Welcome to Vectra Klub Polska

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.
- Start new topics and reply to others
- Subscribe to topics and forums to get email updates
- Get your own profile page and make new friends
- Send personal messages to other members.
-
Posts
41 -
Joined
-
Last visited
Informacja o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Świdnik
Dodatkowe pola
-
Województwo
lubelskie
-
Auto
Vectra B 1.6 16V 2000 Edition
architection's Achievements

Nowy (1/7)
2
Reputation
-
Czy da się w tej instalacji podłaczyć tempomat
architection replied to architection's topic in VB - elektryka
rozumiem, że jest to mozliwe tylko techem? wiem, ze w lublinie chłopaki mają op-coma, czy nim też się da to aktywować? prośba o informację czy w lublinie da się to załatwić przez vkp -
MONTAZ MANETKI Z REGULACJA PREDKOSCI WYCIERACZEK VECTRA B
architection replied to vectrapawel's topic in VB - elektryka
jesteś mistrz! wszystko hula -
Czy da się w tej instalacji podłaczyć tempomat
architection replied to architection's topic in VB - elektryka
podłączyłem i po naciśnięciu R lub S włacza się tylko podświetlenie TIDa/MIDa (data i temperatura) gdzie i za ile mogę więc aktywować tę funckję (poza serwisem) a wracając do tematu to czy w zwiazku z brakiem wtyczki po lewej stronie istnieje możliwość podłaczenia tempomatu? -
Czy da się w tej instalacji podłaczyć tempomat
architection replied to architection's topic in VB - elektryka
biało-brązowy, czerwono-brązowy i brązowy (3 przewody) z tego wynikałoby ze do mida, tylko że ja chyba nie mam mida u mnie jest taki wyświetlacz, bo mam radio z telefonem jeśli mam teraz manetkę z przyciskami RS to podłączyć do nich tą wtyczkę i będzie hulać jak MID? no i czy w takim wypadku mogę nie mieć wtyczki od tempomatu? -
WItam. mam prośbę o informację od doświadczonych w tych sprawach czy do mojej instalacji można podłączyć manetkę tempomatu (+czujnik sprzęgła). Pytam ponieważ wtyczki na poradach były na zdjęciach po lewej stronie a u mnie jest taka sama tylko po prawej:
-
42 downloads
Ostatnio nie miaĹem centralnego w jednych tylnych drzwiach. poczytaĹem kilka porad na forum i jak w dym poszedĹem w stronÄ wymiany mikroprzeĹÄcznika (dla niewtajemniczonych oznaczenie mikroprzeĹÄcznika WLK1-MINI) a okazuje siÄ ze zupeĹnie niepotrzebnie... zanim rozbierzecie drzwi i zaczniecie grzebaÄ w zamku zdejmijcie osĹonkÄ z poĹÄczenia drzwi i sĹupka Ĺrodkowego a moĹźe zobaczycie to co ja czyli... ...urwany kabelek. drugi kabelek juĹź ostro nadszarpniÄty caĹkiem obrany z izolacji w jednym miejscu. naprawiĹem to wyciÄgajÄc wiÄzkÄ przez gĹoĹnik (trzeba siÄ trochÄ nagimnastykowaÄ z tÄ wtyczkÄ Ĺźeby przeszĹa- kawaĹek na otwartych kawaĹek na zamkniÄtych drzwiach i jakoĹ pójdzie, naleĹźy teĹź pamiÄtaÄ aby po odpiÄciu kostki nie wpadĹa nam ona w sĹupek! najlepiej czymĹ podwiÄzaÄ) i zacisnÄĹem z nowym kabelkiem z izolacjÄ termokurczliwÄ jeĹli jednak kabelki w tym miejscu sÄ caĹe to polecam przed rozebraniem zamka sprawdziÄ czy dochodzi sygnaĹ do wtyczki zamka (warto to teĹź zrobiÄ w celu sprawdzenia czy po naprawie dziaĹa) w nastÄpujÄcy sposób: bierzemy jakiĹ dĹuĹźszy przewód z podĹÄczona w nim ĹźarówkÄ 12 voltowÄ i podĹÄczamy jednÄ koĹcówkÄ do masy (czyli albo do minusa akumulatora albo gdzieĹ klemÄ do silnika) natomiast drugÄ koĹcówkÄ do jednego z trzech pinów wtyczki centralnego zamka: czyli: (masa)--------------(Ĺźarówka)--------------------(piny) PINY: podĹÄczamy tÄ koĹcówkÄ do jednego z poszczególnych pinów i przyciskamy na pilocie przycisk. w momencie naciĹniÄcia, na odpowiednim pinie powinno siÄ pojawiÄ +12V wiec Ĺźarówka powinna zaĹwieciÄ na sekundÄ. czerwono-czarny - OTWIERANIE (raz przycisk otwierania na pilocie) ĹźóĹto-czarny - ZAMYKANIE (raz przycisk zamykania na pilocie) niebiesko-czarny - DOMYKANIE (drugi raz przycisk zamykania na pilocie) i dopiero wtedy gdy wiemy Ĺźe na kaĹźdym pinie dochodzi sygnaĹ moĹźemy siÄ zabraÄ za rozbieranie zamka (korzystajÄc z dobrze opisanej foto porady na stronie gĹównej lub na forum) dziaĹanie pinów opisane dziÄki postowi piotrekrm'a Przepraszam za jakoĹÄ zdjÄÄ i niewyjĹciowo brudne auto pozdrawiam -
a ma ktoś może schemat przycisków klimy i obiegu wewnętrznego? nie wiem do których nóżek mam podłączyć diody do podświetlenia i sygnalizacji włączenia (gdzie + i - każdej z nich) nóżek jest 4 (piny 1,2,3,4, 5-pusty) p.s. nie lutuje do oprawki tylko bezpośrednio do nóżek gdzie włożona była oprawka pozdrawiam!
