Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

yerry

Forumowicz
  • Ilość treści

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O yerry

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Insignia 1.8 Cosmo

Ostatnio na profilu byli

426 wyświetleń profilu
  1. A ktoś pytał o konkrety? Pytanie brzmiało czy się da.
  2. A choćby tu http://insignia-club.pl/viewtopic.php?t=287
  3. Również kompletnie nic nie robiłem, działa bezawaryjnie. Była kiedyś bezpłatna kampania, jakieś poprawki w sterowaniu. Wysłane z Xperii Z2
  4. Tu kolega ogarnął http://insignia-club.pl/viewtopic.php?t=791 Wysłane z Xperii Z2
  5. Rzuć okiem na ten opis błędu: http://www.datsc.com/tabid/122/OBD-Error-Code/p0171/Diagnostics/Opel/Default.aspx może coś pomoże.
  6. Przesiadłem się z VC 1.9 150KM na Isię 1.8 140KM benzyna i odczuwam mniejszą dynamikę. Jeśli planujesz diesla 160KM pewnie większej różnicy nie będzie. Komfort jazdy oczywiście na +. Będzie Ci brakować komputera na navi i sterowania navi i książką telefoniczną z kierownicy (jeśli miałeś navi w VC i planujesz mieć w Insigni). Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
  7. Czyli mając auto sprzed września 2009 nie ma tej opcji? Może ktoś zna kod wyposażenia dla tej opcji?
  8. Nie zwlekaj, kup w ASO sprężynę i wymień - zobaczysz jaka jest różnica. Przerabiałem to.
  9. W Euromarkecie w Krakowie była na zamówienie w 3 dni, aczkolwiek tylko dlatego że się właśnie wyczerpały. Wymieniłem u siebie tę sprężynę kilka miesiecy temu bo zgrzypiała jak w opisach powyżej i żadne tam smarowanie nie pomagało. Od wymiany - cisza i spokój
  10. W temacie odbojów na tylnej klapie hatchbacka i zgrzypienia klapy na nierównościach. Okazało się, że jeden z odbojów ma lekko zjechany gwint i po regulacji po jakimś czasie znów "popuszczał". Pojechałem do ASO, zakupiłem 2 odboje i 2 'plasterki', w sumie zapłaciłem ok. 56zł. Wymiana bardzo prosta, rozwiercić kołki rozporowe (wskazane na rysunku), wykręcić trzpień z odbojem, w otwór włożyć śrubokręt i lekko podważając wyciągnąć. Wychodzi bez problemu. Wstawić nowe odboje, dobić plastikowe kołki rozporowe. Zdjąć stare plasterki (wciskane na zatrzask + warstwa klejąca którą trzeba niestety delikatnie zeskrobać czymś niemetalowym). Ciekawa rzecz, oryginalne odboje w mojej VC'06 są nieco inne niż obecnie kupione w ASO. Nowe są z szerszą, nacinaną i bardziej elastyczną gumą. Dzięki temu znacznie lepiej dociągają klapę. Na zdjęciach widać różnicę w wyglądzie, dołączam zdjęcie też starego odbojnika (ten na jasnym tle). Po wymianie odbojów na nowe z tyłu zrobiło się cicho.
  11. Sprawę gum w klapie i trzeszczącej półki załatwiłem inaczej u siebie. Nie wymieniałem gum bo nie miałem pewności, że to pomoże. Wyjąłem gumy z otworów i włożyłem je dokładnie na odwrót. Trzymają się. Spowodowało to tyle, że guma odwrotnie wystając z otworu lepiej dociska półkę. Zgrzypienia znikły. Wcześniej próbowałem podłożyć wycięte na miarę gumowe podkładki pod plastikowe odbojniki, które są przymocowane do półki, ale niewiele z tego wyszło bo ich konstrukcja jest taka, że nie da się zrobić sensownego dystansu bez ich zniszczenia. Zgrzypienia, a raczej charakterystyczny klekot na nierównościach, często są wynikiem źle spasowanej klapy - na zamku i na odbojnikach. Warto temu poświęcić chwilę, choć regulacja odbojników jest mało sympatyczna. W Astrze F i G było to znacznie prostsze.
  12. Interesujące. Dotyczy to włącznika świateł nie posiadającego pozycji AUTO, tak? A co jest w sytuacji gdy chcę stać na włączonym silniku ale z wyłączonymi światłami? Bo rozumiem, że zaprogramowanie automatycznego włączania świateł działa zawsze gdy jest silnik włączony?
  13. Po dwóch tankowaniach do pełna różnica pomiędzy wlanym paliwem a wskazywanym na komputerze zużyciem jest w granicach 0.3-0.7l. W porównaniu do poprzednich 6-7l różnicy to sukces
  14. Jasność wyświetlacza w CD70 regulujesz współbieżnie z jasnością podświetlania zegarów (pokrętło obok włącznika świateł). Pozostaje tylko dać jasność na maxa, ale wtedy w nocy ekran świeci zbyt mocno. Albo ręczne przełączanie trybów nocny/dzienny w CD70.
  15. Wczoraj zrobili mi korektę spalania wg wcześniej podanego opisu TECH-em, dotankowałem do pełna i zobaczymy co wyjdzie.
×
×
  • Utwórz nowe...