Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

DAREK_BIALY

Forumowicz
  • Ilość treści

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O DAREK_BIALY

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ruda Śląska

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 2006 120 KM

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Całkowicie nie rozwiązałem problemu. Wymontowałem alternator i okazało się że jeden pierścień slizgowy był zabrudzony i szczotka nie miała dobrego styku.Przeczyściłem go i zaczyna ładować o wiele szybciej. Jak ruszę autem to napiecie wzrasta do 14.2 w ciągu jakiś 30 sekund ale dalej martwi mnie to że odrazu nie chce ładować.Jak narazie nic wiecej nie robie zobaczymy co dalej będzie.
  2. Na poczatku bylo ok od jakiegoś czasu sie tak dzieje.wyglada jakby się nie wzbudzał albo robil to pomalu.
  3. zaraz po odpaleniu jak już zacznie ładować to mam 14.1 po włączeniu wszystkiego co się da ma 13.1chociaż na początku na światłach klimie nawiewne na Max i grzania tylnej szyby wracał do 14 v dopiero po włączeniu halogenow i przeciwmgielnego spadł do 13.1. a tyle ma jak silnik ma 1500 obrotów oczywiście na wszystkim co sie da łącznie z halogenami i przeciwmgielnym.
  4. Wymienili właśnie regulator i układ prostowniczy. Własnie wróciłem z garażu posprawdzałem masy i kable przy alternatorze wydaje się ok. Jak teraz odpalałem to znowu po 10 sek zaczynał normalnie ładować i trzyma 14.2 jedynie przy skrecie kierownicy spada do 13.4-13.6 i po sekundzie wraca do 14.2
  5. Mam pytanie co jest odpowiedzialne za wzbudzenie alternatora regulator napięcia czy mały kabelek który idzie do d+ i czy na nim na zapłonie musi być jakies napięcie bo u mnie na tym cienkim przewodzie nic nie pokazuje chyba że dopiero jak już zacznie pracować alternator
  6. Pół roku temu było wszystko wymieniane i wtedy też były skoki napięcia bo wspomaganie potrafi pochłonąć nawet 40 A .zaraz po zregenerowaniu podczas odpalania w menu pokazywało spadek napięcia do 11 V ale zaraz się podnosiło do 14.2 trwało to może z 10 sekund a teraz zauważyłem, że dopiero jak po jakimś czasie dodam gazu powyżej 200 tyś to pomału wzrasta. Wczoraj po odpaleniu obroty wzrosły do 1100 i zapaliła się kontrolka z akumulatorem.po 2 minutach wzrosło napiecie do 14.2 ale kontrolka nie zgasła. Podpiołem op-coma i wyskoczył błąd P0621 czyli wadliwe działanie lampki kontrolnej.
  7. Witam szukałem wszędzie ale nie znalazłem odpowiedzi.Mam problem z ładowaniem zaraz po odpaleniu ładowanie jest na poziomie 11.9 i utrzymuje sie tak przez jakieś 2 może 3 minuty. Potem wskakuje normalnie 14.2 i tak się utrzymuje. Czasami podczas ruszania i skrętu kierownicą zauważyłem że światła mrugają a napięcie w menu spada na ułamek sekundy poniżej 13 V. Alternator regenerowany pół roku temu żadna kontrolka się nie świeci. Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...