Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Pawloss

Forumowicz
  • Ilość treści

    224
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Pawloss wygrał w ostatnim dniu 18 Styczeń 2016

Pawloss ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

8 Neutral

O Pawloss

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    była VC 3.2 V6 GTS, jest Skoda SuperB 1.9 TDI

Ostatnio na profilu byli

670 wyświetleń profilu
  1. Poradza sobie z pewnoscia, w najgorszym przypadku ze starej instalacji zostanie ci butla, reszta bedzie nowa, bedzie to pewnie kosztowalo ale bedziesz mial problem z glowy.Czekram jest przereklamowany.
  2. Umow sie tu na wizyte http://www.multiserwis.mielec.pl/ odczekaj swoje w kolejce, zaplac ile powiedza, i zapomnij o problemach z lpg. Lepszego na podkarpaciu szpeca nie znajdzesz nawet nie masz co szukac. A na druciarza o ktorym pisales naslij policje zglos ze chcieli cie okrasc.
  3. Przełoż jeszcze trojnik za filter zeby nie falszowal pomiaru, sproboj wlaczyc podgrzewanie wtryskiwaczy w programie zawiele to nie pozmoe przy MJ ale moze zmienjszy problem .
  4. Skroc przy okazji wezyki od wtryskiwaczy a najlepiej zainwestuj w jakies lepsze wtryski nie poznasz auta. Te filtry sa tylko filtrami z nazwy i maja malo wspolnego z filtrowaniem.
  5. Pawloss

    2.8 V6 na LPG

    Gazownie zawsze ustawialem po korektach krotko i dlugoterminowych, najlepiej ustawic tak zeby korekty dlugoterminowe na gazie i na Pb byly podobne. Wskazania sondy mozna podejzec przy bucie bo korekty krotkoterminowe wtedy leca na 0 .
  6. Pawloss

    2.8 V6 na LPG

    Powiedz jeszcze jak tam te Valdki 34 ? podobno sa dobre ale nie sa zbyt wydajne max mozna z nich wycisnac ok 35 km na cyl, tu masz prawie 38,5 km, nie masz z tym problemow?
  7. Pawloss

    2.8 V6 na LPG

    Ten KME GOLD daje rade?? nie przymrozi go przy mocniejszym katowaniu???
  8. Twoj gazownik to balwan. Gdyby instalacja byla dobrze wystrojona to nawet bys ne czul kiedy auto sie przelancza na gaz i tak powinno byc. Przyczyny moga byc conajmniej trzy, zle wystrojona instalacja, bledy w montazu, zasyfione wtryski.
  9. Dysze bedziesz mial na wtryskach z otworem 1,5 mm standardowo, trzeba je rozwiercic a ile to pokaze program po tym jak ustawi sie mnoznik w trakcie kalibracji.
  10. Biez Matrix HD344 + przejsciowki powinienes sie zmiescic w 400 zl, oczywiscie na samej wymianie sie nie zakonczy, trzeba dorbac dysze i zrobic kalibracje z ustawieniem w trasie. Valteki odpusc bo to syf i szkoda auta chyba ze masz cierpliwosc kalibrowac je co 5 - 10 tys km.
  11. Zestaw w miare dobry pod warunkiem ze siedzi tam waldek typ 34 w co watpie, i zalezy czy ktos wrzucil instlacje czy zalozyl ja zgodnie ze sztuka. Jedno jest pewne ze przydaly by sie dobre wtryski.
  12. Funkcja blokuj sluzy do blkokowania mapy PB, nie blokuj tej mapy bo ona zmienia sie w zaleznosci od stylu jazdy oraz od warunkow na drodze.
  13. Jest to niemozliwe na Zenicie.
  14. Magic juz poprawili, wymienili jakas podkladke czy cos takiego i juz maja ponoc nie puszczac gazu .
×
×
  • Utwórz nowe...