Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

maliniak35

Forumowicz
  • Content Count

    505
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Neutral

About maliniak35

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 09/16/1978

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ciechanowiec-WARSZAWA
  • Zainteresowania
    motoryzacja,grzebanie w mojej viki..

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    opel vectra b kombi X1.8XE LPG 2 gen..

Kontakt

Recent Profile Visitors

1831 profile views
  1. NA 100% kolektor-jestem weteranem w tym temacie-osobiscie wymieniłem już 2.....
  2. Rozwaliło ci kolektor przyjacielu......musiał byc już naruszony lekko-przerobiłem to 2 razy...
  3. WYPALANIE GAZU Z PRZeWODÓW to gora 10-15 sekund i mi gasł... mój też syczał przy kolektorze i dobry strzał pomógł aby pękł...duże spalanie też miałem do gaz uciekał przez szczeline na łączeniu kolektora(wydmuchało uszczelke i ssało lewe powietrze)jak strzelił to pękł z wierzchu i wyczułem dłonią bo przy dotykaniu przyciągneło mi dłoń.. aaa i jak gasiłem auto i wysiadałem to czułem smród gazu który uciekał z kolektora...
  4. Hej-miałem to dwukrotnie w swojej przygodzie z vectrą-i dwukrotnie winą był kolektor ssacy(nieszczelny).Ssał lewe powietrze i prychał-cieżko palił i po kilku strzałach pękał..2gen zle ustawiona to zabójstwo..Na 5 lat jazdy 2 razy wymieniałem już kolektor... co do rozruchu to miałem wielki kłopot jak padł mi elektrozawór-puszczał gaz na postoju i zalewało tłoki....odpal auto-zakrec zawór na butli-wypal gaz az zgasnie i wtedy odczekaj i próbój odpalac-jak odpali-odpowiedz już masz....
  5. Osobiscie wybrałem warte...
  6. Tira to nie mam-ale poprostu był gówniany..być może jeżdzi na krótkich odcinkach i mu nie doładowuje+pobór na postoju=problem z odpaleniem.. zastanawia mnie jeszcze czy 50ah to nie zamało jak na vb?mi jak zmieniałem zalecono w/g katalogu 60ah-620a-gosc mi wyliczył ze jak mam alternator 100 to śmiało mi doładuje-gdybym miał 70 to byłby kłopot..
  7. jedz na jakis warsztat i zmierz wartości-mój aku po 9 miesiącach z fabrycznych 550ah miał tylko 179ah-na to nie ma reguły.. a te 0,09a to za durzo powinno na wyłączonych odbiornikach oscylować w okolicy 0,02
  8. odpalasz silnik i ściągasz przewód z 1 świecy-jak pogorszy sie praca silnika-świeca w porządku..i tak po kolei wszystkie świece...tak samo z drugiej strony przewodów od strony cewki-po kolei ściągasz 1 i słuchasz-jak zakuleje porządnie to ok...tylko zanim zdejmiesz 2 to załóż spowrotem 1..i tak do końca..możesz wziąć też wody w jakąs spreyówke i spsikać po przewodach najlepiej jak bedzie ciemno-wtedy zauważysz ewentuelne przeskoki iskry co by znaczyło że przewody do bani.
  9. Sprawdz jeszcze czujnik temperatury cieczy...Czesto on szwankuje i podaje złą temperature silnika do komputera-ten zaś daje złą dawke paliwa i stąd praca jakby na 3 garach...Zlokalizuj go i na odpalonym aucie odłącz wtyczke-powinna nastąpić zmiana pracy silnika.Możesz też sprawdzić swiece ściagając po kolei fajki na odpalonym aucie-tak samo sprawdz cewke-sciągając pojedyńczo przewody..
  10. a błedu zadnego nie wywala??może sonda szwankuje?
  11. Kolego ja mam tą masakre u siebie od lata..wymieniłem pol auta i dalej to samo...najprawdopodobniej masz rozjechane mapy paliwa-przez zle wyregulowaną instalacje lpg...może przyczyny zacznij szukać własnie od tego....
  12. Po pierwsze kontrolka check zaświeca sie czy nie??może tylko krokowiec szwankuje!!Pasek może powodować utrate wspomagania oraz słabe ładowanie....
  13. date i zegarek-a jakie masz radio?
  14. Zmieniał to może nie-chce oddać go żonie(bedzie robić prawo jazdy).Autko jest jak na swój wiek bardzo zadbane-dołożyłem ostatnio okolo 2800-i nie chce sie go pozbywać.Może żle to ujołem-chce nabyć drugie-troche nowsze i mocniejsze-saab 2,0t ma 150km-vectra 2,5 ma 170km-różnica 20km-a opłaty mniejsze-nie wiem tylko jak z awaryjnością i kosztami napraw.Dlatego prosze o opinie.
×
×
  • Create New...