Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dymek78

Forumowicz
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About dymek78

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 02/14/1976

Informacja o profilu

  • Płeć
    Nie ustawione
  • Skąd
    Okolice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    Vectra C-1.8xer kombi-Vectra B -C20xe- sedan

Recent Profile Visitors

564 profile views
  1. Ja bym zaczął od zobaczenia pompki ,miałem podobny przypadek w VB pedał sprzęgła z dnia na dzień zrobił się miękki i brak możliwosci wbicia biegu.Tak około 2-3 godziny zajęło mi wyjecie i założenie pompki.Musiałem kupic długą przedłużkę by odkręcic pompkę a następnie z żoną odpowietrzyć sprzęgło.
  2. Podepnę się pod temat bo mam skrzynię do wymiany.Moja Vectra C ma skrzynię F17 C394.Zastanawiam się czy jest możliwość zamontowania innej skrzyni np F18.Ktoś ma w tym kierunku doświadczenie.
  3. No tak ale sama piasta używana orginał może być źle wybita z łożyska i będę miał ten sam efekt co mam teraz .Zastanawiam się czy kupić orginał piasty przedniej razem z łożyskiem i całym tym mocowaniem by tylko przełożyć bez ściągania łożyska . Druga opcja to kupienie tylko piasty przedniej nowej i wprasowanie jej razem z nowym łożyskiem np: http://allegro.pl/no...2343072080.html
  4. Jak w temacie Piasta przednia ,co lepiej kupić jakieś podróby nowe http://allegro.pl/no...2343072080.html czy orginał używany
  5. Ok zrobiłem jak napisałeś i kontrolka świeci ,czyli zepsuty czujnik .Wielkie dzięki Disaster . Temat do zamknięcia
  6. Proszę o pomoc ,od pewnego czasu nie świeci mi kontrolka oleju po przekręceniu kluczyka . Pierwsze co wymieniłem żarówkę i sprawdziłem bezpieczniki a następnie podłączyłem żarówkę do przewodu idącego do czujnika -jeden przewód żarówki podłączyłem pod przewód czujnika a drugi przewód żarówki dałem na masę.Po przekręceniu kluczyka żarówka kontrolna podłączona pod przewód czujnika nie świeci .Wniosek jest chyba jeden -brak prądu w przewodzie idącym do czujnika oleju .
  7. Powiem tak w VB z ecoteka trzeba wlutować w 1 czerwono czarny , ale ja mam C20xe-GSI więc mam szaro czerwony
  8. Jest po drodze ,bo przez piątek jeżdżę do mojej pani ,a przydałaby się fachowa pomoc bo mam troszkę problemów z moją instalacją -wyskakuje mi non stop ,,niskie cisnienie gazu ,, i przełącza na PB .Jak ci pasuje to może w sobotę albo jakoś w tygodniu .Podaj numer telefonu na PW
  9. ok już zrobiłem wlutwałem pod 1 czyli szaro czerwony
  10. Powiem tak ,ja też zmieniłbym na inną elektrykę , aktualnie przechodzę kryzys w pracy i każda podpowiedź jest mi przydatna w tej instalacji co mam . Co do przeanalizwania centralki z AG zenit to troszkę jestem zielony z tego tematu
  11. Panowie podepnę się pod temat bo mam podobny problem ,muszę podłączyć sygnał RPM i mam trzy kolory na cewce jeden czarny -szaro czerwony i szaro czarny .POd który mam podłączyć RPM
  12. wszystko to samo opis ogólny ,nic szczegółowego.
  13. szukałem i nic sensownego nie znalazłem ,na schemacie ESGI jak i na schemacie AG zenit tylko jest napisane kolor do koloru http://www.agcentrum.com.pl/img/JZ_2005 ... bslugi.pdf
  14. Panowie ,wie ktoś jakie kolory do siebie wlutować wiązka :ESGI - biały -zielony -niebieski -szary -czarny Centralka AG zenit -czarny -zielono-czarny -brązowy -pomarańczowy -szary
  15. Krótko mówiąc nie mam ciepłego nawiewu na nogi
×
×
  • Create New...