Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

janek

Forumowicz
  • Content Count

    519
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

janek last won the day on March 15 2017

janek had the most liked content!

Community Reputation

14 Neutral

About janek

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 01/11/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Turek

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VB X20DTH 99r. 100 edition, + Z28NET :)

Recent Profile Visitors

1971 profile views
  1. Vectra C 2.8T 2006 Fabrycznie 255KM Mody i pomiar z 2017r. - turbo 20T na kutym aluminiowym kole kompresji od WRCS, - IC - FMIC 600x300x76, - wydech 3" DP, - termoizolacja dolotu, - filtr powietrza - stadardowy Filtron 😁 - plus kilka drobiazgów 😉 Pomiar na Pb 95 😉 Jak widać na załączonym wykresie przy dwóch szybkich pomiarach moment obrotowy spada o 20Nm. Podejrzewam, że silnik się "gotuje" dlatego na dzień dzisiejszy wleciało jeszcze kilka modów: - wydech 3" rozgałęziony na 2x2", - poprawa wentylacji komory silnika, - rozbudowa seryjnego Fmic'a o dodatkowe kolanka aluminiowe i wkładki, - drobna przeróbka gruszki turbiny ...😜 Dodatkowo aktualnie na tapecie modyfikacja kolektora dolotowego i montaż uszczelek teflonowych 😊
  2. Znalazłem cos takiego: - włączamy zapłon, - wrzucamy luz, - klikamy wybór prawego lusterka, - wrzucamy wsteczny, - ustawiamy żądane opuszczenie lusterka, - wyłączamy wybór prawego lusterka, - wrzucamy luz, - znow wybieramy prawe lusterko, - ustawiamy normalną pozycję lusterka. Tyle teorii, nie sprawdzałem tego.
  3. Jeszcze podobno trzeba procedurę programowania pozycji przeprowadzić. Coś, że wrzuca sie wsteczny i ustawia o ile ma sie opuscić.
  4. Skoro 3 cewki zmieniles i dalej szarpie to może pozamieniać je miejscami. Objaw, który opisujesz wskazuje właśnie na słabą cewkę. W momencie dużego doładowania trudniej zapalić mieszanke i na slabej cewce wupadają zapłony. Zdjęcie kolektora to dosłownie 15 min roboty, mierzone z zegarkiem 😎
  5. Znam człowieka, który pomoże uzyskać odpowiedź na to pytanie 😉 Pewnym jest, że isia nie ma filtra paliwa, dlatego u siebie zmieniłem ori filtr na znacznie wydajniejszy myśląc, że stanowi on wąskie gardło ale i tak ciśnienie nie przekracza 5 bar pod obciążeniem.
  6. Kilka parametrów podczas jazdy po mieście: MAF, wyprzedzenie zapłonu,obroty, ciśnienie paliwa, pozycja pedału gazu. Jak widać ciśnienie gwałtownie rośnie przy każdym mocniejszym wciśnięciu pedału gazu. Max w piku jaki udało się uzyskać to 498 kPa.
  7. Jarku a pamiętasz może jakie były wyryski w A28NER?
  8. Jarku musimy uwzględnić gęstość paliwa, w przybliżeniu 0,7g/cc Czyli wtryskiwacz 237,2 g/min ma wydajność 338,8 cc/min Z tego pierwszego kalkulatora wynika, że do uzyskania 330KM przy 5 barach, IDC 80%, BSFC 0,6 potrzeba wtryskiwaczy 335cc/min Czyli faktycznie wydajność naszych wtrysków to ok 330KM przy 5 barach. Teraz pytanie jakie max cisnienie paliwa można wytworzyć?
  9. Ciśnienie w 2.8 jest zmienne. Dokładnie nie pamiętam ale chyba do 5 bar może dochodzić przy max obciążeniu. Trzeba by jeszcze sprawdzić dokładnie Ciśnienie paliwa przy starcie zimnego silnika
  10. Cennik gratów od Klasena https://shop.klasenmotors.com/opel/vectra-signum/vectra-c-2002-2008/turbokits-zubeh-ouml-r/
  11. A będą w stanie powiedzieć jakie największe wirniki da się zamontować do naszych muszli? Ewentualnie do muszli z Isi OPC bo tam ponoć muszla zimna jest ciut większa.
  12. LLK - Ladeluftkühler - Intercooler Czyli standardowe modyfikacje.
  13. No to się za dużo od pana Stephana Klasena nie dowiedziałem. Odsyła do FB i do tego zdjęcia. Coś tam na wykresie mocy i momentu widać.
  14. Tak patrzę na specyfikację tego GTX'a i na miejsce pod maską... No jest ciasno Może tak pomęczyć trochę Klasena napisać kilka maili żeby coś więcej napisali o tej turbince, może z czymś się wygadają. Może jakiś wykres tej czarnej viki wrzucą z TD05.
×
×
  • Create New...