeczytaj mojego posta wyżej sprezyny na tył z Kayaby mogą być
  6. ProChoice

    amortyzatory - dobór

    Spreżyny i amorki Kayaba na przód nie są dobrym rozwiązaniem Amorki lubią stukac a przez sprężyny auto może ściągać.
  7. ProChoice

    amortyzatory - dobór

    na tył mogą być niestety do VC jakie byś nie założył to kilka lat i popekane.
  8. ProChoice

    amortyzatory - dobór

    Na tył do std zawieszenia amorki KYB mogą byc, tj wtedy seria Gas a Just czyli wyższa półka Są sporo tansze od Sachsa jeśli ktoś szuka oszczednosci.
  9. ProChoice

    Wymiana klockow i tarcz przod

    tył jest tańszy zazwyczaj Wertteile to najniższa półeczka
  10. ProChoice

    Wymiana klockow i tarcz przod

    daj sie dotrzec tym tarczom i nei szukaj problemu taką mają powierzchnie (jak honowanie cylindrów) i te tarcze potrzebuja wiecej czasu i hamowan na dotarcie lakierowane nie były wiec i std jest rdza.
  11. ProChoice

    amortyzatory - dobór

    to właśnie sam sobie odpowiedziałeś ze te amortyzatory nie były prawidłowe, zmiana jest od roku modelowego 2005 czyli już przejściówki obejmuje wyprodukowane w drugiej połowie 2004r. a Twoje auto wyprodukowane jest w maju 2005r
  12. ProChoice

    amortyzatory - dobór

    widocznie już ktoś wcześniej dobierał takimi kiepskimi katalogami jak chcesz dobrac 100% poprawnie to polecam robić to w katalogach producentów - Sachsa dobierzesz tu https://webcat.zf.com/?SPR=19
  13. ProChoice

    amortyzatory - dobór

    ten Wasz program źle pokazuje ma byc 93190493 i 93190492 i od roku modelowego 2005 do std zawieszenia na przod idą tak jak napisał Matosław amorki 312611 i 312612
  14. u mnie siedzi słupek B207R z 2004r od Saaba z kolektorem wydechowym poliftowym ssący seria turbina td04H-19T IC do88 doładowanie od dołu ok 1,6 bara od okolic 5300 obr doładowanie opadajace przy 6000 ok 1,48bara od ok 6300 do 6900 ok 1,40bara
  15. góra Ci kleka bo pewnie turbo już nie utrzymuje doładowania, jak zapakujesz odpowiednio wydajną sprezarke to do konca bedzie pompowac poszczególne wersje silnika w Saabach miały rozne wałki, najostrzejsze to z wersji Aero 210KM czyli B207R z tego co mi wiadomo jeszcze nikt tu tak wysoko tego silnika nie kręcił bo mamy auta na codzien a nie do wyczynu na tor i jednak bezawaryjnosc jest istotna zerknij sobie u mnie w temacie że i powyzej 6000obr moc moze byc utrzymywana, kwestia osprzetu i wystrojenia.
×