Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

pysio580

Forumowicz
  • Postów

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O pysio580

  • Urodziny 1986.08.10

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wieliczka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Siegnum 1.9 150km
  1. Możliwe że ma ktoś uszkodzone informacja pochodzi z forum astry też był poruszany temat remote. Wysłane z mojego ERROR
  2. TW twin audio. Owszem napisałeś, ale bez szczegółów. Na tych pinach pojawia się napięcie w momencie włączenia radia i po wyłączeniu utrzymuje jeszcze ok 30 sekund. Z początku myślałem że jest tam stałe napięcie. A druga sprawa to informacja z innego form że jest tam 1.4V Wysłane z mojego ERROR
  3. Tak ma być. Wysłane z mojego ERROR
  4. Sygnal remote podłącza się bezpośrednio do radia nie potrzeba żadnych przeróbek i przekaźników. +12 mamy na pinie do sterowania anteny i sygnał zanika po wyłączeniu radia ok 20 sekund. Spotkałem się z opiniami że właśnie na tym pinie niektórzy mają napięcie ok 1.4 V możliwe że po zmianie kodowania w którym występuje TW na tym pinie pojawia się 12V jak u mnie. Co do uderzeń przy włączeniu i zakłóceniach przy odpaleniu zamontowanym sobie opozniacz do zalaczania kolumn. Czas zwłoki po włączeniu radia ustawiłem na 10 sekund jest to wystarczające i eliminuje wspomniany problem. Mając w samochodzie TW i podłączajac rca pod tylne głośniki zyskujemy automatyczne odcięcie wzmaka po włączeniu TW Niby radio seria a takie możliwości. Wysłane z mojego ERROR
  5. Wygląda na to ze był tam jakiś odbiornik GPS Wysłane z mojego ERROR
  6. Wygląda na wtyczkę od anteny gps lub sygnału radiowego ale napewno nie ma nic wspólnego z radiem. W radiu jest wtyczka typu fakra. Skąd to wyciagleś? Wysłane z mojego ERROR
  7. No to możliwe że wzmacniacz lipny tylko z poprzednie radio było lepsze. Będzie trzeba zrazać jakiś układ czasowy do wyjścia wzmaka. Wysłane z mojego ERROR
  8. Nie wprowadzone mam z radia a uderzenia przy włączeniu radia odpalenia itp. Wcześniej ten wzmacniacz miałem w innym aucie i nie było żadnego problemu. Przy wyprowadzaniu z radia rca nie dałem kondensatorów może w tym jest problem? Wysłane z mojego ERROR
  9. Kolego znalazłeś odpowiedź na to pytanie? Mam dokładnie to samo.
  10. Dziś sprawdzę jakie są wartości, kreta czy tam wybielacza jeszcze mu nie wlewałem.
  11. No i problem z DPF wraca. Brak błędu odnoście czujnika różnicy ciśnień a auto nie chce zainicjować wypalania, pomaga tylko op-com. Wcześniej była loteria raz się wypalił, potem ze 2 razy op-com i tak w kółko. Pytanie czy jest opcja, że jednak będzie uwalony ten czujnik a komp nie pokaże jego usterki? nowy czujnik dość dorgi nie chce ładować kasy w błoto.
  12. Z innej beczki ma ktoś na sell wylogowany uwa? Mój się uwalil tzn przestał wyszukiwać tel i zaczął blokować wyświetlacz po wyjęciu kluczyka. Wysłane z mojego ERROR
  13. A czy op com da się to ustawić? Gdzie tego szukać. Mam oryginalne zamontowany TA a nie cholery nie działa. Wysłane z mojego ERROR
  14. To ja również czekam na informację bo zrobili się mroźno i vicki dostaje trzęsawicy. Wysłane z mojego ERROR
  15. Witam panowie . Wiadome że przy podłączeniu się pod tylna szybę automatycznie dołożona dioda zapali nam się przy włączeniu z przycisku ogrzewania. Trzeba dołożyć przekaźnik na stykach rozwiernych, lub jakiś tranzystor, który będzie nam rozłączał obwód przy aktywacji ogrzewania podczas procesu wypalania. Wiem, że to nieźle brzmi i potrzebujecie instrukcji. Jest to do ogarnięcia. To tylko informacja jak to ogarnąć. Ja osobiście korzystam z CSM i nie potrzebuje innych rozwiązań. Wysłane z mojego ERROR