Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

marmal004

Forumowicz
  • Content Count

    338
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About marmal004

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 04/27/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin(okolice)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra C 2.0 DTI

Recent Profile Visitors

590 profile views
  1. to nie jest miarodajny pomiar akumulatora przy odpalaniu zobacz jeszcze miernikiem do ilu mu prąd spada. a jak nie to podmień na inny, prąd rozruchowy min te 700A. Ja mam 760A A jeśli aku dobry, świece grzeją to szukaj winy w zapowietrzeniu.Bo samochód z kluczykiem już ci sie nie pokazuje mam rozumieć?
  2. mruganie świateł to wina alternatora, u mnie wymiana koła na alternatorze naprawiła mruganie ( wytarte było) a co do odpalania to może akumulator już kiepski lub niedoładowany.
  3. Jak te trawersy dokręcasz? jakiś moment obrotowy? głowice zmieniam bo świece dwie zostały urwane i od razu uszczelniacze wtrysków nowe dam.
  4. jak sie robi chłodniej też tak mam, lekko trzesie silnikiem.Raczej wykluczam zapowietrzenie.
  5. normalnie powinien być do wyrzucenia bo bezobsługowy, ale nawierciłem dziury do cel od góry i dolałem wody destylowanej z ok 30% elektrolitu i ładowałem z 20h i śmigał tak od zimy do zimy ale to już jego ostatnia
  6. Mi w każdym bądź razie światła zapalone nie przeszkadzają czy to na postoju czy gdziekolwiek indziej, żarówki też sie specjalnie szybko nie palą, ostatnio wymieniałem z 3 lata temu.
  7. No popatrz poprzedni aku przy takim ładowaniu 8 lat wytrzymał
  8. w takich wypadkach przełączam na postojowe, ale szczerze mówiąc taka sytuacja zdarza się rzadko.
  9. miałem podobny problem niedawno, wyjąłem radio i zdjąłem mu przedni panel ( ten z przyciskami) i okazało sie że w połączeniu panela z radiem były zagięte piny w takiej szybkozłączce.Po prostu jak wyciągałem radio pociągnąłem za panel i piny wyskoczyły i się lekko dwa zagięły Paliło się u mnie cały czas safe bo radio nie reagowało na przycisk AS, 30 minut na stole z śrubokrętami i naprawione
  10. mam taki sam, tylko po roku go porządnie rozładowałem bo paliwo mi złapało i niestety od tego czasu lipa trzeci rok go mam i kolejnej zimy nie dotrwa... doładowywałem go prostownikiem kilka razy w roku, a ładowanie mam w aucie 14v
  11. nie w każdym tak sie da, ja też w swojej VC nie mogę w ten sposób wyłączyć (ale w sumie po co?)
  12. Jak sie nie wymienia filtra z uszczelkami co roku to być może że tak, że coś sie z tą uszczelką dzieje... Mnie jak na razie to nie spotkało.
  13. marmal004

    Line In w CDR 2005

    witam, mam line in od jakiś dwóch lat ale prz montażu jeden kanał mi nie działał, głośniki grały tylko na jednej stronie bo do jednego z kondensatorów kabelek źle przylutowałem zamiast do minusa to do tej drugiej nóżki, kondensatory miałem zalane klejem na gorąco wiec musiałem je oderwać i oddzieliły mi sie od nóżek wiec wsadziłem z powrotem i teraz pali mi sie cały czas na wyświetlaczu SAFE , dodam że umiem wpisywać kod. No ale nic sie nie pojawia, nie moge wpisać kodu nie pojawiają sie te cztery kreski.Czy to może być wina tych kondensatorów co do ich nóżek lutuje sie kabelki.
  14. Witam, mam line in w cdr 2005 ostatnio coś szwankował wiec poprawiłem luty i teraz jak to zawsze chce zakodować ale nie moge wpisać kodu, cały czas napis safe i nie moge wpisać kodu, dodam że wpisywałem go już kilkanaście razy i zawsze sie dało a teraz cały czas pali sie safe. Wcześniej przekręcałem na zapłon trzymałem AS i włączałem radio i wpisywałem kod a teraz tylko SAFE. Orientuje sie ktoś co sp*****zieliłem?
×
×
  • Create New...