Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kimba24

Forumowicz
  • Content Count

    267
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Neutral

About kimba24

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 05/08/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ożarów Maz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra B 2.0 DTL 16v & Insignia 2.0 DTH

Kontakt

  • GG
    22298307

Recent Profile Visitors

1143 profile views
  1. Czyli pompa, nastawnik konta wtrysku się zaciera.
  2. Robili ci geometrje po wymianie tuleje?
  3. Trzeba by było podejrzeć parametry pracy turbiny op-comem w trakcie jazdy, na początek wyczyść czujnik doładowania w kolektorze, sprawdź ez od sterowania turbiny może w nim jest problem, oraz gruszkę turbiny.
  4. Na schemacie nic nie wskazuje aby tam była jakaś uszczelka ( podkładka).
  5. Możesz zamontuj przezroczyste wężyki do i od filtra, będziesz miał podgląd czy w zasysanym paliwie nie ma powietrza
  6. Sprawdź ciegienko od turbiny czy po odpaleniu jest zaciągnięte
  7. Skoro masz błędy ewidentnie wskazujące na pompę to nad czym tu myśleć, pompa na gwarancji to reklamuj.
  8. To nie ma innego wyjścia jak reklamować pompę
  9. Przy uwalonym sterowniku auto by raczej nie odpaliło, czujnik wału masz oryginał czy zamiennik? Proponuję jeszcze sprawdzić czujnik doładowania w kolektorze i wiązkę przewodów od przepływki, wymień sobie żarówkę od cheka będziesz miał pewność że jest błąd i w jakich warunkach występuje
  10. Przyczyn może być wiele, zacznij od podłączenie po komputer w celu odczytania błędów.
  11. Tak jak sam napisałeś w pierwszej kolejności podłącz pod komputer odczytaj błędy wtedy będziemy coś radzić
  12. Napisz jaki numer błędu odczytałeś
  13. Może podjedź do jakiegoś pobliskiego mechanika on Ci zakręci, przecież to minuta roboty.
×
×
  • Create New...