Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Gilu

Forumowicz
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Gilu last won the day on January 20 2017

Gilu had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutral

About Gilu

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kielce

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Vectra C Z19DTH 2007r

Recent Profile Visitors

610 profile views
  1. Potwierdzam, bez wylutowania bezproblemowo odczytała się zawartość pamięci z radia CD30 MP3 przy użyciu klipsa.
  2. michalm83 ma rację, choć przekazał to w mało subtelny sposób.W tym wątku kilka stron wcześniej masz wymienione wykonania elm'a, które działają z aplikacją. Jeśli masz możliwość, to zwróć / wymień/ zakup nowy kompatybilny ELM i po sprawie. Jeśli mimo to aplikacja nie będzie chciała działać, to spróbuj sposobu z torque. Tyle w temacie.
  3. P10 lite. Sam dpf info nie chciał chodzić, wyskakiwał brak komunikacji. Ruszył dopiero po zainstalowaniu torque i chodzi do tej pory. Pamiętam że na poprzednim telefonie też tak miałem z początku.
  4. Rób jak uważasz. Niemniej jednak takie rozwiązanie u mnie zadziałało na nowym telefonie.
  5. Spróbuj zainstalować sobie na telefonie torque light i odpal, a następnie odpal dpfinfo.
  6. Sądzę, że jak byś wyciągnął na odłączonym akumulatorze, i załączył akumulator dopiero po ponownym podłączeniu GIDa, to nic nie ma prawa się stać.
  7. A próbowałeś z wyświetlacza CID/GID?
  8. Czy komuś udało się odczytać zawartość pamięci bez jej odlutowywania?
  9. Sprawdźcie sobie kolektor dolotowy, a dokładnie uszczelniacze klap wirowych. Na postoju EGR wpuszcza spaliny do kolektora i w przypadku jakieś nieszczelności czuć właśnie spaliny w kabinie.
  10. Wersje interfejsów które podałem są właśnie na podstawie ELM327 indentifier. Faktycznie, te interfejsy które nie działają nie mają pełnej obsługi 1.4. Chyba faktycznie skończy się wymianą interfejsu.
  11. Witam, Dziś trochę potestowałem aplikację do wyświetlania informacji o filtrze DPF i niestety działa tylko na jednym interfejsie z trzech testowanych. Bez problemu łączy się na starym interfejsie ELM327 v 1.4 Problemy są natomiast z nowszymi interfejsami ELM327 2.1: Ten ostatni pasował by najbardziej z uwagi na małe wymiary pozwalające na zamknięcie klapki popielniczki i zabudowany włącznik.
×
×
  • Create New...