Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Gilu

Forumowicz
  • Content Count

    110
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Gilu last won the day on January 20 2017

Gilu had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutral

About Gilu

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kielce

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Vectra C Z19DTH 2007r

Recent Profile Visitors

702 profile views
  1. Witam. 

    Przeczytałem twojego posta na temat wycieku oleju przy pompie.. uporałeś sie z tym ? 

    zastanawiam sie czy trzeba zwalać miskę olejowa żeby wymienić pompę , głównie chodzi o to czy da rade założyć  istniejącego smoka do nowej pompy.

     

    1. Gilu

      Gilu

      Witam,

      Sorki, że dopiero teraz odpisuję, ale przypadł mi samochód służbowy, a vectra jest powożona teraz przez żonę :)

      W temacie wycieku z pompy nic jeszcze nie robiłem z uwagi na małą upierdliwość usterki i ogromny nakład pracy, aby wymienić uszczelkę lub samą pompę.

      Pozdrawiam,

      Grzegorz

  2. Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Na tygodniu wezmę auto na warsztat i bliżej się temu przyjrzę. Dam znać co i jak.
  3. Możliwe że trafiłeś w dziesiątkę. Po urlopie ściągnę koło pasowe i obejrzę to dokładnie, ale jeśli faktycznie to uszczelka pompy, to dam sobie spokój z wymianą, bo stopień upierdliwości niewielki, a ilość robocizny, jaką trzeba włożyć w jej wymianę jest ogromna (wygląda na to że do tego trzeba ściągać miskę i na pewno rozrząd).
  4. Witam, Czy spotkał się ktoś z takim wyciekiem oleju jak na zdjęciu? Wyciek jest z okolicy koła pasowego i ścieka na dół w stronę tyłu i przodu silnika. Na uszczelniacz wału to nie wygląda, bo ślady oleju są jakby powyżej uszczelniacza.
  5. Potwierdzam, bez wylutowania bezproblemowo odczytała się zawartość pamięci z radia CD30 MP3 przy użyciu klipsa.
  6. michalm83 ma rację, choć przekazał to w mało subtelny sposób.W tym wątku kilka stron wcześniej masz wymienione wykonania elm'a, które działają z aplikacją. Jeśli masz możliwość, to zwróć / wymień/ zakup nowy kompatybilny ELM i po sprawie. Jeśli mimo to aplikacja nie będzie chciała działać, to spróbuj sposobu z torque. Tyle w temacie.
  7. P10 lite. Sam dpf info nie chciał chodzić, wyskakiwał brak komunikacji. Ruszył dopiero po zainstalowaniu torque i chodzi do tej pory. Pamiętam że na poprzednim telefonie też tak miałem z początku.
  8. Rób jak uważasz. Niemniej jednak takie rozwiązanie u mnie zadziałało na nowym telefonie.
  9. Spróbuj zainstalować sobie na telefonie torque light i odpal, a następnie odpal dpfinfo.
  10. Sądzę, że jak byś wyciągnął na odłączonym akumulatorze, i załączył akumulator dopiero po ponownym podłączeniu GIDa, to nic nie ma prawa się stać.
  11. A próbowałeś z wyświetlacza CID/GID?
×
×
  • Create New...