Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pablo.see

Forumowicz
  • Content Count

    251
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About pablo.see

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 10/01/1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sztabin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Honda Accord VIgen 1.8LS (CH6)

Kontakt

Recent Profile Visitors

584 profile views
  1. Przepustnicę trzeba zostawić w spokoju. Skoro na benzynie jest OK, to silnikowi nic nie dolega. Matrix HS nawet w najmocniejszej wersji są za słabe mocowo do tego silnika. Trzeba by dać niebieską Hanę. Reduktor i jego podłączenie też może stwarzać problemy. Powinien być zastosowany wielozawór Ekstra (zwiększone średnice przepływu gazu), miedź 8mm lub odpowiednik Faro. Gold są znane z przycinających się elektrozaworów. Warto by wywalić i dać zewnętrzny Valtek BFC.
  2. Być może reduktor jest źle wpięty w układ chłodzenia silnika. Gaz nie odparuje i w zalewa silnik. Poza tym Z20NET bardzo długo się nagrzewa. Ktoś wie na 100% który przewód idący do nagrzewnicy to wejście a który wyjście?
  3. No chyba, że reduktor ma słabe grzanie i po długiej jeździe z większą prędkością się wyziębia za mocno. W Vectrach reduktory są montowane przeważnie z przodu przy chłodnicy, co sprzyja wychładzaniu reduktora. Zacznij od wymiany filtra. Polecam Czaja FL-01 poliestrowy: http://allegro.pl/i2061864433.html Wypadałoby sprawdzić jakie są spadki ciśnienia i co się dzieje z temperaturą reduktora po dłuższej jeździe w trasie. Oczywiście chodzi o podpięcie się pod sterowniki i obserwowanie parametrów.
  4. Można się rozejść. Jak Piotr to robił to nie przewiduję żeby coś się działo. Nawet jak już, wiedza i doświadczenie Piotra dają pewność, że ew. problem będzie rozwiązany. Zapraszam na http://lpg-forum.pl Można czasami Piotra dorwać na forum i z nim porozmawiać. Reklamy zakład nie potrzebuje, bo renomę swoją już ma.
  5. Przy założonej śrubie, albo silnik pracuje dobrze w dolnym zakresie obrotów, albo w górnym, zależy jak wystroimy. Jak widać kolega główny cel ma taki żeby mało paliło gazu. Krzyżyk na drogę. Życzę wystrzałowego roku. Chłop zamiast kombinować jakby tu zmienić na sekwencję, to cofa się do tyłu. Ja już bym wolał alaskę i valteki zamiast miksera.
  6. pablo.see

    LPG do x25xe

    pudeleQ a jak korekty i AFR przy WOT u tych kolegów? Można modzić przy reduktorach żeby było na styk, ale po co? Lepiej dać coś z zapasem i mieć spokojną głowę.
  7. pablo.see

    LPG do x25xe

    Jak silver 160KM zrobi to będzie git. Powyżej 200KM to trzeba myśleć o dwóch reduktorach.Jak nie ciśnieniowo to termicznie może jeden nie wyrobić.
  8. Ciekawe czy ci wszyscy pytacze o spalanie lpg, wiedzą jakie mają spalanie benzyny? Wątpię. Wg. większości spalanie lpg u nich w aucie wynosi "za dużo". Najlepiej jakby paliło mniej niż benzyny. Sprawdzić na 100-200km spalanie benzyny (dla miasta i dla trasy oddzielnie), dodać 20% i będziemy wiedzieli z grubsza ile ma palić gazu. Przyczyny dużego spalania: -źle dobrane komponenty -świadomość taniości jazdy na lpg, dociska bardziej pedał gazu niż przy jeździe na benzynie.
  9. pablo.see

    LPG do x25xe

    W żadnym wypadku! Zavoli N jest do 130KM, Zavoli S jest do 150KM
  10. pablo.see

    LPG do x25xe

    No to założę reduktor w bagażniku a wtryski podepnę do obudowy filtra. Na głupotę jeszcze nie wynaleźli lekarstwa. Osoba znająca się na rzeczy zamontuje zavoli i czerwone valteki i vectra 100km i będzie dobrze jeździć. Baran "wrzuci" BRC czy Landi Renzo pod maskę i będzie kupa. O proszę, mądrego dobrze posłuchać Co do X25XE, to dajemy tak: -stag 300-6 plus -AC R01 (producent podaje do 150KM, ale to jest z marginesem bezpieczeństwa. 170-180KM daje radę spokojnie) -6x Hana H2000 -przewód faro zamiast miedzi -dobry filtr puszkowy -najważniejsza rzecz to dobry zakład i montażysta który wie co robi i wie jak działa silnik.
  11. Widocznie w Vectrach tryb auto działa jak w moim Accordzie. Jak trzeba nagrzać, to grzeje na maks do osiągnięcia zadanej temp. Po jej uzyskaniu przechodzi w tryb utrzymania, czyli raz daje ciepłe raz zimne. W ojca vectrze jak jest ustawione wszystko ręcznie, to steruje się jakby temp. nadmuchu.
  12. AUTO-BOX S.J. ul. Dworcowa 60 44-100 Gliwice tel.: 32 232 27 60, 32 252 14 50 kom.: 605 513 355 (prosić Szymona) BYTOM/KATOWICE - DAVANTI warsztaty o szerokim spectrum usług autogaz mechanika klimatyzacja diagnostyka instalacje gazowe prawie wszystkich producentów na rynku STAG, BRC, PRINS, LANDI RENZO, LOVATO, KME, AGC, DTGAS strona firmowa http://www.davanti.com.pl mail Bytom biuro@davanti.com.pl mail Katowice davanti@onet.eu Telefon Katowice 32 4114646 lub 883786786 Telefon Bytom 32 2829605 lub 691441995 Telefon do właściciela 691441995 warsztat w Katowicach należy do sieci PARTNERSKICH WARSZTATÓW SERWISOWYCH firmy AC producenta STAG warsztat w Bytomiu jest WARSZTATEM REKOMENDOWANYM firmy AC Osoby z obydwu zakładów znane są na lpg-forum.pl i aktywnie udzielają się tam. Także mogę polecić. Żeby nie było, to nie mam żadnych profitów z polecania jakichkolwiek zakładów.
  13. Odczytane parametry pracy coś mi się nie podoba to co pokazuje MAP. Zmienia się w zakresie kilku kPa (28-32kPa). Tak ma być? Poza tym coś długo łapie temperaturę wg mnie. 10-15 minut pracował i temperatura 60st, gdzie na zewnątrz +2st. Węże sprawdzałem, były zimne, więc termostat raczej dobry.
  14. Powiedz to dla mojego ojca. Na pewno z ochotą się za to zabierze.
  15. pablo.see

    LPG vs ZIMA

    Wtryskiwacze Magic Jet mają taką przypadłość, że jeżeli są zimne jeszcze (i gaz również), to podają za dużo gazu. Silnik jest zalany i przez to szarpanie. Niestety dla Magic Jet, hasło jaka cena takie wtryski jest uzasadnione. To co napisał dexter23pl w sprawie filtrów, popieram w 100%
×
×
  • Create New...