Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Tadzio

Forumowicz
  • Content Count

    685
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

27 Best

About Tadzio

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz

Informacja o profilu

  • Skąd
    Elbląg

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    1.9DTH

Recent Profile Visitors

1458 profile views
  1. Witam. Ja również mam problem z podłączeniem webasto thermo top c, a dokładnie z jego elektryką. Może po kolei mój samochod to signum z19dth z klimatyzacją półautomatyczną, tzn. nie klimatron dwustrefowy ani nie manualną. I chyba w tej klimatyzacji (przy pokrętle biegów wentylatora, jest symbol A) jest problem ponieważ postępowałem wg ww, instrukcji i drugi bieg dmuchawy się nie włącza. U mnie biało niebieski przewód jest pod osmym pinem, a pod 23 pinem jest znajduje się przewód czarno niebieski-oczywiście próbowałem obydwu opcji i nie działa. Nie mam już pomysłu jak to podłączyć i wkurza mnie to bo chciałem zrobić Żonie i Dzieciom niespodziankę pod choinkę a tu 29 grudzień i lipa. Tym bardziej, że spędziłem dwa dni przy montażu i o dziwo heheheee wszystko działa oprócz tego cholernego nawiewu ehhhhh. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły jak to zrobić to będę bardzo wdzięczny za pomoc, poradę. Z góry wielkie dzięki a przy okazji Życzę Szczęśliwego Nowego Roku!!!!!!!!!! Aaaa i oczywiście szerokości!!!!!!!!!!!!!!

  2. witam

     

    potrzebuje informacji jak naprawić opcom, chyba cos poszlo nie tak przy upgrade

  3. Witam.

    Niedługo będę mieszkał w Elblągu, mam viki 1,9 150km no i pare z nią problemów. między innymi z webasto. Czytałem że sam dokładałeś to do swojego auta  (wiem ze to było dawno) ale może mi podpowiesz parę rzeczy. Rzadko jestem na forum. Sebastian.

