Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

architection

Forumowicz
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Świdnik

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra B 1.6 16V 2000 Edition

architection's Achievements

Nowy

Nowy (1/7)

2

Reputation

  1. rozumiem, że jest to mozliwe tylko techem? wiem, ze w lublinie chłopaki mają op-coma, czy nim też się da to aktywować? prośba o informację czy w lublinie da się to załatwić przez vkp
  2. podłączyłem i po naciśnięciu R lub S włacza się tylko podświetlenie TIDa/MIDa (data i temperatura) gdzie i za ile mogę więc aktywować tę funckję (poza serwisem) a wracając do tematu to czy w zwiazku z brakiem wtyczki po lewej stronie istnieje możliwość podłaczenia tempomatu?
  3. biało-brązowy, czerwono-brązowy i brązowy (3 przewody) z tego wynikałoby ze do mida, tylko że ja chyba nie mam mida u mnie jest taki wyświetlacz, bo mam radio z telefonem jeśli mam teraz manetkę z przyciskami RS to podłączyć do nich tą wtyczkę i będzie hulać jak MID? no i czy w takim wypadku mogę nie mieć wtyczki od tempomatu?
  4. WItam. mam prośbę o informację od doświadczonych w tych sprawach czy do mojej instalacji można podłączyć manetkę tempomatu (+czujnik sprzęgła). Pytam ponieważ wtyczki na poradach były na zdjęciach po lewej stronie a u mnie jest taka sama tylko po prawej:
  5. 42 downloads

