Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

piotrek_82

Forumowicz
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About piotrek_82

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 06/11/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    twardogóra

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    opel vectra b 2.0 dti

Recent Profile Visitors

308 profile views
  1. u mnie to samo, w ustawieniach ręcznych klimatronika wszystko działa natomiat jak włącze auto to nadmuchy słabo działają a nawet jak wzrośnie temp. w aucie to nawiew się nie reguluje by schłdzić
  2. Podepnę się do tematu. Około 2 tygodni temu wymieniłem termostat wraz z czujnikiem (stary przepuszczał). Przez tydzień było ok tj. autko grzało się do 90 stopni po czym termostat się otwierał. Ostatnio jednak jecchałem autem tak około 50 km a wskazówka na desce ani drgnie. wysiadłem z auta, wypiąłem czujnik jednopinowy po czym założyłem znowu i wskazówka podniosła się do ok. 90 stopni. Jadę dalej i po chwili wskazówka na desce znowu opada na niebieskie pole jakby auto było zimne. Znowu wypinam czujnik ten jednopinowy , temp. rośnie i za chwilę znowu spada. Czy to wina czujnika wkręconego w obudowę termostatu czy może tej masy która podaję sygnał na zegary. Z góry dziękuję za odpowiedź.
  3. piotrek_82

    termostat

    Dzisiaj wymieniłem nieszczęsny termostat (nowy, a przepuszczal, byl źle spasoway) i zastosowałem się do twojej porady odnosnie dotarcia powierzchni obudowy do termostatu pastą zaworową i odrazu muszę ci podziękować bo zdalo to egzamin. po wymianie i przejechaniu okolo 10km temperatura na blacie ok. 90 stopni pomimo że na dworze -9. termostat zacząl puszczac na pełen obieg dokładnie jak w opisie tj wskazówka delikatnie ponad 90 stopni na blacie. Jeszcze raz dzięki
  4. piotrek_82

    termostat

    A iny sposob by specjalnie nie kpować pasty, z kasa u mnie krucho
  5. piotrek_82

    termostat

    Dzisiaj zakupilem nowy kpl termostat vernet. jednak jak przylożyłem go pod światlo to zauważylem że metalowy oring nie dolega dokładnie do ścianek wewnatrz obudowy, są minimalne prześwity. Czy tak powinno być czy trzeba by to jakoś poprawić.
  6. Czy lepiej kupic z obudową czy najpierw spróbować wymienic sam wkład
  7. Witam. Czy warto kupić termostat z obudową firmy vernet.
  8. Podepnę się do tematu. U mnie strasznie szkrzypi przy zaciągniętym ręcznym. Gdy go zaciągnę i sprubuję popchać do przodu to z lewego koło wydobywa się to skrzypienie. Ręczny trzyma w miarę dobrze. Co to może być? Z góry dzięki
  9. Tak ate przód i trw tył, czytałem że dobre firmy Pytam gdyż dostępne są klocki (przód) które mają różną grubość i rzekomo wszystkie pasują. Te w aukcji mają 17,5 mm a są jeszcze które mają 19,3 i 20,3 mm i nie wiem o co chodzi z tą grubością. Dodam także że mam zamontowany czujnik zużycia klocków. Czy mozna go tez podpiąć do tych klocków.
  10. Mieszkam w małej mieścinie i u mnie za takie klocki wołsją 165 zł(przód) i 90 zł (tył)
  11. Witam. Proszę o pomoc: czy te klocki będą pasowały do vectry b z 98r hb silnik 2.o dti nr nadwozia WOLOJBF68W7204289: PRZÓD: http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-przod-opel-astra-vectra-calibra-i2237632355.html TYŁ: http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-tyl-opel-vectra-omega-saab-trw-i2277343719.html oraz szczęki hamulca ręcznego w tarczobębnie: http://allegro.pl/szczeki-hamulca-recznego-opel-vectra-a-b-333-i2246852099.html Z góry dzięki za pomoc
  12. Witam. Chciałbym zdjąć ramię tylnej wycieraczki gdyż przez jej uszczelkę przecieka mi woda do klapy a potem do bagażnika. W jaki sposób jest ona przykręcona, czy trzeba zdjąć tapicerkę z klapy i odkręcić ją od środka? Chce ją na nowo uszczelnić by zlikwidować ten przeciek. Z góry dzięki za pomoc.
  13. Temat zamknięty. Wymiana czujnika temp. silnika i po problemie
  14. Pomogło, Dzięki, plusik dla ciebie
  15. W vectrach lubi pękać spoina na łączeniu dachu z nadwoziem (rogi dachu gdzie naklejona jest taka plastikowa zaślepka). U mnie tam ciekło. Woda tam przecieka i leci sobie na dół blachą pod plastikowymi osłonami i zbiera się w rogu bagażnika. Zerwałem tą osłonę, wyczyściłem i nakleiłem ponownie klejem do szyb boll i od tej pory w bagażniku suchutko.
×
×
  • Create New...