Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

woloo

Forumowicz
  • Content Count

    168
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

woloo last won the day on March 21 2018

woloo had the most liked content!

Community Reputation

34 Best

About woloo

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    VC 2.0 DTI

Recent Profile Visitors

678 profile views
  1. Aby moduł rozpoznał hak nie musi być żadnych zworek (przynajmniej przy 7 pinowej kostce). Przejściówka dobrej jakości powinna działać bez problemu. Moduł rozpoznaje podpięcie przyczepy po obciążeniach na kostce. Pojawienie się oporu dla którejś z żarówek (chyba postojówki). Co do błędów żarówek, sprawdź instalację (czy nie ma w niej za dużych oporów) i poprawność żarówek (np czy na stopie nie masz 5W zamiast 10W). Nie wiem czy po podpięciu przyczepy zmienia się działanie ABS (tego nie sprawdzałem) ale przeciwmgielne z tego co pamiętam wyłącza się.
  2. W pompach VC raczej nie ma problemów z uszczelkami. Padają łożyska elektronika, albo jak nie będziesz miał płynu, to Ci się zatrze. Łożyska możesz wymienić. I to chyba wszystko co się opłaca w warunkach domowych. Elektronikę możesz wymienić, ale musisz mieć dawce czyli koszt jak wymiana. Zatarcie - to samo. Pamiętaj, że jak po złożeniu zostaną Ci brudy, to zatrzesz magiel. A jak Ci się znudzi zabawa w domu to polecam Ci firmę w Dąbrowie Górniczej chyba TOMAG. Wysłane z mojego SM-T335 przy użyciu Tapatalka
  3. Proponuję po prostu wymienić ten nastawnik. Uzywka niewiele kosztuje, a załatwia problem. Sam tak miałem dlatego polecam. Szkoda czasu na takie zabawy. Wysłane z mojego SM-T335 przy użyciu Tapatalka
  4. Mało prawdopodobne aby przy oryginalnym haku nie było modułu. Albo sprzedawca nie daje go w zestawie, abo montaż nie był oryginalny. Najlepiej sprawdzić czy wtyczka którą widać na zdjęciu jest do modułu. A co do egzemplarza na zdjęciu, to zwróć uwagę że: brakuje elementów do mocowania haka (specjalne śruby i blachy do bagażnika), a linka od sterowania jest odcięta (będziesz miał trochę zabawy żeby ją wymienić). Jeżeli do tego dojdzie nieoryginalna instalacja, to zastanawiałbym się czy się pakować w ten egzemplarz. Wszystko zależy od ceny.[emoji4]
  5. Najpierw sprawdź poziom bez odkręcania - ten pojemnik jest przeźroczysty. A jeżeli go musisz odkręcić, to rzeczywiście musisz to zrobić bardzo ostrożnie - może Cie trochę "opluć".
  6. woloo

    car pass

    No to się pośmialiśmy. Chciałem wydrukować sobie Car Passa, bo dla swojej VC, ze względu na jej bujną przeszłość, od początku go nie miałem. Zacząłem więc szukać – słowacka, czy czeska strona niestety już nie działa. Udało mi się dotrzeć do programu, niestety działa tylko na wybranych przeglądarkach i konkretnych wersjach. Koniec końców udało mi się to uruchomić. Sam wydruk to już moment. Postanowiłem więc podzielić się tym na forum i pomóc innym, którym nie chce się szukać. Wydaje mi się że to tego właśnie to forum służy. Uważacie że wysyłacie tych danych konkretnemu zarejestrowanemu użytkownikowi forum, na prywatną pocztę, szyfrowanym kanałem jest niebezpieczne. Pewnie bym się nawet zgodził, ale – jednocześnie na forum jest wskazanie na stronę nie wiadomo gdzie i przez kogo postawioną, na którą te same dane wysyłane są nieszyfrowanym kanałem, który mogą podsłuchiwać osoby trzecie. A d.marco wskazuje nawet to jako lepszą alternatywę …. no to pozostaje mi tylko pogratulować ignorancji. Moje dziecko jak było małe to uważało, że jak w zamkniętym pokoju zrobi coś w sieci, to nikt się nie dowie. Na szczęście już wydoroślało. Jak widzę niektórym daleko do tego jeszcze. Ale to rozmowa na inny temat i inne forum. Wracając do meritum – jeżeli ktoś myśli, że poprzedniego maila napisałem bo chcę pozyskać dane jego samochodu i … nie wiem – ukraść (?) jego kilkunastoletnią, poobijaną (bo jak nie ma Car Passa, to odliczając możliwe zgubienia oznacza w większości przypadków że nie miała papierów, czyli – szkoda całkowita) Vectrę, to niech nie zawraca głowy – dla pozostałych moja oferta z poprzedniego maila jest aktualna. A dla tych, co hejtami chcą podbić ilość swoich wpisów na forum, proponuję aby się trochę poduczyli z tematów w których się wypowiadają.
  7. woloo

