Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

KoNiO

Klubowicz
  • Content Count

    148
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

KoNiO last won the day on November 21

KoNiO had the most liked content!

Community Reputation

10 Neutral

About KoNiO

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 08/22/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Nr klubowy
    642
  • Auto
    VC 2,2 03' GTS Renault Kadjar

Kontakt

  • Telefon
    575734234

Recent Profile Visitors

2395 profile views
  1. Nie każdy dba o samochód , są tacy co mają twierdzenie jest to jest i jak padnie to następny A własnie przypomniałeś mi że muszę o renówce olej i opony zmienić
  2. To Cretux popraw i cały zrób cytat ..... Że nie dbają o filtr i o odpływy a to właśnie niszczy dmuchawy ...zapchany odpływ kiedyś się przyjrzałem i dla mnie idiota to robił ,jeden listek z drzewa jest w stanie zatrzymać przepływ może odpływ wody i całość idzie przez filtr kabinowy potem dmuchawa i na wycieraczkę pasażera
  3. Pany 15 minut 15 śrubek ja ostatnio wydarłem kupę liści , a poprzednio mysza Niestety ludzie nie dbają o filtr kabinowy i co najważniejsze o odpływy pod maską żeby były drożne a potem są takie skutki jakie są. Ja jestem zdania że jak robić wentylator w naszych vectrach to konkretnie przeczyścić odpływy wymienić filtr usunąć chomiki z kółka i ma latać długo i sprawnie.
  4. Jeśli i ja mogę wtrącić 5 groszy ... Odepnij wtykę od drzwi , wybij 2 sworznie i zdejmij drzwi. Następnie guma między kostką a słupkiem i sprawdzenie czy czasem polak nie szukał domykania szyb w tym miejscu i nie oskórował kabli Pierwsza myśl CIM ale nie koniecznie , brak komunikacji z modułem drzwi kierowcy bardziej mi sugeruje przetarcie lub zwarcie. I Pamiętaj na spokojnie powoli i bez nerwów. Tylko Napisz jak znajdziesz może innym się przyda
  5. Bez sprawdzenia błędów będzie ciężko. Proponuję jednak sprawdzić układ paliwowy mimo że go wyeliminowałeś. Jeśli nie chce zagadać pomóż jej plakiem ładuj go bezpośrednio w kolektor dolotowy a ktoś niech kreci, Może paliwo trafiło się kiepskawe i przyłapało bo już zimno się zrobiło ? Kup 5 l ropy 2m węża odepnij przewód paliwowy idący od filtra do pompy, tam załóż węża i do bańki , odpal na plaku i zobacz czy zasysa paliwo i jeśli będzie chodziła to jak się będzie zachowywała. W ten sposób szybko wyeliminujesz układ paliwowy.
  6. KoNiO