-
potrzebuję szybkiej porady: musze wymienić czujnik wałka rozdządu (nr katalogowy 12 38 937) i niestety nigdzie nie można dostać siemensa. i tutaj pytanie czy czujnik firmy FACET za 170zł to dobry wybór? proszę o szybkie odpowiedzi bo dzisiaj musze go kupić i jutro zamontować jeśli się zdecyduje
-
odgrzewam kotleta dwie żarówki odpowiadają za "podświetlanie klosza" po zamknieciu drzwi - słabe świecenie, i dwie lampki do czytania oddzielnie włączane obecnie jest tak: 1. po zamknieciu drzwi z wyłączonym zapłonem świecą się słabo wszystkie lampki (w drzwiach, nad drzwiami z tyłu, przy lusterku środkowym w podsufitce) po czym wygasają powoli (ok. 5 sekund) 2. po zamknieciu drzwi z włączonym zapłonem gasną wszystkie od razu po zamknięciu 3. lampke do czytania da się włączyć tylko z włączonym zapłonem i teraz czy dało by się to przerobić żeby np: 1. po zamknieciu drzwi z wyłączonym i włączonym zapłonem wygasały wszystkie powoli a nie od razu gasły 2. po zamknieciu drzwi zapaliły się jednocześnie lamki do czytania i potem np razem wygasły (po prostu te co są to nic nie dają tylko podświetlają klosz) 3. lampke do czytania można było właczyć z wyłączonym zapłonem próbowałem dać diodki białe w podsufitke ale wtedy cały prąd idzie tylko przez diody (co prawda dość jasno świeci) ale nie świecą wtedy po zamknieciu drzwi wszystkie pozostałe żarówki
-
podejrzewam że to może być od blokady wlewu paliwa.
-
jesli okaze sie ze walniety jest przelacznik wentylatora wkrecany w chłodnicę ten z trzeba stykami to mam taki oryginalny na zbyciu, jak bedziesz potrzebowac to pisz na pw pozdrawiam
-
pulsujacy check to miedzy innymi rozladowany akumulator kiedys cos takiego w oplu zafirze sie znajomemu działo - nowy aku i po sprawie
-
ja bym się na twoim miejscu bardziej zajął odgrzybieniem klimatyzacji jesli jest lub chociaz wymianą filtra kabinowego bo sprzegło to jeśli śmierdzi to tylko spalenizną i na pewno ze spalonym sprzeglem nie ruszysz daleko moze masz np włączoną klimatyzację i spaloną żaróweczkę od włącznika klimatyzacji
-
do klocków na pewno nie mam, spryskiwaczy też nie dojrzałem chyba ze jest gdzies ukryty, do silnika jest tego troche podłączone duzo wiec i tak nie dojdę czy jest to od autodiagnostyki czy od ciśnienia czy od jeszcze czegoś innego. znalazłaby się gdzies porada dla każdego nieobecnego czujnika który dokładnie przewód trzeba przeciąć/zmasować/? zeby nie dawało niepotrzebnego komunikatu na wyswietlacz? chciałbym mieć pewność że każdy niepotrzebny komunikat tego typu będę mógł usunąć z wyswietlacza i druga sprawa czy ktoś już aktywował komputer na tym wyświetlaczu czy trzeba koniecznie zmieniać na MID?
-
byłoby tak gdyby chodziło mi tylko o te pożądane komunikaty. moim pytaniem jest czy są jakieś komunikaty których nie powinno być ? tzn np wyświetla się brak oleju lub płynu chłodniczego pomimo tego że jest pytanie dotyczy przekładki manetki na tą z obsł komp. oraz z takim wyświetlaczem: tak na marginesie nawet nie jestem pewien jak sie ten wyswietlacz dokładnie nazywa bo jest podobny do TIDa ale ma obsł telefonu gps itp (do radia ccrt700)