Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ProChoice

Sponsor Forum
  • Zawartość

    635
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    7

ProChoice wygrał w ostatnim dniu 17 Styczeń 2017

ProChoice ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

39 Best

3 obserwujących

O ProChoice

  • Ranga
    Obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra C

Ostatnio na profilu byli

4 562 wyświetleń profilu
  1. sprawdz dokładnie ktore koła sie grzeją, kiedy grzeje sie prawy przód i lewy tył tj 1 sekcja w pompie hamulcowej najczesciej przyczyną jest serwo hamulcowe ktore delikatnie naciska na tłoczek pompy i auto samoczynnie hamuje. czesto ten problem pojawia sie właśnie po założeniu wiekszych hamulcow
  2. ProChoice

    amortyzatory - dobór

    317344
  3. mi też biły zanim nie wymieniłem piast na nowe a kolejną przyczyną bicia były przytrzymujące tylne zaciski
  4. Bo co głuchy nie usłyszy to zmyśli, a potem krążą takie mity. Nie smaruje sie ale smarem miedziowym
  5. Normalna sprawa w VC. Piasty są tak kiepskie że bez porządnego smarowania korodują i po jakimś czasie pojawia sie bicie przy hamowaniu. Jak widzicie firma tarcz nie ma tu nic do tego.
  6. w z20net nikt tego nie robił bo nie ma takiej potrzeby w codziennej jezdzie
  7. dokładnie, dlatego szkoda prądu każdy ma swój rozum i zalewa co mu pasuje
  8. widac po szerokosci wyciecia w jarzmie jaka tarcza tam wejdzie.
  9. bo masz kombi sedan i gts ma z tyłu tłoczki 38mm
  10. widziałem ze gosc na grupie Saabowej ma kpl zaciskow pod 345mm z prawie nowym tarczami i klockami i ceni sobie 1700zl
  11. w teorii tak a w praktyce różnią sie bo klocki od 345mm trzeba podszlifowac aby dobrze siadły w zacisk 314mm i tłoczki są różne 314mm ma 60mm a 345mm ma tłoczek 57mm i jest to wyryte na zacisku
  12. ProChoice

    amortyzatory - dobór

    zgadza sie masz auto z modelowego 2005 wiec już nowsze amorki na przod - poliftowe zawias std
  13. ProChoice

    amortyzatory - dobór

    zmieniajac sprezyny moze zmienic sie wysokosc nadwozia a to pociaga za sobą zmiane kąta pochylenia kół i zbieżności także geometria jest obowiązkowa
  14. ProChoice

    amortyzatory - dobór

    przeczytaj mojego posta wyżej sprezyny na tył z Kayaby mogą być
  15. ProChoice

    amortyzatory - dobór

    Spreżyny i amorki Kayaba na przód nie są dobrym rozwiązaniem Amorki lubią stukac a przez sprężyny auto może ściągać.
×