Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

verde

Forumowicz
  • Ilość treści

    256
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

9 Neutral

O verde

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1985.04.13

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    V6

Ostatnio na profilu byli

986 wyświetleń profilu
  1. Dla mnie osobiście to dziwne że by sprzedawali aż tyle wadliwych termostatów tym bardziej w ASO. Może to jednak nie jest wina termostatu?
  2. A u mnie znowu 80-85 ...q...twa tylko przy jeździe dziadkowatej w korku potrafi dobić do 90 i nawet trochę przekroczyć.
  3. verde

    LPG- Warszawa montaż

    Nie mam podnośnika na podorędziu
  4. Panowie chciałbym wygłuszyć bagażnik najlepiej Best Value For Money, możecie coś na prędko polecić?
  5. verde

    LPG- Warszawa montaż

    BTW nie polecam Nowotczyńskiego. Nie wiem jak montuje w tej chwili instalacje, sam na początku byłem zadowolony ale jak oglądało to kilka osób ostatnio i auta nie chcieli na 2 stacjach przez przegląd przepuścić to ostro się wk***iłem.
  6. Na ponad 300 to raczej nie wystarczą. Dodatkowo, dobrą praktyką jest zostawić pewien margines, tak aby nie wykorzystywać ich w 100%.
  7. Mi nie wiem co coobcio zamontował ale dział normalnie i po mieście dochodzi do 90 nawet przy "normalnej" jeździe.
  8. Wymieniałem termostat i czujnik temperatury i faktycznie temperatura idzie do 82 potem staje i dopiero w korkach albo przy dłuższej jeździe dochodzi do 87-90 stopni
  9. Masz prawidłowe odczyty sondy lambda? podpinał ktoś sondę szerokopasmową i badał AFR? spadki mocy to faktycznie najprawdopodobniej turbina ale inne objawy wskazują na co innego
  10. Jeśli chodzi o użytkowanie auta. Nie mogę za dużo powiedzieć aktualnie bo jeździ kobieta, ale jest zadowolona. Zaczęły się problemy z zapłonem no i wtryski trzeba większe dać. Pali na gazie około 17 litrów. Jak będzie ktoś jeszcze coś ciekawego chciał wiedzieć to pytajcie.
  11. Dziwna sprawa, ale mówiąc szczerze jakoś nie ciągnie mnie do tego by badać prędkość maksymalną mojego auta. Na 4 biegu osiąga 175 km/h i ta informacja wystarcza mi w zupełności. Insignią jechałem 240 km/h (licznikowe) na tyle sobie tempomat nastawiłem, po czym wszedłem w zakręt delikatny na autobanie i więcej tym samochodem z taką prędkością nie pojadę. VC czuje bardzo dobrze przy wysokich prędkościach, max jechałem chyba 220 km/h i to też przez chwile co by jakies Porshe zjeść natomiast ta ciężka krowa Insignia to auto wg mnie nieobliczalne przy wyższych prędkościach.
×
×
  • Utwórz nowe...