    Ostatnio nie miaĹem centralnego w jednych tylnych drzwiach. poczytaĹem kilka porad na forum i jak w dym poszedĹem w stronÄ wymiany mikroprzeĹÄcznika (dla niewtajemniczonych oznaczenie mikroprzeĹÄcznika WLK1-MINI) a okazuje siÄ ze zupeĹnie niepotrzebnie... zanim rozbierzecie drzwi i zaczniecie grzebaÄ w zamku zdejmijcie osĹonkÄ z poĹÄczenia drzwi i sĹupka Ĺrodkowego a moĹźe zobaczycie to co ja czyli... ...urwany kabelek. drugi kabelek juĹź ostro nadszarpniÄty caĹkiem obrany z izolacji w jednym miejscu. naprawiĹem to wyciÄgajÄc wiÄzkÄ przez gĹoĹnik (trzeba siÄ trochÄ nagimnastykowaÄ z tÄ wtyczkÄ Ĺźeby przeszĹa- kawaĹek na otwartych kawaĹek na zamkniÄtych drzwiach i jakoĹ pójdzie, naleĹźy teĹź pamiÄtaÄ aby po odpiÄciu kostki nie wpadĹa nam ona w sĹupek! najlepiej czymĹ podwiÄzaÄ) i zacisnÄĹem z nowym kabelkiem z izolacjÄ termokurczliwÄ jeĹli jednak kabelki w tym miejscu sÄ caĹe to polecam przed rozebraniem zamka sprawdziÄ czy dochodzi sygnaĹ do wtyczki zamka (warto to teĹź zrobiÄ w celu sprawdzenia czy po naprawie dziaĹa) w nastÄpujÄcy sposób: bierzemy jakiĹ dĹuĹźszy przewód z podĹÄczona w nim ĹźarówkÄ 12 voltowÄ i podĹÄczamy jednÄ koĹcówkÄ do masy (czyli albo do minusa akumulatora albo gdzieĹ klemÄ do silnika) natomiast drugÄ koĹcówkÄ do jednego z trzech pinów wtyczki centralnego zamka: czyli: (masa)--------------(Ĺźarówka)--------------------(piny) PINY: podĹÄczamy tÄ koĹcówkÄ do jednego z poszczególnych pinów i przyciskamy na pilocie przycisk. w momencie naciĹniÄcia, na odpowiednim pinie powinno siÄ pojawiÄ +12V wiec Ĺźarówka powinna zaĹwieciÄ na sekundÄ. czerwono-czarny - OTWIERANIE (raz przycisk otwierania na pilocie) ĹźóĹto-czarny - ZAMYKANIE (raz przycisk zamykania na pilocie) niebiesko-czarny - DOMYKANIE (drugi raz przycisk zamykania na pilocie) i dopiero wtedy gdy wiemy Ĺźe na kaĹźdym pinie dochodzi sygnaĹ moĹźemy siÄ zabraÄ za rozbieranie zamka (korzystajÄc z dobrze opisanej foto porady na stronie gĹównej lub na forum) dziaĹanie pinów opisane dziÄki postowi piotrekrm'a Przepraszam za jakoĹÄ zdjÄÄ i niewyjĹciowo brudne auto pozdrawiam
  6. a ma ktoś może schemat przycisków klimy i obiegu wewnętrznego? nie wiem do których nóżek mam podłączyć diody do podświetlenia i sygnalizacji włączenia (gdzie + i - każdej z nich) nóżek jest 4 (piny 1,2,3,4, 5-pusty) p.s. nie lutuje do oprawki tylko bezpośrednio do nóżek gdzie włożona była oprawka pozdrawiam!
  7. potrzebuję szybkiej porady: musze wymienić czujnik wałka rozdządu (nr katalogowy 12 38 937) i niestety nigdzie nie można dostać siemensa. i tutaj pytanie czy czujnik firmy FACET za 170zł to dobry wybór? proszę o szybkie odpowiedzi bo dzisiaj musze go kupić i jutro zamontować jeśli się zdecyduje
  8. odgrzewam kotleta dwie żarówki odpowiadają za "podświetlanie klosza" po zamknieciu drzwi - słabe świecenie, i dwie lampki do czytania oddzielnie włączane obecnie jest tak: 1. po zamknieciu drzwi z wyłączonym zapłonem świecą się słabo wszystkie lampki (w drzwiach, nad drzwiami z tyłu, przy lusterku środkowym w podsufitce) po czym wygasają powoli (ok. 5 sekund) 2. po zamknieciu drzwi z włączonym zapłonem gasną wszystkie od razu po zamknięciu 3. lampke do czytania da się włączyć tylko z włączonym zapłonem i teraz czy dało by się to przerobić żeby np: 1. po zamknieciu drzwi z wyłączonym i włączonym zapłonem wygasały wszystkie powoli a nie od razu gasły 2. po zamknieciu drzwi zapaliły się jednocześnie lamki do czytania i potem np razem wygasły (po prostu te co są to nic nie dają tylko podświetlają klosz) 3. lampke do czytania można było właczyć z wyłączonym zapłonem próbowałem dać diodki białe w podsufitke ale wtedy cały prąd idzie tylko przez diody (co prawda dość jasno świeci) ale nie świecą wtedy po zamknieciu drzwi wszystkie pozostałe żarówki
  9. podejrzewam że to może być od blokady wlewu paliwa.
  10. jesli okaze sie ze walniety jest przelacznik wentylatora wkrecany w chłodnicę ten z trzeba stykami to mam taki oryginalny na zbyciu, jak bedziesz potrzebowac to pisz na pw pozdrawiam
  11. pulsujacy check to miedzy innymi rozladowany akumulator kiedys cos takiego w oplu zafirze sie znajomemu działo - nowy aku i po sprawie
  12. ja bym się na twoim miejscu bardziej zajął odgrzybieniem klimatyzacji jesli jest lub chociaz wymianą filtra kabinowego bo sprzegło to jeśli śmierdzi to tylko spalenizną i na pewno ze spalonym sprzeglem nie ruszysz daleko moze masz np włączoną klimatyzację i spaloną żaróweczkę od włącznika klimatyzacji
  13. do klocków na pewno nie mam, spryskiwaczy też nie dojrzałem chyba ze jest gdzies ukryty, do silnika jest tego troche podłączone duzo wiec i tak nie dojdę czy jest to od autodiagnostyki czy od ciśnienia czy od jeszcze czegoś innego. znalazłaby się gdzies porada dla każdego nieobecnego czujnika który dokładnie przewód trzeba przeciąć/zmasować/? zeby nie dawało niepotrzebnego komunikatu na wyswietlacz? chciałbym mieć pewność że każdy niepotrzebny komunikat tego typu będę mógł usunąć z wyswietlacza i druga sprawa czy ktoś już aktywował komputer na tym wyświetlaczu czy trzeba koniecznie zmieniać na MID?
  14. byłoby tak gdyby chodziło mi tylko o te pożądane komunikaty. moim pytaniem jest czy są jakieś komunikaty których nie powinno być ? tzn np wyświetla się brak oleju lub płynu chłodniczego pomimo tego że jest pytanie dotyczy przekładki manetki na tą z obsł komp. oraz z takim wyświetlaczem: tak na marginesie nawet nie jestem pewien jak sie ten wyswietlacz dokładnie nazywa bo jest podobny do TIDa ale ma obsł telefonu gps itp (do radia ccrt700)
×
×
  • Create New...
UP