Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ProChoice

Sponsor Forum
  • Zawartość

    596
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    7

ProChoice wygrał w ostatnim dniu 17 Styczeń 2017

ProChoice ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

37 Best

3 obserwujących

O ProChoice

  • Ranga
    Obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra C

Ostatnio na profilu byli

4 296 wyświetleń profilu
  1. ProChoice

    amortyzatory - dobór

    300064 to zawieszenie zwykle a 300065 sportowe
  2. ProChoice

    amortyzatory z ids+ (ids plus)

    w Twoim VINie nie ma informacji abyś miał obniżone zawieszenie
  3. ProChoice

    Wymiana klockow i tarcz przod

    jeśli ktos ma zdjecie z tarczami to mozna poznac po ich wentylacji 345mm są pełne od przodu, a 314mm od przodu mają wentylacje
  4. ProChoice

    Wymiana klockow i tarcz przod

    fotka Curtisa to OPC i tarcza 345mm
  5. jak dobra 16ka to i wtrysków 440tek może zabraknac
  6. ProChoice

    Wymiana klockow i tarcz przod

    W 19 calach nawet 345mm nie wygląda na duże. Przy 314mm jedynie plus taki ze sam zacisk jest 2 razy wiekszy i wygląda bardziej mesko.
  7. pomyśl o 5w40 jak kolega Ci radzi 5w40 to optymalna lepkość do Z18XE i będzie Ci go mniej ubywac niż 5w30 a norma Dexos dla tego silnika jest zbędna bo oleje z tą normą są niskopopiołowe co ma znaczenia w dieslach z DPFami ale dla benzyny plusów brak.
  8. Ta teoria sie zgadza ale nie zawsze. Są silniki czyste jak łza w których olej nie ma co czyścic a że sie nie przypala to i nie ciemnieje. Po 10tys km olej na bagnecie nadal jest żółty. Mam tak w moim Saabie a w Vectrze wieksza moc i czeste z niej korzystanie powoduje że mimo że silnik czysty to olej po krótkim już czasie ciemnieje
  9. w 3,0 i 3,2 to sie zgadza ale w 2,0T zawsze był 1 rodzaj tarcz i klocków a co do katalogów to długa historia i nie polecam sie nimi sugerowac w 100%
  10. w przypadku Z20NET rocznik nie ma znaczenia zawsze przod fabrycznie miał 302mm a tył był wentylowany 292mm
  11. Tak na szybko z youtuba, ten sa filmik co w ich platformie szkoleniowej tylko po rosyjsku ok 1:45 minuty widac smarowanie Nowe auto z fabryki wyjezdza na nowych piastach, natomiast gdy zakładasz kolejny zestaw tarcz na stare piasty które potraktujesz druciakiem to tak jak powierzchnia cierna tarcz w kontakcie z wilgocią pokrywa sie rdzawym nalotem tak samo z czasem wilogć dostaje sie pod tarcze i koroduje piasta. Taka jest cecha metali że bez zabezpieczenia antykorozyjnego zje je rdza, a rdza pęczniejąc odsadza tarcze o setne milimetra które wystarczają aby spowodowac silne bicie przy hamowaniu. Suchy smar sie nie nadaje bo tworzy zbyt grubą powłoke, dlatego smar musi byc, ale odpowiedni.
  12. Na filmie instruktażowym Textara piasta jest smarowana Ceratekiem dlatego ja też smaruje. Nie jest to nasze widzimisie a praktyka która potwierdza że po posmarowaniu piast problemów z biciem nie ma a na suchych piastach problemy zazwyczaj sie pojawiają a potem zrzuca sie wine na wjechanie w kałuże... Irek, znamy sie troche z forum i wiesz że siedze w branży już troche i nie wymyślam cudów a raczej staram sie przekazać swoją wiedze i doświadczenia abyście sami w przyszłości uniknęli problemów
  13. często w instrukcjach znajduje sie informacje żeby pod żadnym pozorem nie używac w układzie hamulcowym smaru miedziowego - bo ten jest niedopuszczalny Textar tez za wiele nie pisze czym smarowac ale na filmie instruktażowym, Pan smaruje piaste pastą Ceratec takim Cerateciem smaruje u siebie, tak smarowali mechanicy w warsztacie gdzie pracowałem 7lat tak smarują znajomi mechanicy ktorzy u nas kupują tarcze i jakoś wtedy reklamacji brak
  14. I bardzo słusznie. "Mój klient" od ostatniej reklamacji tarcz Zimmermanna Sporta do Audi A6 C7 montował zakupione u nas hamulce w okolicznym ASO Audi. Cieszył sie z hamulców przez 2 miesiące a potem pojawiło sie silne bicie na obu osiach. Oczywiście wszystkie 4 tarcze od spodu mocno pordzewiałe, zamontowane na sucho i weszła korozja na piasty. Reklamacja odrzucona przez producenta z powodu błędnego montażu. ASO naciągnęło Pana na kolejny zestaw hamulcow zakupiony u nich, do tego auta za bagatela 4700zl Zobaczymy czy tym razem poprawili sie z montażem i ile te hamulce pojezdza bez bicia
×