Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

rssid

Forumowicz
  • Ilość treści

    182
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

rssid wygrał w ostatnim dniu 30 Kwiecień 2016

rssid ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

5 Neutral

O rssid

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1990.05.15

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław/Nysa
  • Zainteresowania
    Kolarstwo górskie/szosowe

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    VC 1.9 CDTI 175HP/400Nm FL, VB 1.8 16V 2000r.

Kontakt

  • GG
    5218910

Ostatnio na profilu byli

1 134 wyświetleń profilu
  1. Tak, poduszka skrzyni wymieniona. Poduszki silnika są według nich w dobrym stanie.
  2. Witam, od pewnego czasu pojawił się u mnie pewien problem... a mianowicie chodzi o dziwne, pojedyńcze cyknięcie, które słychać dość głośno podczas wciskania pedału gazu i go odpuszczania. Zjawisko następuje ułamki sekundy-sekundy po zaczęciu naciskania pedału gazu oraz w momencie odpuszczenia całkowitego lub częściowego. Nie występuje na biegłu jałowym oraz podczas jazdy do tyłu na wstecznym. Ponadto jeśli gaz naciska się delikatnie to zjawisko nie występuje lub występuje ale ciszej. Byłem u mechanika oraz na szarpakach to wyszły tuleje wahaczy przednich oraz poduszka pod skrzynią biegów. Po zdrobieniu tych rzeczy cykanie nadal występuje. Mechanik rozłożył ręce i twierdzi, że to może być coś związane z wydechem tj. np plecionką. Ja osobiście nie mam możliwości tego sprawdzenia bo potrzebny byłby mi na to kanał (aby ktoś ruszał tak do przodu wtedy kiedy byłbym pod samochodem). Poniżej zamieszczam nagrany przeze mnie film, który pozwoli przybliżyć dzwięk oraz moment cykania. Może ktoś z Was miał podobny problem lub wie gdzie mogę szukać przyczyny i byłby skłonny podzielić się spostrzeżeniami?
  3. Cherister i jak tam, już po zabiegu usunięcia ekologii z silnika? Jeśli tak to jakie są teraz wrażenia z jazdy? Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
  4. Jakieś nowe osoby, które usunęły klapy się pojawiły ? Porada super chociaż jak u większości zdjęcia teżmi się nie wyświetlają. Tak czy inaczej sam za to się chyba nie zabiorę bo zdjąć ten kolektor z silnika to dużo roboty i boję się, że coś spapram.
  5. Czy ja dobrze rozumiem? Mając wirusa od jakiegoś dłuższego czasu i normalnie mając możliwosć odczytania błędów usuwając fizycznie i elektronicznie klapy będę miał z tym problem? Gdzie tutaj logika (jeśli dobrze rozumuję?) ? A tak apropo BMG to oni są bezpośrednio we Wrocławiu na Krakowskiej a nie pod Wrocławiem oczywiście info wg. ich strony
  6. A w jakim celu do nich jedziesz? Klapy, chiptuning czy coś innego? Dlaczego akurat na nich zapadła decyzja?
  7. Zapytam wprost - czy chodzi o firmę Auto Kr** ?Jakie wrażenia z usunięcia klap i jaki koszt za same klapy?
  8. Chyba dzisiaj poprzez błąd P1109-61 dojrzałem do decyzji usunięcia klap... EGR zaślepiony już jest. Został ostatni ekochwast i muszę znaleźć kogoś sprawdzonego z Wrocławia aby zajął się tymi klapami. Może ktoś coś?
  9. Problem z regenerowanym kolektorem dopadł i mnie... Dzisiaj sprawdziłem jak to działa gdy druga osoba naciska gaz... Listwa całą lata (czyt. ma luz) a te okrągłe widoczne elementy także mają luz. Ponadto coraz więcej oleju zbiera mi się na kolektorze. Istotną rzeczą jest jeszcze dzisiejsze walenie błędu P1109-61 co wskazuje na nastawnik (co dokładnie to nie wiem). Jest strasznie uparty bo nic sie nie działo i w momencie kiedy kolega nieświadomie rozładował mi akumulator i nie mogłem zapalić - to po diagnostyce i odpaleniu na kable wyskoczył ten błąd. EGR jest zaślepiony pełną blaszką i (nie jestem pewien) wyprogramowany (dowód: jazda w mieszanym stylu przez ok 1000-2000km i brak błędu przy odpiętej wtyczce). Pytanie...czy ktoś z Was tutaj na forum mógłby polecić kogoś z Wrocławia lub bliskich okolic aby zaślepić fizycznie klapy wirowe i elektronicznie wyprogramować? Jak w ogóle ma się sprawa wyprogramowania i zaślepienia klap to chiptuningu, który był robiony jakies 2 lata temu? Czy mogę wtedy stracić tą "dodatkową" moc czy nic temu nie grozi?
