Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ProChoice

Sponsor Forum
  • Zawartość

    554
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    7

ProChoice wygrał w ostatnim dniu 17 Styczeń 2017

ProChoice ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

31 Best

3 obserwujących

O ProChoice

  • Ranga
    Obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra C

Ostatnio na profilu byli

4 041 wyświetleń profilu
  1. wszystkie 1,9 wyjezdzały z fabryki z pełnymi tarczami z tyłu w rozmiarze 278mm
  2. pół stopnia za dużo to nie problem, przy obniżaniu zawieszenia to std chodzi o to by oba koła były ustawione jednakowo, równe kąty i zbieżność
  3. tak od ostatniego strojenia wpadł ciut luźniejszy końcowy wydech i ICek od do88 potem była zmiana pompy paliwa i auto wymagało dostrojenia
  4. Aktualnie jestem w trakcie pomiarów i niebawem podam wyniki jak auto jeździ po ostatnim strojeniu w TurboLPG
  5. fajnie że jeździ prosto ale jednak tylną oś mogliby Ci ustawić porządnie bo lewą opone może troche podjadać ani zbieżność ani kąty nie są równo
  6. Wymiana klockow i tarcz przod

    2,0T ma tarcze 302mm a 1,9dth ma 285mm spróbuj klocków Textara Z18XE ma jeden rodzaj hamulcow, na przodzie i tyle te najmniejsze czyli przod 285mm i tył pełny 278mm
  7. A to już nie wiem ile mu to zajmuje Jego musiałbyś pytać
  8. musi być odcinka przesunięta żeby robił 100 na 2 biegu
  9. bez szpery robi sie ok 6s do setki na dobrej oponie
  10. Łańcuch rozrządu i łańcuch balastowy

    Teoretycznie tak ale w przypadku rozrządów różnie to bywa, Febi/Swag tj pakowacz ale czasem lepsze części można trafić w Swagu.
  11. Łańcuch rozrządu i łańcuch balastowy

    Balans z firmy FAI choć nie jest idealnie wykonany to działa i wiekszosc osób go montuje, taniej wychodzi zestaw bez kół które i tak lepiej zostawić ori. A główny rozrząd sprawdza sie tylko GM choć i z tymi napinaczami bywają problemy gdy silnik zanieczyszczony nagarem.
  12. Optymalny zestaw podał kemoth
  13. Dokładnie tak, klocki 2373807 pasują pod tarcze 285 i 302mm. Mają mocniejszą mieszanke i faktycznie bardzo dobrze radzą sobie z zatrzymywaniem VC mimo najmniejszych tarcz.
×