Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

waldek85

Forumowicz
  • Content Count

    110
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About waldek85

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    czeladź

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    vectra 1.8
  1. no wlasnie jadac trasa to raz sie grzalo raz nie..i to bylo odwrotnie nizto temp. poza tym kurde niewiem czy to ten zaworek czy termostat bo tak jak mowie jak bylem teraz w garazu to nie bylo ogrzewania do temp 100 st potem jak by albo ten zaworek puscil albo termostati juz potem grzal caly czas jak tam bylem ale zaczal falowac i kurdejuz nic nie wiem z tego tyle na forum pisze ale takiego przypadku jak ja to nie przeczytalem. a pzrzebieg juz pnad 250 tys czy cena 150zł za robocizne za wymiane uszczelki pod glowca, uszczelniaczy, oleju to duza cena?
  2. ale jzu raz go wymienialem jakies 2 miechy temu a watpie ze cieknie prze niego raczej w wyniku cxisnienia cieknie gdzies w miejscu gdzie sie naklada wezyk na ten plstik i wydaje mi sie ze to nie powoduje falowania silnika
  3. rozumiem ale nie chodzi od poczatku na 3 gary tylko jak dojdize do 100 st pusci ogrzeewanie bo do tej temp nie mam ogrzewania bylo tez tak ze potem spadla temp i bylo ogrzewanie potem znowu wzrosla temp i nie bylo ogrzewania. i dopiero tak jakby dojdzie pow 100 st to zaczyna falowac i potem juz tka zostaje na wolnych obrotach to faluje
  4. swiec nie sprawdzalem oleju nie ma no chyba ze samalo widoczne czy podczas wypalenia uszczelki bylby on normalnie widoczny w tym zbiorniczku? jak zrobic zeby przewody nie byly twarde czytalem ze moze ten korek od zbiorniczka?
  5. waz od termostatu wraz z rozgrzewaniem silnika robi sie cieply i twardy.. poza tym raczej nie ucieka mi nigdzie plyn jedynie troche przez zawor nagrzeniwcywidze ile po tym ile skapnie w garazu mzoe jakas 50ml co wiecej no trudno powiedziec czy w zbiorniku wody jest zapach spalin ..co wiecje moge sprawidzc czy to uszczelka albo nie ona?
  6. ale ten dym to nawet w garazu a garaz mam ogrzewany takze samochod nie stal na zimnie.. a silnik to chodzi na luzie tylko dziwi mnie takie jak dzialanie na 3 gary tak to wyglada. czyli jednak moze byc to uszczelka?
  7. ale temperatura skacze jak nie wiem co max min dziwne raczej nie termostat bo wtedy by mi sie nie zagrzewal tak szybko czy zawor nagrzewnicyu moze powodowac ze sie nie otwiera i temp tka skacze? czy jak nagrzewa sie waz od temostatu to jest walniety termostat? oten waz m byc caly czas zimny? niestety kopci na bialo pewne ze uszczelka? czy przy walietym termostacie jak sie zagrzeje silnik to faluje? coraz ciekawiej pytanie bo bylem zagrzac auto praktycznie do 100 st nie grzalo w srodku potem jak by zaczelo grzac juz caly czas ale silnik zaczal falowac chodzi na stalych obrotach ale slychac ze nie chodzi rowno.. poza tym ten dym z rury czy to uszczelka ? czy moze to byc tez przez zepsuty albo zle dzialajcy termostat? prosze orade bo nie wiem czy kupowac uszczelke czy termo..
  8. a pytanie za co odpowiedzialny jest zwor trojdrozny bo te dwa przewody co wychodza z niego to raz sa zimne raz cieple czy on otiwera cos i powoduje ze jest ogrzewanie w srodku?
  9. Witam, Dziwna sprawa trudno tutaj cos takiego znalezc Sprawa wyglada tak ze autko sie nagrzewa jest chwile cieplo i potem temperatura na silniku skacze prawie na maxa i nie ma ogrzewwania potem za chwile trudno powiedziec za jaki czas temp spada na silnmiku i jest ogrzewanie. i tak nazmiane. poza tym silnik jakby pracuje na tzw 3 gary. Kurde co mozebyc?
  10. wzrobilem sam wkoncu po dlugich zabeigach w razie tczego moge tez pomoc komus. bez doswiadczenia zrobilem to sam z opisami czujnikow tzn kleilem najkie nr itd itp
  11. wypusty mialo byc a nie wyputry:) ale wlasnie ta gumowa ktora jest luzem zawsze byla luzem i ona idzie jak sie niemyle od egra czy jakos tak i nie wiem czy dolny jak i gorny maja byc poloczone na pewno ten gorny byl gdzies poloczony ale czy z tym dolnym to nei wiem iczy ten dolny tez ma byc gdzies podlaczony? a jesli podlaczne ten luzny ktory jest w polowie ten dluzszej kreski to zaczyna dziwinie chodzic buczy silnik wtedy wiec dlatego mowie ze to nei ten przewod ma byc tam podpiety ok juz wiem link bly pomocny dzieki:)
  12. Witam, Czy te dwa wypusty powinny byc ze soboa polaczone bo robilem sobie magistrale i teraz nie wiem ten gorny jest od poweitrza bo jak go zatkam to lekko opadaja obroty a nie moge zalezc cos co mi wolnyprzewod jakis zostal ale wiem zebyl tylko skad on idzie to teego wypsutu. Moglby to ktos sprawdzic skad idzie rzewod ten od gornego wypustu http://naforum.zapodaj.net/7b7ba4611749.jpg.html Pozdrawiam
  13. ale co nie wytzrzyma to skoro pisze ze robi sie potem z niej jak beton ? czy temp nie wytrzyma ? czy do sklejenia mogistrali tej plastikowejczesci dobre jest zastosowanie ktoregos z klejow? ktory lepszy?
  14. Panowie czy moge skleic ta magistrale poxilina albo poxipolem co o tym myslicie? potrzebuje pilnie info czy ona pomoze czy jest wytrzymala na temp?
  15. jak sie okazalo przyczyna sytuacji byla jedna wtyczka zle podpieta a do czujnika polozenia przepustnicy wogole nie byla podpieta wtyczka dzieki za rady pozdro ale jeszcze mam ejdno po wymanie tej magistrali bardziej probie naprawy troche wiecje mi pali czym to moze byc powodem ? halo halo...
×
×
  • Create New...