Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

lechu54

Forumowicz
  • Content Count

    113
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About lechu54

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VC GTS CDTI 150KM 2006

Kontakt

Recent Profile Visitors

980 profile views
  1. Witam. Montował już ktoś takie coś? http://moto.allegro....2564787612.html Brzmi chyba rewelacyjnie: Główne cechy produktu: - Do produkcji wykorzystano diody najwyższej jakości KARMAX SMD - Światła nie zakłócają działania radia, CB radia i elektroniki samochodowej - Kompatybilne z elektroniką najnowszych samochodów m.i.n. magistrala CAN - Całkowicie wodoszczelne - Przewody zakończone wygodnymi i trwałymi wtykami typu PLUG & PLAY - Wbudowany automatyczny włącznik (po uruchomieniu silnika światła zapalają się, po włączaniu świateł mijania lampy dzienne gasną) - Jazdy na światłach do jazdy dziennej to oszczędnoć żarówek, akumulatora, alternatora, kloszy lamp,a co za tym idzie oszczędność paliwa W zestawie: - Komplet 2 lamp - Niezbędne akcesoria montażowe - Pełne okablowanie - Profesjonalna instrukcja montażu i podłączenia - Dokument potwierdzający homologacje - Paragon lub Faktura VAT - gwarancja 12 miesięczna - 18 białych, super jasnych diod KARMAX SMD w każdej lampie - Przystosowane do zasilania 12V/24V ( samochody osobowe oraz ciężarowe ) - Całkowity pobór prądu: 2 x 6W - Kolor/temperatura światła: ok.6000K - Temperatura działania: od -40C do +80C - Homologacja E4 - Atest RL 00 0021 - Zgodność z Polskim Prawem i przepisami ruchu drogowego
  2. Witam. Nawiązując do mojego postu wyżej, potwierdzam, że metoda tam opisana pomogła. Nie mam już problemów z tempomatem. W ASO także sprawdzili mi oprogramowanie w CIMie i jest aktualne. pozdr.
  3. Rozłączanie tempomatu doprowadzało mnie do szaleństwa. Nie miałem pojęcia, co jest nie tak. Przeczytałem cały powyższy wątek 2x i wczoraj zabrałem się do pracy. Pierwsze, co zrobiłem to powyższe czynności tzn. -rozebrałem manetkę i styki przy przyciskach "siknięte" tzw. kontaktem, - papier ścierny i styki na końcu manetki przetarte do pełnej szerokości ścieżki na srebrno(jak na powyższym zdjęciu). Jak u kolegi wyżej na stykach był nalot i małe dziurki od styku z blaszkami. Po przetarciu nie użyłem wazeliny ale psiknąłem Kontaktem (na opakowaniu jest napisane, że także zapobiega utlenianiu i korozji, więc wydaje mi się, że wazelina niepotrzebna) - na koniec odgięte blaszki w CIMie. Faktycznie były dość "płasko" Jak naradzie jestem po przejechaniu 25 km (bo tyle mam do pracy) i żadnego rozłączenia!!! Gdzie nie raz na tym "krótkim" odcinku tempomat potrafił wqrw..ć mnie na maxa! Zobaczymy jak będzie dalej. Rozmawiałem też w tej sprawie ze znajomym z ASO do którego zresztą dzisiaj jadę ale z tylnym zawieszeniem. Wspomniałem mu o problemach z tempomatem. Powiedział, że często pomaga wgranie nowego oprogramowania CIMa. Hmmm.. pomimo wczorajszych i chyba skutecznych zabiegów proszę go o sprawdzenie oprogramowanie i ew. wgrania nowego. Dam znać co i jak.
  4. Kurczę, jak dla mnie to jest głośno. Coś mi ewidentnie w zawieszeniu puka. Szczerze pisząc u Ciebie jest głośniej jak u mnie kiedy miałem stare wyząpkowane opony (od 2 tyg juz na nowych). Jak będziesz w Poznaniu daj znać, chętnie przejedziemy się i moim i Twoim autkiem i porównamy. Dodam, ze w moim zawszeniu jeszcze nic nie robiłem. (kupiłem przy 109 tys a mam 146 tys). pozdr.
  5. Okazało sie że mam wyczyszczonego tzw. PICa. Podaj namiary proszę.
  6. Witam. No właśnie komputer(laptop) czyli oprogramowanie nie widzi prawidłowo op-coma. Nic ze sterownikami nie kobinowałem:( Czy jest ktos kto naprawia op-comy? Lub poza allegro czy ktoś na forum sprzedaje je?
  7. chyba jest powietrze. Wymiana jest trudana, można we własnym zakresie czy do ASO?
  8. Witam. Na pewno przyczyną nie są zabrudzenia bo szyba jest w tym miejscu czysta. Temperatura także nie do końca bo auto parkuje w hali garażowej, i po nocy kiedy w samej hali włączę czujnik i spryskiwacz to już coś jest nie tak. A o co chodzi z tym „żelkiem”? Thx. Pozdr.
  9. Witam. Nie działa mi prawidłowo czujnik deszczu. Np.: kiedy czułość jego jest ustawiona na najsłabszą to i tak zachowuje się jak by był ustawiony na maxa, kiedy ustawie czułość na maxa praktycznie nie widać różnicy między min. a max. Lub jeszcze inaczej. Przy normalnym deszczu kiedy czułość miałem na min. mona było doprowadzić do sytuacji kiedy prawie nic nie było widać. Teraz wycieraczki pracują bardzo często i szybko. Proszę Was o pomoc. pozdr.
  10. lechu54