  4. Version

    11 downloads

    Może komuś się przyda: Termostaty produkcji MERA (www.mera.termostat.pl) sprzedaje między innymi InterCars. Można też kupić bezpośrednio u producenta. Wystarczy do nich napisać (zbyt@mera.termostat.pl). Ja tak zrobiłem. Zapłaciłem z przesyłką całe 33,62zł (25,62+8zł). Termostat wygląda na prawdę solidnie. Nie widać żadnej tandety w chińskim wykonaniu. Instrukcja montażu: 1. Ostudzić. 1A. Odłączyć AKU ) dla bezpieczeństwa!!! 2. Odkręcić korek zbiornika wyrównawczego płynu. 3. Spuścić płyn. W tym celu najlepiej podnieśc sobie autko na lewarku z prawej strony. Założeć węzyk na odpływ z chłodnice, który jest przy prawym dolnym mocowaniu. Wężyk do miski i odkręcić korek, który jest tuż obok (wystarczy 1/4 obrotu. Jak nie leci to trzeba troche nim poruszać). 4. Zdemontować górną osłone silnika. 5. Wymontować wąż od intercoolera celem ułatwienia dostępu do termostatu. 5A. Zdemontować dolna rurke od intercoolera co ułatwia dostęp do korka na chłodnicy. Jak ktoś ma zgrabne łapki to nie trzaba. 6. Odkręcić mocowanie wiązki czujnika temeratury 7. Zdjąć węże z obudowy termostatu. Ja zdjąłem te dwa grube przy obudowie termostatu a trzeci cienszy na drugim końcu bo był łatwiejszy dostęp. 8. Odkręcić trzy śruby i zdjąć obudowę termostatu. poleci trochę płynu ale nie wiele. 9. Wymienic wkład na nowy (kluczyk jest w komplecie). Banalnie prosta operacja. 10. Oczyścić obudowę i korpus silnika w miejscu przylegania uszczelki. 11. montaz w kolejności odwrotnej. Dokręcać śruby z czuciem i równo bo obudowa jest aluminiowa!!! 12. Wlać spowrotem płyn. 13. Odpowietrzyć, tzn. wlać ile sie da, odplić silnik niech trochę popracuje lub przejechać sie delikatnie aby układ popracował. Ostudzić i dolać do wskaźnika COLD. 14. Pochwalić sie rezultatem. THE END
  5. Z automatyczna klimą - trzeba "się wpiąć" (bez przecinania) w przewód 23 (niebiesko/biały) prawego złącza sterownika klimy
  6. Oto kilka fotek obrazujących stan układu po jeździe z fiatowską zaślepką. Przejechane tylko jakieś 2-3kkm. No cóż. Spodziewałem się czarnego syfu(miałem nadzieję, że z zaślepką będzie mimo wszystko mniejszy) ale ta maź ze zdjęcia 1 i 2 oraz piasek z fotki 6 to mnie zaskoczyło. Wyczyściłem skręciłem i nawet nie próbuję zgadywać z czego to... 1. Wlot do kolektora (fotka do góry nogami). Zafajdany dość mocno i do tego jakaś dziwna maź - emulsja?! 2. Maź w powiększeniu 3. Sama zaślepka 4. Egr - wylot 5. Egr - wlot 6. No i kolejne zdziwienie - na ściankach przepustnicy takie gródki to piasek?!!! Skąd tu piasek?
  7. zrobiłem sobie sam sprzęcik działa ok ale dwa tygodnie temu kamerka nabrała wody i oślepłem z tyłu.
  8. Po zamontowaniu nowego mechanizmu, przed założeniem ramion wycieraczek włączasz manetką przy kierownicy. Mechanizm wykona ruch lub kilka i zatrzyma się w pozycji spoczynkowej. Teraz zakładasz ramiona na wieloklin. Odległość środka wycieraczki, tam gdzie jest zawias, od dołu szyby, powinna być ok. 5-6cm.
  9. Kamerka, nie pasuje do kombi. Do oświetlenia tablicy nie ma LEDa (może w innych modelach jest - w tym nie) a jest otwór na oprawkę z żarówką z oryginalnej lampki. Jakość obrazu....No cóż cudów nie ma. Jak jest jasno to znośna jak ciemniej i całkiem ciemno to szumy straszne (żadnego night view czy innych takich nie ma). Ogólnie - ujdzie. Ważne że jest dwusystemowa PAL/NTSC bo CID potrzebuje 60HZ czyli NTSC właśnie do prawidłowej synchronizacji obrazu. Adapter wygląda OK, ale i tak będzie to działało na zasadzie wyświetlania obrazu z kamery lub innego źródła obrazu na CID'dzie jedynie w trybie nawigacji w okienku zamiast mapy (boczne ramki zostają). Podłączenie robione jest pewnie przez kabelek RGB między radiem a CIDem. Aby obraz był na całym wyświetlaczu trzeba mieć tzw. interfejs który wpina się między kontroler CIDa a jego wyświetlacz LCD. Też jest do kupienia ale drogi. Od roku jeżdżę z czymś takim i jeszcze się nie przyzwyczaiłem do cofania "na kamerę" - nie ufam jej
  10. Też muszę wymienić jedną. 3 świeczki mają 0.9-1ohm a jedna 1,4kohm. I szukam jakiegoś fajnego klucza najlepiej nasadki (9mm) aby można było bezpiecznie wykręcić a potem kluczem dynamo...dokręcić. Poleci coś ktoś? Na allegroszu jakoś nic mi nie pasuje. Albo krótkie mi się wydają albo kolor mają zły
  11. przyda się na pewno ale jednak w internecie jest wszystko, nawet instrukcja montażu webasta firmy Webasto do VC. I nawet wg. tejże instrukcji przeciąłeś nie ten przewód wodny co trzeba. Nie podłączyłeś przypadkiem "pod prąd"? Masz tłumik spalin i tłumik na wlocie powietrza?
×
×
  • Create New...