Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ProChoice

Sponsor Forum
  • Content Count

    673
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

ProChoice last won the day on January 17 2017

ProChoice had the most liked content!

Community Reputation

44 Best

5 Followers

About ProChoice

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra C

Kontakt

Recent Profile Visitors

5481 profile views
  1. bardzo słusznie, jesli robocizna jest drozsza niz czesci to lepiej nie ryzykowac z niepewnymi czesciami markowe pompy kosztuja 200zl+ takze ta za 130zl musiala byc naprawde z "niskiej półki"
  2. tak, wszystkie te "ori" cewki w okolicach 200zl szt ta cewka w aso kosztuje 450zl rynek jest zalany takimi czesciami, pseudo oryginałami do wiekszosci marek
  3. z tego co wiem gdy porówna sie z tą z aso to widac ze sa wykonane z innych materiałów ogolnie są bardzo dobrymi kopiami bo zazwyczaj działają poprawnie ale było juz kilka przypadków że padały po bardzo krotkim czasie
  4. chodzą słuchy że te cewki to jednak nie do końca ori
  5. hahaha to sobie właśnie reklame zrobili
  6. Zimmermann jest pakowaczem klockow. Ja mam zle doswiadczenia. Pylily mało ale hamowały tez marnie. z ATE Ceramic podobnie, bardzo twarde klocki i niestety siła hamowania pozostawia wiele do zyczenia szczegolnie na zimnych hamulcach. Podsumowując: hamulce musza hamowac a przy tym pylic. Niestety wszelkie kombinacje z niepyleniem pogarszaja hamowanie. Takie sa moje doswiadczenia z ATE Ceramic i Jurid White.
  7. one maja sztywne blachy z tyłu, jesli chcesz cos z tym zrobic to trzebaby nakleic nakładki antywibracyjne np MCB100 z TRW i to powinno zalatwic temat piszczenia.
  8. Na tych zdjeciach to ja rdzy kielichow nie widze. od nowosci i pognite sa poduszki amortyzatorow.
  9. tzn jaki dokładnie? Klocki Textara i TRW maja wyciecia "antypiskowe" i wystarczy zamienic klocki miejscami a hamulce beda piszczec lub nie. Bardzo czesto popelniany blad przy montazu.
  10. Wrzucaj od razu wieksze turbo i rob moc Szkoda w stare turbo inwestowac jak ma byc do wymiany. Bo jak wymieniac DV to tylko na nowa gume, Properfekta sobie odpusc bo jego praca jest gorsza niz membrany i potrafi sypac bledami w najmniej odpowiednim momencie.
  11. Dlatego coraz wiecej osob kupuje przez internet a lokalne sklepy padaja.
×
×
  • Create New...