Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

jajacek

Forumowicz
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About jajacek

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 07/26/1964

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Opel Vectra C sedan 1,8
  1. cześć, trzeba wyjąć i nasmarować dmuchawę konkretnie oś wirnika. Doraźnie pomaga popchnięcie ręką od strony filtra. Poczytaj temat piszcząca dmuchawa.
  2. Nietety jestem posiadaczem plastikowej gałki, a chciałbym mieć skórkową. Patrzę po Allegro i stan oraz cena mnie zniechęcają. I zastanawiam się nad wersją chinśką - są na Allegro za 99 zł, zdjędcie jest tak zrobione, że niewiadomo, czy jest warta grzchu. A może ktoś z was kupł taki zamiennik i jest zadowolony bądź nie. Będę wdzięczny za opinię.
  3. W Łodzi w warsztacie przy ul Pokładowej wymieniono przewody w mojej Vectrze w miejscach najbardziej skorodowanych. Zrobiono to na zasadzie połączeń stalowych przewodów z nowo wstawionymi z miedzi. Diagnosta nie miał zastrzeżeń do naprawy i podbił dowód rejestracyjny. Nie wiem, czy dlatego, że do tego warsztatu jeżdżę od lat zapłaciłem 90 zł za wszystko ok 4 m nowego przewodu.
  4. witam, czy było widać, że luty były słabe, czy po prostu polutowałeś wszystkie jak leci.
  5. dzięki, pojechałem i wróciłem już do Polski - bez zdjęcia z radaru. Trasa na Szczecin przyjemna i przynajmniej nie monotonna, bo już w Niemczech tylko autostrada bez żadnych widoków.
  6. cześć, identyczne objawy miałem przy uszkodzonej cewce, jak silnik zimny to ok natomiast jag jest gorący i wyłączyć go na chwilę - to brak mocy. Ja zrobiłem test, na gorącym silniku wyjąłem cewkę i ją ostudziłem i po włożeniu było dobrze. Jak się okaże cewka to tylko dobra firma - Valeo itp.
  7. dzięki Jeszcze się dopytam trasa na Szczecin to dwupasmowka jest.
  8. cześć, obecnie jestem kilka dni w Sopocie, w niedzielę będę jechał do Holandii i mam pytanie, którędy lepiej, czy przez Szczecin trasą E 28, czy może przez Bydgoszcz i Poznań. Generalnie wiem czego mogę się spodziewać jadąc przez Poznań, a zupełnie nie mam pojęcia o trasie do Szczecina. Jak ktoś ostatnio jechał to proszę o opinię.
  9. o otworach nie pomyślałem, ale dalem dużo smaru i w sumie to wąż wszedł na wcisk 0,5 cala. Obiawy jakie likwiduje wąż tj nakładki na sprężyny to właśnie jak "fenomen" pisze - taki metaliczny stuk.
  10. cześć, z mojego doswiadczenia z przodu jak nie wiadomo co, to - łączniki stabilizatora, gumy drążka skrętnego czyli stabilizatora i brak nakładki na dolne zwoje sprężyn (może być wąż ogrodniczy - sprawdzone osobiście). Wszystko tanio wychodzi.
  11. cześć, a ja jestem świeżo po czyszczeniu przepustnicy i owego kanalika. Nie bardzo chciałem dociekać co za wężyk dochodzi do tego kanalika, ale czy dobrze myślę, że to jest odpowietrzenie zbiornika paliwa? Jutro będę uskuteczniał jazdę próbną bo przy czyszczeniu był browar - czyściłem bo przy ruszaniu szarpał.
  12. Prośba, co byś się podzielił sposobem jak to zrobić i na co zwrócić szczególną uwagę Z góry dzięki.
  13. znów sprawdzają się mądrości ludowe - chytry dwa razy traci - jak kupuje chińską, a potem Valeo. Acik powiedz, czy padła tak, że nie było można jechać, czy leciała po trochu (ta z Polcaru)
×
×
  • Create New...