  10. Czyli sugerujesz, że z zaworem EGR u mnie jest to w porządku? Skoro "było mieszane przy tablicy błędów" to świadczyć może o wyprogramowanym EGR? Czy jest możliwe, że usuwając DPF nieświadomie usuneli EGR lub go wyłączyli? Tak jak pisałem - pełna blaszka i podpięta wtyczka wyświetliło błąd (dopiero po uruchowmieniu silnika). Odpięta wtyczka - błędu brak. Wcześniej blaszka z dziurkami i odpięta wtyczka - błędu brak, podpięta wtyczka- błędu brak a auto więcej kopciło i jeździło "różnie". Moja była chipowana na 175KM i 400NM a kumpla Astra to fabryka póki co i stąd takie moje odczucia. Pytałem też o regulacje przy turbinie bo ci co poprawiali to robili to na samochodzie (nie ściągając turbiny) zwykłymi kluczami. Chodzi o ten bolec/cięgno co wychodzi z gruchy. Jest na nim gwint i nakrętka i o niej myślałem czy tego nie ruszyć w którąś ze stron pod warunkiem zapamiętania pierwotnej pozycji aby w razie niepowodzenia do niej wrócić. Orientujesz się w którą stronę kręcenie może coś dać/nie dać?
  11. A to dziwne i nie dziwne... Piszę tak, ponieważ od dłuższego czasu jeździłem z odpiętą wtyczką zaworu EGR (ok 1000-1500km) w różnym stuly..trochę miasta i większość trasy. Założona blaszka z 4 dziurkami (dpf wyprogramowany od dawna). Jeździłem tak długo, bo błędu żadnego nie pokazywało a sam o tej wtyczce zapomniałem. Jakiś tydzień/dwa temu postanowiłem sprawdzić jak auto będzie się zbierać jak dam pełną blaszkę. Zamontawałem...sterownik przyzwyczaił się do nowych warunków pracy no i wrażenia lepsze...mocniejszy dół troszkę i sporo mniej kopci przy mocnym depnięciu błędu od kilkuset km też nie wywalał. Wczoraj rutynowo podłączyłem pod komputer i wywalił błąd zaworu EGR....zdz i w tym samym momencie kontrolka z kluczykiem. I tutaj pytanie...czy przy (tak zakładam) wyprogramowanym EGR wtyczka jego musi być odpięta czy pod niego podpięta? Błąd pokazał się jak wtyczkę podpiąłem do EGR. Jak wyjąłem i skasowałem błąd to już go nie było. Czy to jest całkiem normalny objaw przy (teoretycznie) wyprogramowanym EGR? Druga sprawa... kumpel kupował Ostatnio Astrę H z tym samym silnikiem Z19DTH i u niego od dołu tj. 1400/1500obr ciągnie bardzo ładnie... Moja VC musi się tak jakby wkręcić wolniej na obroty i dopiero idzie. EGR wygląda na wyprogramowany i jest zaślepiony. Kolektor regenerowany na metalowych częściach...trzyma się wszystko na swoim miejscu (czyt. listwa) i działa. przepustnica i czujnik doładowania wyczyszczone, turbina 2lata temu regenerowana i ładuje niby ok... na jałowym żądane wynosi 104 a ładuje 94 albo 98, przy 3000obr/min na jałowym żadane 128 a ładuje 131 a u kumpla przy tych samych obrotach żądane wynosi 128 a ładuje bodajże 191...czy to jest normalne? Kiedyś podczas regeneracji turbiny źle ustawili kierownice sterowania turbiną i samochód strasznie zamulał...poprawili ale wydaje mi się, że to wciąż nie to. Czy jest możliwość "podregulowania" tej kierownicy turbiny czy szukać gdzie indziej? PS. Jeśli temat powinien być w innym wątku to proszę o informację
  12. Dlatego nie kupuje się tanich żarników. Nie dość, że odstępują od oryginałów jakością świecenia to szybciej się przepalają. Lepiej dać raz a więcej i mieć spokój na lata np. Osram Night Breaker lub CoolBlue czy też Phips Xtreme Vision. Co prawda wydatek 600zł to dużo ale jest przynajmniej pewność, że oryginał i dłuższa gwarancja. Spokój na kilka lat co najmniej. Osobiście mogę polecić dwie pierwsze pozycje, do trzeciej się na tygodniach przymierzam 4800K i światła więcej od CoolBlueIntense więc całkiem ciekawie... NBU są podobno mocno żółte jak na 4300K.
  13. Czy ma ktoś może na zbyciu ze dwa komplety tych wszystkich elektronicznych drobinek do zamontowania Aux in? Ewntualnie jakiś namiar na sprawdzony i zaopatrzony sklep internetowy lub stacjonarny we Wrocławiu gdzie kupię komplet?
  14. Zaślepkę już zamówiłem więc jak przyjdzie będę sprawdzał. Kostkę wielokrotnie już odpinałem na różne sposoby. Jeździłem tak nawet kilka dni i żadnej kontrolki nie było. Dioda jest cała, ponieważ przy odpalaniu się zapala :).
×
×
  • Utwórz nowe...