Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

janek

Forumowicz
  • Zawartość

    516
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

janek wygrał w ostatnim dniu 15 Marzec 2017

janek ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

14 Neutral

O janek

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1984.01.11

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Turek

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VB X20DTH 99r. 100 edition, + Z28NET :)

Ostatnio na profilu byli

1 925 wyświetleń profilu
  1. Myślę, że earte obejrzenia Ciekawe info o TD04
  2. janek

    wymiana świec z2.8net

    Skoro 3 cewki zmieniles i dalej szarpie to może pozamieniać je miejscami. Objaw, który opisujesz wskazuje właśnie na słabą cewkę. W momencie dużego doładowania trudniej zapalić mieszanke i na slabej cewce wupadają zapłony. Zdjęcie kolektora to dosłownie 15 min roboty, mierzone z zegarkiem 😎
  3. janek

    Dobór wydajniejszych wtryskiwaczy.

    Znam człowieka, który pomoże uzyskać odpowiedź na to pytanie 😉 Pewnym jest, że isia nie ma filtra paliwa, dlatego u siebie zmieniłem ori filtr na znacznie wydajniejszy myśląc, że stanowi on wąskie gardło ale i tak ciśnienie nie przekracza 5 bar pod obciążeniem.
  4. janek

    Dobór wydajniejszych wtryskiwaczy.

    Kilka parametrów podczas jazdy po mieście: MAF, wyprzedzenie zapłonu,obroty, ciśnienie paliwa, pozycja pedału gazu. Jak widać ciśnienie gwałtownie rośnie przy każdym mocniejszym wciśnięciu pedału gazu. Max w piku jaki udało się uzyskać to 498 kPa.
  5. janek

    Dobór wydajniejszych wtryskiwaczy.

    Jarku a pamiętasz może jakie były wyryski w A28NER?
  6. janek

    Dobór wydajniejszych wtryskiwaczy.

    Jarku musimy uwzględnić gęstość paliwa, w przybliżeniu 0,7g/cc Czyli wtryskiwacz 237,2 g/min ma wydajność 338,8 cc/min Z tego pierwszego kalkulatora wynika, że do uzyskania 330KM przy 5 barach, IDC 80%, BSFC 0,6 potrzeba wtryskiwaczy 335cc/min Czyli faktycznie wydajność naszych wtrysków to ok 330KM przy 5 barach. Teraz pytanie jakie max cisnienie paliwa można wytworzyć?
  7. janek

    Dobór wydajniejszych wtryskiwaczy.

    Ciśnienie w 2.8 jest zmienne. Dokładnie nie pamiętam ale chyba do 5 bar może dochodzić przy max obciążeniu. Trzeba by jeszcze sprawdzić dokładnie Ciśnienie paliwa przy starcie zimnego silnika
  8. Cennik gratów od Klasena https://shop.klasenmotors.com/opel/vectra-signum/vectra-c-2002-2008/turbokits-zubeh-ouml-r/
  9. A będą w stanie powiedzieć jakie największe wirniki da się zamontować do naszych muszli? Ewentualnie do muszli z Isi OPC bo tam ponoć muszla zimna jest ciut większa.
  10. LLK - Ladeluftkühler - Intercooler Czyli standardowe modyfikacje.
  11. No to się za dużo od pana Stephana Klasena nie dowiedziałem. Odsyła do FB i do tego zdjęcia. Coś tam na wykresie mocy i momentu widać.
  12. Tak patrzę na specyfikację tego GTX'a i na miejsce pod maską... No jest ciasno Może tak pomęczyć trochę Klasena napisać kilka maili żeby coś więcej napisali o tej turbince, może z czymś się wygadają. Może jakiś wykres tej czarnej viki wrzucą z TD05.
  13. Ja za hybrydke płaciłem 1200 z regeneracją więc kwestia firmy, która to zrobi a sam wiesz kto był podwykonawcą tej roboty
  14. Przy tych garrettach niestety dochodzi kolejny problem czyli przeniesienie aku do bagażnika, dodatkowo Blow Off itp... Może zbierzmy info co da się zrobić z TD04: - Muszla z Isi OPC jest nieco większa, można w niej zamontować śmiało 23T, - ze stroną gorącą chyba już nic nie zrobimy, pozostaje ewentualna zmiana wirnika z 12 na 11 łopatek, - gruszkę można wykorzystać z Isi. Zaletą tego rozwiązania jest szybkie wstawanie i w miarę rozsądne koszty. Minus, nie wiemy co faktycznie stanie się powyżej 5 tys. Chłopaki z UK pisali, że na 23T 400 powinno pyknąć na wtryskach 550 ale ciężko o potwierdzenie.
×