    car pass

    No to się pośmialiśmy. Chciałem wydrukować sobie Car Passa, bo dla swojej VC, ze względu na jej bujną przeszłość, od początku go nie miałem. Zacząłem więc szukać – słowacka, czy czeska strona niestety już nie działa. Udało mi się dotrzeć do programu, niestety działa tylko na wybranych przeglądarkach i konkretnych wersjach. Koniec końców udało mi się to uruchomić. Sam wydruk to już moment. Postanowiłem więc podzielić się tym na forum i pomóc innym, którym nie chce się szukać. Wydaje mi się że to tego właśnie to forum służy. Uważacie że wysyłacie tych danych konkretnemu zarejestrowanemu użytkownikowi forum, na prywatną pocztę, szyfrowanym kanałem jest niebezpieczne. Pewnie bym się nawet zgodził, ale – jednocześnie na forum jest wskazanie na stronę nie wiadomo gdzie i przez kogo postawioną, na którą te same dane wysyłane są nieszyfrowanym kanałem, który mogą podsłuchiwać osoby trzecie. A d.marco wskazuje nawet to jako lepszą alternatywę …. no to pozostaje mi tylko pogratulować ignorancji. Moje dziecko jak było małe to uważało, że jak w zamkniętym pokoju zrobi coś w sieci, to nikt się nie dowie. Na szczęście już wydoroślało. Jak widzę niektórym daleko do tego jeszcze. Ale to rozmowa na inny temat i inne forum. Wracając do meritum – jeżeli ktoś myśli, że poprzedniego maila napisałem bo chcę pozyskać dane jego samochodu i … nie wiem – ukraść (?) jego kilkunastoletnią, poobijaną (bo jak nie ma Car Passa, to odliczając możliwe zgubienia oznacza w większości przypadków że nie miała papierów, czyli – szkoda całkowita) Vectrę, to niech nie zawraca głowy – dla pozostałych moja oferta z poprzedniego maila jest aktualna. A dla tych, co hejtami chcą podbić ilość swoich wpisów na forum, proponuję aby się trochę poduczyli z tematów w których się wypowiadają.
  8. woloo

    car pass

    Udało mi się dogadać z programem do drukowania OPEL CarPass. Jeżeli ktoś jest zainteresowany, to proszę o dane na Priv. Zwrotnie mogę wysłać przygotowanego do wydruku PDFa. Na CarPassie można pokazać dane: VIN Security Code Engine Type / No Key No Radio Type / Code Serial No CD-Changer Type / Code Serial No Phone / Telematic Type Serial No
  9. Jeżeli chłodnica ma pogięte radiatory, to ich praca może być nieefektywna, a przez to może źle oddawać ciepło - ale w takim przypadku jest problem z za wysoką temperaturą - a z opisu wynika, że Ty masz odwrotnie. Na razie nie przejmuj się więc chłodnicą. Temperatura, jak pisał ntt jest OK. Jeżeli chciałbyś inną, to można wymienić termostat - są wersje na różne temperatury - ale to raczej też nie Twój problem. Co do poziomu płynu - czy sprawdzałeś ile jest płynu w zbiorniczku jak pokaże Ci się kontrolka? Jeżeli poziom w zbiorniczku jest OK, to masz problem z czujnikiem - poczyść styki, poruszaj kablami. Jeżeli rzeczywiście masz mało płynu, to oznaczałoby problem "mechaniczny". Ale ciężko mi wyobrazić sobie powód dla którego płyn ucieka a potem wraca. Chyba że masz problem z rurkami które w wysokiej temperaturze puchą. Do sprawdzenia.
  10. 10k/min Nie pomyliłeś przypadkiem forum? To dotyczy Vectry C a nie suzuki hayabusa.
  11. Sprawdź przewody dolotowe - czy gdzieś nie bierze lewego powietrza. Jeżeli to nie pomoże, to znajdź kogoś z komputerem, żeby sprawdził Ci parametry podczas pracy.
  12. Zanim zaczniesz cokolwiek wymieniać sprawdź co jest przyczyną ubytków płynu. Co to znaczy że chłodnica jest wyeksploatowana? To nie są klocki które się zużywają. Jak działa to działa. Poza tym, czy jesteś pewien, że mówisz o chłodnicy wody? W VC masz trzy: pierwsza jest od klimy, potem intercooler i na końcu wody. Jeżeli ubywa Ci płynu, a nigdzie nie ma śladów, to problem może leżeć np w uszczelce pod głowicą. Dlatego - sprawdź - żeby po wymianie połowy osprzęty nie okazało się, że problem jest nadal.
  13. Niestety sterownik jest zintegrowany z pompą (wbudowany w pompie). Ale zanim zabierzesz się za wymianę, posprawdzaj dobrze kable. Może to być tylko problem z przerwą w obwodzie.
  14. Czy masz dalej błędy? Bo zapowietrzenie układu paliwowego nie powinno skutkować błędami. Jeżeli błędów nie ma, to rzeczywiście szukaj rozszczelnienia układu. Jak masz błędy to wrzuć je na forum.
  15. Masz w Saabie pompę wspomagania na pasku, czy tak ja VC elektrohydrauliczną? Jeżeli elektrohydrauliczną, to obstawiałbym alternator - podczas skręcania pompa ma duży pobór prądu. To może bardziej obciążać alternator, który w tym czasie zaczyna się bardziej "drzeć". Alternator jest wentylowany, jeżeli w środku coś się zaciera o opiłki mogą być wydmuchiwane na zewnątrz i lądować na czym popadnie.
×
×
  • Create New...