Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

epson509

Forumowicz
  • Content Count

    417
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

epson509 last won the day on May 8 2011

epson509 had the most liked content!

Community Reputation

30 Best

About epson509

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 01/18/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin-Biłgoraj

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTi Z19DT

Kontakt

  • GG
    6846448

Recent Profile Visitors

1580 profile views
  1. Może i masz rację, ale u mnie też pojawił się objaw taki ze przy 2200obr było szarpniecie potem przy 2800obr i auto przyspieszalo normalni. Bardzo to jest denerwujące a tym bardziej że chciałbym podnieść moc, a to jest bez sensu przez te przerwy w przyspieszaniu. Już nawet mam na oku turbiny druga z Zafiry po 70tys przebiegu
  2. Nie naprawione, przyzwyczailem sie i tak jezdze, bo nie wiem juz gdzie moze byc problem.
  3. Zauważyłem jeszcze jeden problem, jaki nie założe zawór do sterowania turbiny to zawsze mam olbrzymią turbodziure do 2000-2100obr/min, a po założeniu swojego zaworu już od 1600-1800obr/min turbina startuje i czuć moc,
  4. Tak mi sie zdaje Ze co ktores hamowanie pedal twardnieje i gorzej hamuje, juz sil mi brakuje na ta turbine. Juz nawet mysle o zakupie nowego zaworu sterowania turbina, chyba ze vacu pompe podmienie
  5. Witam. Pojeździłem trochę z op-comem i z tego co zauważyłem w momencie jak turbina się wylącza to w parametrach jest że turbo jest nie doładowane, a po tym jak zaczyna ładować to wychodzi że jest przeładowane. podmieniałem też zawór sterowania podciśnieniem podmieniałem z VC 1.9CDTi 120KM to turbina startowała od 2000-2100 obr kosmiczna turbo dziura. Może podesłać parametry jakie zostały zarejestrowane
  6. witam,, nie miałem wcześniej jak odpisać, przed i po regeneracji jest tak samo nic się nie zmieniło, jak znajdę op coma to pojeżdżę z nim i napisze jakie parametry są, wczoraj zrobiłem trase to jest to denerwujące przy wyprzedzaniu przy ok 2000obr wyłącza na chwile turbine i to już na 4,5 i 6 biegu. zastanawiam się czy to nie vacupompa, może pod obciążeniem nie może wytworzyć odpowiedniego podciśnienia
  7. błędów jakich kolwiek brak, zawory podmieniałem już dwa, ale używane z jeżdżących samochodów, zastanawiam się na Vacu pompą, że może ona nie daje rady wytworzyć Ciśnienie odpowiednie, bo albo mi się zdaje że co której hamowanie pedał łapie wyżej i twardnieje, ale nie zawsze
  8. to Panowie ktoś pomoże w sprawie turbiny, teraz i na 4 biegu przy ok 2tys./obr odcina turbine na chwile i z powrotem wraca moc
  9. Panowie nie omawiamy tu tematu kto jak jezdzi i na ktorym biegu. Jak gonie w trase i wiem ze przez 20km nie bede wyciagal 6 biegu to dlaczego mam na 6 nie jechac 120km/h czy nawet i 100km/h. Wiem ze dwumas w dupe dostaje itd. Ale ja w przeciwienstwie do niektorych nie wrzucam ani 4 ani 5 biegu przy 50km/h np w miescie, a jak sie rozpedzam to do 2500-3000tys/obr jest krecony. W tym temacie chce zaczerpnac porady w sprawie odciecia mocy a nie nauki jazdy dieslem.
  10. Chwilowy brak mocy. Wezyki podcisnienia wszystkie wymienione na nowe. Egr usuniety. Boost sensor wyczyszczony.
  11. Na trasie goniac to raczej watpie zeby sie meczyl, jezeli idzie oczywiscie o wyprzedzanie to zazwyczaj jest jeden bieg w dol. A wczesniej sobie spokojnie radzil przy takich obrotach, ale teraz juz nie.
  12. Witam. Zauwazylem w mojej vectrze problem, przy ok 1800obrotach i na 6 biegu wylacza mi turbine i tak w przedziale od 1800-2000obr brak turbo a powyzej 2000obr auto juz rwie do przodu. Nie wywala zadnego bledu, geometria zostala wyczyszczona. Turbina nie byla regenerowana( procz tej geometrii co sam robilem), podmienialem juz dwa zawory sterujace i dalej to samo. Przed czyszczeniem geometrii bylo gorzej, podjazd pod gore, 5 bieg 1800-2000obr wylaczenie turbiny powyzej 2000 wlaczenie i pozniej przy 2600-2800 bez turbiny, najgorzej dzieje sie pod obciazeniem, gaz w podloge, wlaczona klima i podjazd pod gore, w op-comie pokazywalo przeladowanie w parametrach, a teraz roznica miedzy zadane a rzeczywiste jest 10mpa. Moze ktos wie w czym moze jeszcze lezec problem??
×
×
  • Create New...