    Montaż tempomatu

    Odkręć plastiki nad pedałami sprawdź czy jest czujnik od pedału sprzęgła, na hamulcu będzie na pewno. I już będziesz miał wstępną informację. Potem by się op-kom przydał i sprawdzenie w blokach pomiarowych czy czujniki są sprawne i działają sprzęgło 1 etap wciskania, hamulec 2 etapy wciskania , dodatkowo w liczniku kontrolka tempomatu. Jak wszystko trybi manetka ( mam do sprzedania) programowanie i powinno działać. Nie wiem jak w 2002 ale od 2003 w górę wszystko było przygotowane pod tempomat ale nie koniecznie był montowany.
  7. Wylogowujesz zegary pinem który dostałeś z nowym licznikiem, następnie logujesz nowe zegary pinem z swojego samochodu. Po tym zabiegu pin w zegarach się zmienia na ten twój i tak juz pozostaje.
  8. Kolego Xunax sprawdz czy to koło na wale się nie rozwarstwiło już parę wymieniłem bez paska nic nie słychać bo niema obciążenia jak tylko założysz pasek idzie obciążenie i ciągnie koło w górę. W tych silnikach jak i w 2,2 sporo tego się rozwarstwiało (guna odklejała się od blachy). I jedyne co może jeszcze mieć wpływ na skakanie paska to napinacz, ale ja bym dokładnie sprawdził koło na wale
  9. Kolego masz zapowietrzony układ całe paliwo się cofnęło do zbiornika. Rada jest taka idź do sklepu lub na stację benzynową kup sobie plaka zdejmij węża gumowego co dochodzi z powietrzem do silnika i jeden kreci drugi pryska w dolot ma zagadać , chwilę daj mu pochodzić na plaku i układ się odpowietrzy. Nie pryskaj w filtr powietrza bo zanim to zaciągnie to masakra tylko bezpośrednio w dolot, i ma zapalić. Kabelki nic do tego nie mają wyskoczy co najwyżej błąd że obwód przerwany brak ładowania. Przyczyną twojego nie odpalania jest zapowietrzony układ po tym jak zostały zdjęte przewody paliwowe.
  10. Kolego zacznij od wymiany wężyków przelewowych na nowe koszt max 10 zl 1 mb dobrego przewodu dociąć i wymienić. Następnie z pompy wychodzą przewody paliwowe metalowe i przechodzą w plastik kolejny punkt. Filtr paliwa i oringi na końcu. Ja robię to w ten sposób przewód zasilający idący od filtra do pompy wypinam z filtra paliwa, następnie zakładam specjalny wężyk z miękką gumą na końcu, dostałem go od żony znajomego z szpitala jest idealny rozmiarem i niema opcji żeby dostało się powietrze, wężyk jest przeźroczysty i ląduje w bańce z paliwem którą stawiam na podłodze nie na samochodzie. Auto odpalam zazwyczaj tu idzie z pomocą plack widzę jak paliwo zasysa chodzi aż dobrze zassie paliwo i gaszę ,jeśli paliwo ucieknie z wężyka kłopot jest od wężyka w dół czyli do pompy , auto bankowo ma kłopot z utrzymaniem paliwa i dlatego nie może zapalić od razu tylko trzeba kręcić, natomiast na plaku robi to szybciej bo wchodzi na obroty i szybciej zasysa.
  11. Temat ogarnięty ,jeszcze raz chciałem podziękować za pomoc koledze @Wnekus.
  12. Ok dzięki za pomoc PW już wysłałem i czekam na odpowiedź
  13. Witam ponownie szanowne grono. Mam taki temat na blacie , mianowicie zmieniłem pompę w VC 2003 na pompę z 2004 r. (uszkodzona sekcja w pompie) Pompa trybi autko chodzi ale ... VC z 2004 miała przepustnicę i sypie mi teraz błędami odnośnie przepustnicy i zaworu przepustnicy. Pytanko dla osób które mogły to przerabiać, czy idzie jakoś przeprogramować sterownik dla opcji bez przepustnicy ? Czy muszę ogarnąć sterownik z samochodu bez przepustnicy?
  14. Witam. Wsad czytam po klipsie i to kilkukrotnie żeby wykluczyć pomyłkę, nie sądzę żeby coś było nie tak bo z cima bez problemu wydarłem i pasuje a ten licznik to tak przy okazji zczytałem dla nauki hehehe I przy okazji ogarnolem sobie wsad do cima wylogowany, przyda się na przyszłość.
  15. Witam Ponownie szanowne grono. Temat ogarnięty pin tak jak mówiłem wydarłem z CIM ,ale co jest najlepsze dacie wiarę że pasował do wszystkich modułów w samochodzie a do samego CIM nie czy coś takiego jest możliwe ? Na pewno był wymieniany ten CIM bo Vin nie był zmieniony, ogarnołem tak temat że akurat miałem wolny cim pod ręką wylogowany i zalogowałem sobie więc cała elektryka jest ogarnięta i działa na 1 pinie Zdaje mi się że ktoś na sztukę w tym samochodzie wsadził cima+dodatki auto ruszyło i poszedł dalej. Ale mam prośbę do ciebie stifler zerknij na wsad z licznika, wymontowałem go również bo 1 dioda od poduszki zjarana i muszę ją wymienić i podpowiedz jeśli możesz jak odczytać pin, niby pin znam ale korci mam program Sarah1331 Vauxhall Calc ale to jakaś lipa albo krzaki albo gwiazdki. A na piechotę ni hu hu nie widzę cyferek takich jaki jest pin ( 8219) Podrzucam wsad 93c66 zczytany 8 bit wiec napewno jest ok. VC_LICZNIK_PIN_8219.bin
×
×
  • Create New...