Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Gilu

Forumowicz
  • Ilość treści

    107
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Gilu wygrał w ostatnim dniu 20 Styczeń 2017

Gilu ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

6 Neutral

O Gilu

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kielce

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Vectra C Z19DTH 2007r

Ostatnio na profilu byli

586 wyświetleń profilu
  1. Potwierdzam, bez wylutowania bezproblemowo odczytała się zawartość pamięci z radia CD30 MP3 przy użyciu klipsa.
  2. michalm83 ma rację, choć przekazał to w mało subtelny sposób.W tym wątku kilka stron wcześniej masz wymienione wykonania elm'a, które działają z aplikacją. Jeśli masz możliwość, to zwróć / wymień/ zakup nowy kompatybilny ELM i po sprawie. Jeśli mimo to aplikacja nie będzie chciała działać, to spróbuj sposobu z torque. Tyle w temacie.
  3. P10 lite. Sam dpf info nie chciał chodzić, wyskakiwał brak komunikacji. Ruszył dopiero po zainstalowaniu torque i chodzi do tej pory. Pamiętam że na poprzednim telefonie też tak miałem z początku.
  4. Rób jak uważasz. Niemniej jednak takie rozwiązanie u mnie zadziałało na nowym telefonie.
  5. Spróbuj zainstalować sobie na telefonie torque light i odpal, a następnie odpal dpfinfo.
  6. Sądzę, że jak byś wyciągnął na odłączonym akumulatorze, i załączył akumulator dopiero po ponownym podłączeniu GIDa, to nic nie ma prawa się stać.
  7. Czy komuś udało się odczytać zawartość pamięci bez jej odlutowywania?
  8. Sprawdźcie sobie kolektor dolotowy, a dokładnie uszczelniacze klap wirowych. Na postoju EGR wpuszcza spaliny do kolektora i w przypadku jakieś nieszczelności czuć właśnie spaliny w kabinie.
  9. Wersje interfejsów które podałem są właśnie na podstawie ELM327 indentifier. Faktycznie, te interfejsy które nie działają nie mają pełnej obsługi 1.4. Chyba faktycznie skończy się wymianą interfejsu.
  10. Witam, Dziś trochę potestowałem aplikację do wyświetlania informacji o filtrze DPF i niestety działa tylko na jednym interfejsie z trzech testowanych. Bez problemu łączy się na starym interfejsie ELM327 v 1.4 Problemy są natomiast z nowszymi interfejsami ELM327 2.1: Ten ostatni pasował by najbardziej z uwagi na małe wymiary pozwalające na zamknięcie klapki popielniczki i zabudowany włącznik.
×
×
  • Utwórz nowe...