Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pysio580

Forumowicz
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

pysio580 last won the day on December 12 2019

pysio580 had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About pysio580

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 08/10/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wieliczka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Siegnum 1.9 150km

Kontakt

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak przepraszam oczywiście mijania. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  2. Myślę, że aż takiej ingerencji nie potrzeba. Aktualnie jestem w kontakcie z autorem projektu LWPM i twierdzi, że przy użyciu modułu istnieje możliwość wyzwolenia zamka klapy. Czy do tego będzie jeszcze potrzebny dodatkowy moduł wpinamy w LWPM nie wiem, ale jak już na 100% będę chciał mieć takie udogodnienie to dam propozycje autorowi. A na razie niech ktoś mądrzejszy się wypowie bo skoro są kombi z elektryczna klapą to na pewno istnieje szansa, że wystarczy wymienić któryś sterownik i pobawić się że softem. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  3. Tez szukam rozwiązania tylko do signum z tym, że muszę wymienić pilot na taki z trzema przyciskami i go jakoś zaprogramować. Za każdą pomoc z góry dzięki. A co do tematu abu klapa odskoczyła to trzeba będzie zamontować odpowiednie sprężyny na teleskopy.
  4. Ok to teraz już wiem. Pozostaje kwestia wykrywania EDIT Temat rozwiązany do zamknięcia. Czujniki zostały wykryte dopiero po dystansie 30km. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  5. No i sprawdziłem co siedzi w tych felgach. W starych i tych "nowych" siedzą dokładnie takie same AC. Tylko teraz pytanie bo AC powinny być zielone a są czarne. Czujniki z tych nowych sprawdzone urządzeniem i są wykrywanie. Gdzie dalej szukać? Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  6. Może jakieś rozszczelnienie przy skraplacz? Jak odpływ wody z podszybia jest prawidłowy to innej opcji nie ma Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  7. Żadnych. Najważniejszy otwór centrujacy. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  8. 37 to z astry do Vectry 41 ale będą pasować. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  9. Jeżeli problem pojawił się od razu przy montażu gazu a wcześniej tego nie było to mozliwe, że instalator popełnił gdzieś błąd i np zamienił węże i płyn nie ma prawidłowego obiegu. Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  10. Jeszce jedno mi się nasuwa może rozmiar koła ma tu coś wspólnego? Stare koła 17 a te nowe to 18 Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  11. No to teraz nie wiem z programu po VIn wychodzą takie same AA a te że zdjęć AC ma taki numer jak w programie. Mniejsza o to wychodzi ze powinny pasować. Będę musiał podjechać do wulkanizatora i zrzucić opony..bo możliwości żeby to sprawdzić nie ma Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  12. Wygląda na to że są tKie same? Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  13. . Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  14. Ale ze co ma gdzieś wkleić vin? Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...