Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Shinneko

Forumowicz
  • Content Count

    662
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Shinneko last won the day on December 12 2014

Shinneko had the most liked content!

Community Reputation

64 Excellent

About Shinneko

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 03/24/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC Z19DT '06

Recent Profile Visitors

1011 profile views
  1. Ja miałem już Centrę futurę (CA722 72Ah 720A) i niestety tuż po gwarancji zakończyła żywot. Teraz od ponad roku mam Boscha S5 85Ah 800A i jest ok. Zobaczymy jak przetrwa próbę czasu.
  2. U mnie był podobny problem. Po regeneracji wtrysku jest cicho i równo. Dodatkowo wcześniej przy mocniejszym dodaniu gazu zawsze zakopcił, teraz ani śladu czarnego dymu. Wysłane przy użyciu Tapatalka
  3. Pisałem Ci o tym 3 dni temu. Wywaliłeś kasę na te badziewne korki. Wysłane przy użyciu Tapatalka
  4. Pisałem wcześniej że korek Wysłane przy użyciu Tapatalka
  5. U mnie było dokładnie to samo. Wysłane przy użyciu Tapatalka
  6. Tam jest oring który w pewnym momencie stawia opór, ale trzeba kręcić dalej. Wysłane przy użyciu Tapatalka
  7. U mnie jak zaworek się zablokował to wytwarzało się dość duże ciśnienie. Po odblokowaniu korka problem wywalania płynu do stanu ostrzegawczego ustał.
  8. Czyli nie odpowietrza się, sprawdź zaworek w korku. U mnie było tak samo.
  9. Zaworek chodzi? Zobacz co się dzieje na gorącym silniku. U mnie było tak że jak się rozgrzał i odkręcałem korek to słychać było przez chwilę syczenie powietrza. Po rozruszaniu zaworka problemu nie ma. Jeśli u Ciebie nie ma tego efektu to wytrzyj wszystko dokładnie, nalej płynu i oglądaj gdzie pojawia się przeciek.
  10. Wstaw zdjęcia, to będzie wiadomo o czym piszesz. Te vectry miały 4 rodzaje wyświetlaczy. A z tym radiem z tego co pamiętam to chyba 2.
  11. Sprawdź korek, prawdopodobnie zablokował się zaworek odpowietrzający i jak jest duże ciśnienie to wywala Ci tyłem. Wystarczy przedmuchać kompresorem i będzie OK.
  12. Miałem ten sam problem i na koniec również okazało się że to rozrusznik http://forum.vectrak...ost__p__2434613
  13. Dawno się nie odzywałem, bo nie miałem czasu, ale wygląda na to, że sprawa została załatwiona 1. Wymieniłem czujniki - problem z odpalaniem pozostał 2. Wymieniłem akumulator (centra futura 72ah wysiadła po 2,5 roku ) - problem nadal był choć mniejszy 3. regenerowałem rozrusznik - myślę że to on był winny. Dopiero po zdjęciu go i rozebraniu okazało się że już niedomaga. Teraz auto odpala niezależnie od temperatury i tego ile dni stoi nieużywane Oczywiście nie było łatwo, bo w tzw. międzyczasie pojawiły się błędy z czasem grzania świec, ale na szczęście okazało się, że coś nie łączyło i to od tego - a już się bałem, że naprawiłem jedno a coś innego się zepsuło. Dodam tylko, że auto naprawiali mi w serwisie przy arkuszowej 197 w warszawie i ewidentnie nie radzili sobie. Auto wracało kilka razy z podobnymi objawami. Chyba czas zmienić serwis na ten przy modlińskiej 41. Mam dość odbierania niesprawnego auta.
  14. http://allegro.pl/listing.php/search?buy=4&category=0&change_view=1&description=1&listing_interval=7&listing_sel=2&sg=0&string=0281002507+bosch czujniki są dwa jeden to 0281002507 a drugi 0281002706. Najczęściej podobno wystarczy wymienić ten z końcówką 507. Ja trafiłem nową kompletną listwę wtryskową w bardzo dobrej cenie więc wymieniłem oba a listwę oddałem. Zobaczymy jak odpali jutro rano.
×
×
  • Create New...