    Chlapacze

    Dzięki Panowie. Kurcze te kołki trochę takie jednorazowe. Będę musiał zastąpić je czymś „demontowalnym”  Thx.
  11. lechu54

    Chlapacze

    Witam. Panowie, zamierzam dokupić do mojej VC GTS chlapacze. Nie mogę patrzeć kiedy stawiam auto w garażu i na progach widzę tyle błota śniegowego z solą, a ta sól zżera progi i błotnik. Osobiście auta z chlapaczami nie podobają mi się. Zamierzam chlapacze traktować jak opony zimowe. Zakładać tylko na zimę. I tu pytanie do Was czy nie ma problemu ze ściąganiem czy zakładaniem takich chlapaczy? Czy są tam jakieś normalne śruby czy jakieś jednorazowe mocowanie ?? Zamierzam kupić dokładnie te: http://allegro.pl/chlapacze-przod-gm-kpl-opel-vectra-c-hb-nb-od-06-i1340268657.html Numer katalogowy: OPEL 17-18-528 / GM 9163267
  12. Wielkie dzięki Paweł za podpowiedzi. Zdecydowanie mnie uspokoiłeś. Zrobię jak pisałeś. Może uda zdobyć się dłuższą śrubę. A co do płynu do czyszczenia silników to czy może to być benzyna ekstrakcyjna ? Co do ASO akurat mam znajomego który jest kierownikiem serwisu i mechanicy czyścili mi EGRa za 80 zł. Ale szczerze pisząc mam wrażenie, że ta przekręcona śruba to robota któregoś z mechaników. Big THX. pozdr.
  13. Witam. Panowie, to jest chyba jakaś tragedia Od pewnego czasu przymierzam się do wyczyszczenia EGRa. Czuje, że auto na niskich obrotach nie ma już takiej mocy jak powinien. Dzisiaj zszedłem do auta by zbadać temat, np.: czy posiadam wszystkie narzędzia, czy dojdę do każdej śruby i jakie jeszcze rzeczy mogą być mi potrzebne. Na wstępie zorientowałem się że nie mam żadnego uszczelniacza w miejsce EGR a kolektor i tu od razy pytanie, co należy kupić? (jest tam blaszka od jabolkg). Ale to pryszcz, do tego co za chwile napiszę . Następnie sprawdzam czy jestem w stanie każdą śrubę odkręcić, poprze poluzowanie jej. I tu tragedia, okazuje się że jedna ze śrub jest PRZEKRĘCONA ;( Kiedy doszedłem do niej kluczem była luźna. Nie dało jej się dokręcić. Pisze o śrubie dziesiątce, jedna z czterech które trzymają EGR przy kolektorze, a dokładnie pierwsza od góry po prawej stronie. (mam nadzieję ze jasno napisałem ;)Kiedy ją delikatnie wykręcziłem, na śrubie, an gwincie było widać gwint kolektora. Znczy śruba jest OK zerwany jest gwint w kolektorze (żeliwo:{) I tu pytanie do Was, co robić? EGR wymaga czyszczenia. Pojadę z nim w poniedziałek do ASO niech mi go wyczyszczą. Ale co dalej? Nowy kolektor, czy kolektor jabolakg? Ręce mi opadły. Proszę Was o rady. Z góry wielkie dzięki. Pozdr.
  14. Witam. Teraz ja borykam się z tym problem. Czy może ktoś napisać gdzie dokładnie szukać tej wtyczki by ją sprawdzić czy jest OK. U mnie błąd wyskakuje praktycznie zawsze kiedy auto jest zimne np.: po nocy czy po 8h po pracy. Czy Waszym zdaniem może to być uszkodzony czujnik czy faktycznie wadliwa wtyczka? Pozdr.
  15. ok, ale dlaczego zimowe nie wyzapkowały się?
×
×
  • Create New...