Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Shymon

Forumowicz
  • Content Count

    1229
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Shymon last won the day on February 17 2012

Shymon had the most liked content!

Community Reputation

112 Good

About Shymon

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday 07/18/1987

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    VB 2.0 `97 sedan i VB 1.8 `96 habeta

Kontakt

Recent Profile Visitors

2503 profile views
  1. Możesz zostawić te o masz, standardowa śruba ma wieloklin i to wszystko z wiekiem koroduje i puchnie i ciężko to potem ścisną razem.
  2. Od góry masz taki odpowietrznik z plastikowym kapturkiem. W miejscu gdzie wchodzi wybierak do obudowy skrzyni, odkręcasz go i wlewasz olej tamtędy.
  3. Tylną piastę masz bez ABS ale że jak rozwalone gniazdo na wtyczkę ? Bo każda VB miała ABS w serii.
  4. w VB był tylko X18XE bigblock, a później smalblocki X18XE1 i Z18XE
  5. C18XE to silnik z Astry F GSI 125KM. Nie ma EGR i innych eko śmieci, ma prosty kolektor dolotowy jak w Omedze X20XEV. Był jeszcze bliźniaczy silnik C18XEL ale miał już 115K, tak jak X18XE w Vectrze B. Biglbock 16 zaworowy z zewnątrz wygląda jak X18XE.
  6. Shymon

    Dwie kostki

    Czujnik położenia przepustnicy i czujnik spalania stukowego mają takie same wtyczki
  7. Czujnik jest wkręcony w skrzynie biegów.
  8. A czujniki w klockach sprawne ? nowe ?
  9. Masz X20XEV ? tam się nic nie adaptuje, bo przepustnica jest na linke.
  10. C18NZ to silnik bezkolizyjny zamontuj nowy rozrząd i odpal.
  11. Sprawdź zawór trójdrożny nagrzewnicy
  12. Jak masz OPCOMa to możesz przetestować nim cewkę.
  13. Smoki oleju miały 2 rodzaje wejść do pompy oleju, albo okrągłe albo taka podłużna fasolka.
  14. Jak to auto było z Automatem to musisz przełożyć swoje koło zamachowe z 2.0. Kolektor możesz zostawić ten co był w omedze, musisz tylko u siebie zostawić we wtyczkach wpięte elektrozawory od klap np, żeby nie wywalało błędu. Miskę zobacz jak jest wyprofilowana, ale na 99% jest do zmiany, bo pewnie to miska od jakiegoś silnika 8V i tam w inną stronę szedł dół kolektora wydechowego.
  15. Tamten otwór jest do przykręcenia ucha, żeby podwiesić silnik na trawersie albo na żurawiu.
×
×
  • Create New...