Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ProChoice

Sponsor Forum
  • Content Count

    646
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

ProChoice last won the day on January 17 2017

ProChoice had the most liked content!

Community Reputation

40 Best

4 Followers

About ProChoice

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra C

Kontakt

Recent Profile Visitors

4923 profile views
  1. np w Saabach 2,0T wkladane były starsze skrzynie 5b i jezdza wystrojone w TurboLPG z płaskim 400Nm i tak jak F40 jest do 400Nm a jak wiemy znoszą duuużo wiecej tak i AF40 maja margines ale podstawa to jej serwis.
  2. dobra ta Twoja miarka jak z 292mm robi 300mm najwieksze tarcze z tyłu w VC nawet w OPC mają 292mm
  3. jaki pomiar takie parametry, masz tarcze 314mm ale zwykła miarka nie zmierzysz tarczy bo jest wypukła musiałbys ją zdjąc i od tyłu zmierzyc.
  4. Do tarcz 314mm są klocki std które pokazałeś.
  5. a w moim przypadku taka praca na codzien pracuje w sklepie motoryzacyjnym i dobieram części 8h dziennie
  6. wynika to z różnic w konstrukcji danych tarcz jedne mają wentylowanie i przepływ powietrza od przodu a drugie od tyłu
  7. W0L0ZCF3561005650  potrzebuję sprężyn na przednią oś. Na lato będę potrzebował również rozrządu. Możesz coś zaproponować?

  8. bardzo dobrze myślisz, GM w przedliftach zalecił nawet montaż tulejek na klej aby nie skrzypiały a w wielu innych markach np VAGach czy Mercedesach tulejki są fabrycznie sklejone z drążkiem stabilizatora i w razie potrzeby wymienia sie cały stabilizator a nie same gumki.
  9. oba sa poprawne i beda pasowac pod 314mm polecam te drugie bo to mieszanka wzmocniona do aut policyjnych
  10. sprawdz dokładnie ktore koła sie grzeją, kiedy grzeje sie prawy przód i lewy tył tj 1 sekcja w pompie hamulcowej najczesciej przyczyną jest serwo hamulcowe ktore delikatnie naciska na tłoczek pompy i auto samoczynnie hamuje. czesto ten problem pojawia sie właśnie po założeniu wiekszych hamulcow
  11. mi też biły zanim nie wymieniłem piast na nowe a kolejną przyczyną bicia były przytrzymujące tylne zaciski
×
×
  • Create New...