Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

johny11palcow1

Forumowicz
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About johny11palcow1

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, stary temat ale zapytam bo nigdzie takiej informacji nie mogę znaleźć, potrzebuję wymienić czujnik poziomu oleju w Signum 2004rok 1.9DTH VIN W0L0ZCF4841120334, jaki ten czujnik w tym samochodzie w końcu jest? Są dwa typy z dłuższym i krótszym przewodem i według wszelkich stron oba są kompatybilne z moim samochodem, nie mam możliwości zdjęcia miski i dopiero kupowania czujnika a nie wiem jaki zamówić. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
  2. Diagnoza słuszna, przyczyną był zasilikonowany kolektor w pozycji klap zamkniętych! Po usunięciu klap oraz wstawieniu zaślepeki wyłączeniu egra, móc urosła do 180km
  3. Co może być tego przyczyną? Boost wyczyszczony, styki w kostce również, świeci się samochód z kluczykiem brak zaniku mocy, przed ponownym czyszczeniem był błąd P0105-03, po drugim czyszczeniu błąd P0105-07. Czy mogę uznać boost sensor za zepsuty i kupić nowy?
  4. Witam, mam problem z moim Signum 1.9 cdti 150km 2004rok. Otóż po zakupie i pojezdzeniu przez jakiś czas stwierdziłem że mój nowy zakup ma podejrzanie mało mocy w porównaniu do mojego poprzedniego auta ZA 2.2 DTR co wydawało sie dziwne bowiem moment jak i ilość km powinna sprawiać ze auto powinno latać w porównaniu z tym silnikiem który miałem. Pojechałem na hamownie i wynik który uzyskałem powalił mnie na kolana, 113km i niecałe 300Nm, masakra! Po wgraniu zczipowanej mapy udało się uzyskać zaledwie parę km więcej i kilka Niutonow. Na wykresie ewidentnie widać znaczny spadek mocy auta powyżej 3000rpm, co może być tego przyczyną? Pan zajmujący się tuningiem mojego auta obstawia w pierwszej kolejności uszkodzony kolektor ssący w którym wyrwania jest listwa a klapki latają luźno jak chcą, uszczelniony jest tylko od góry silikonem wysokotemperaturowym! W dalszej kolejności obstawia niedrozny dpf który zresztą jest wyłączony elektronicznie, nie wiem tylko co jest w nim w środku ponieważ przez długość jego obudowy widać jedynie nieelegancka sznyte co świadczy ze było przy nim dlubane, egr i o ile mi wiadomo i o ile udało mi się sprawdzić za pomocą opcoma odczyt zmiennych wartości tego podzespolu jest sprawny i działa i ani razu od kiedy mam samochód nie włączył się tryb serwisowy. Turbina nadąża z doladowaniem wobec zadanego doładowania, To również moje amatorskie dane zczytane z opcoma. Proszę o pomoc i Wasze teorie na temat dotyczącego mnie przypadku. Dodam ze auto stoi w warsztacie tam gdzie byłem na hamowni i z tego co ustalalem z mechanikiem, przyczyny zaniku mocy rozpocznie poszukiwać od wspomnianego kolektora, w następnej kolejności ma być sprawdzana zawartość obudowy filtra dpf. Czy macie jeszcze jakieś inne pomysły gdzie mógł podpiąć sie mój moment i km? Niestety nie mam wykresów z hamowni żebym mógł cos wstawić tak więc tylko teoretyka
  5. No to sorry za pytanie, niestety nie znalazłem odpowiedzi na zadane przeze mnie pytania(uważam, że nikt nie pytał o to co ja wiec skąd maja być), ale spoko, chyba będzie lepiej jak zapytam jakiegoś mechanika, czy cos, skoro aż tak rażące jest moje pytanie na forum...
  6. A jeśli tego wszystkiego nie zrobię to ten samochód nie będzie się nadawał do normalnego użytku. Czy części które wymieniłeś zepsują się w tym samochodzie mimo iż będzie traktowany normalnie? Czy ten samochód ma jakieś tak wrażliwe elementy, że nie da się uniknąć ich awarii? Co się dzieje z tymi słynnymi półosiami i sondami lambda oraz kolektorami? Czy jeśli samochód był dobrze traktowany i w rękach nowego właściciela też by był traktowany rozsądnie to te elementy ulegną zniszczeniu?
  7. Witam, wiem że temat był poruszany niejednokrotnie, jednak ostatnie wpisy dotyczące tego nielubianego przez forumowiczów silnika znalazłem z 2009 roku. Tak więc jeśli mogę to chciałbym odświeżyć temat związany z zakupem auta z takim silnikiem, czy mimo upływu czasu eksploatacja tego auta nie stała się tańsza? widziałem w internecie sporo używanych części do VB z tym silnikiem, oczywiście zdecydowanie mniej niż do 2.5 i mam tego świadomość, jednak nieosiągalne niegdyś półośki można znaleźć na aukcjach internetowych za niewielkie pieniądze. Czy mimo to nadal należy unikać jak ognia tego samochodu czy jeśli kupię auto zadbane, serwisowane to jest szansa że będzie mi w miarę bezawaryjnie służył? Bardzo proszę o porady i opinie, szukałem wiele VB, jednak wyjątkowo zakochałem się od razu w takiej z silnikiem 2.6, a po przejażdżce, jestem zachwycony jeszcze bardziej. Pozdrawiam wszystkich.
  8. Podłączając się pod temat, w mojej vectrze 1.6 16v manualna klima jakiś czas temu przy wyłączonej klimie coś jakby się spaliło, w samochodzie czuć było charakterystyczną spaleniznę, i od tej pory klima całkowicie nie działa, fakt że samochodzie nie był dobijany freon i klima nie była odgrzybiana. Aha klima nie chłodziła już dłuższy czas przed owym wydarzeniem, właśnie ze względu na brak czynnika chłodzącego, samochód jeździł bez odgrzybiania i dobijania klimy, jednak przed tym spaleniem wszystko było ok zanim skończył się czynnik chłodzący. Co mogło się stać z moją klimatyzacją, czy da się to zdiagnozować bez konieczności wizyty w serwisie klimy? Chodzi mi o ewentualne koszty naprawy?
×
×
  • Create New...