Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kokosz1981

Forumowicz
  • Zawartość

    182
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O kokosz1981

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Crawley RH11 West Sussex, kiedyś Sieradz (łódzkie)

Kontakt

  • Website URL
    http://

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    Ceed 2009 1.6crdi 90KM, była VC 1.9cdti

Ostatnio na profilu byli

821 wyświetleń profilu
  1. Nie spodziewajmy sie cudów po jednym zalaniu. Ja do ceeda 2009 lałem orlenowski 2t 10-12 razy 250ml przy pełnym tankowaniu i nic nie zauważyłem lepszego w pracy motoru [emoji107] Wysłane z mojego SM-J500FN
  2. Zakup sprzetu AGD

    Właśnie jestem na etapie zakupu kilku gratow: lodówka, pralka, plyta indukcyjna z piekarnikiem, zmywarka. Najtaniej za wszystko wyszło media expert (9600zl), ponad 200 mniej jak konkurencja a do tego wniosą mi to na 2gie piętro. Wysłane z mojego SM-J500FN
  3. https://forum.vectraklub.pl/index.php?/topic/117323-Główne-pokrętło-sterujące-cd70 Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  4. przelew za granicę

    można użyć zewnętrznej firmy, np.currencyfair wymaga rejestracji itp, ale jest szybko i tanio (i nie zrzynają na kursie) przypadku uk-pl działa w 1 dzień roboczy za 10zł/przelew
  5. clash of clans, kto z was gra?

    znajomek ostro gra o prawie 2 lat i opowieści niestworzone o ludzikach mi opowiada - ile potrafią prze...bać na gemsy
  6. Zaaplikowałem orlen 2T semi do kijanki - do pełna (zbiornik 53 litry i 250ml tego szwaksu). Wyjeździłem 2 baki i wrażenia żadne - silnik pracuje, pali i spala tak samo; przy odpalaniu mocniej czuć z rury smrodek przepalonego oelju. Mam jeszcze na kolejne 8 baków to zobaczymy ale rewolucji sie nie spodziewam jak to niektórzy mieli np. w d4d toyoty
  7. krzysztofkos - niebieski czy czerwony? w sumie leja ludyie oba ale tzlko tak z ciekawosci SLAVIO - jaki szwaks lejesz?
  8. Troszkę wody upłynęło więc odświeżę - kto podzieli się swoimi doświadczeniami z minionych lat?
  9. co jeszcze warto sprawdzić w warsztacie zanim padnie decyzja o nowym silniku? co w cylindrach czy jak? miałem się w końcu okazję przejechać i tak: turbo pcha jak należy od około 2400obr (czyli jakie 600-700obr powyżej normy), ropska pali w normie, dymić nie dymi (nawet w czasie butowania w podłogę), położyłem się na glebie i zero oznak wycieków (zresztą w garażu po nocce nigdy nic nie było), gdyby nie ta turbo dziura i znikający olej wszystko gra.
  10. nowa wiadomość - problemy z braniem oleju zaczęły się po ukręceniu świecy żarowej przy wymianie co zakończyło sie babraniem z głowicą.
  11. regenerowana, później sprawdzona w tym samym serwisie a jeszcze później w innym serwisie dla pewności, że nie walą w bambuko - na maszynach wszystko w normie
  12. na bagnecie jak wół, zresztą przy takich dolewkach dawno by wypluł i zarzygał pomysłów zero - wpakowana kasa i wielki dół reasumując co zrobione: regeneracja turbo i wtrysków luz zaworowy zero błędów na opcomie wszsytkie wężę sprawdzone czujnik ciśnienia oleju podmieniony na sprawny = stary działa turbo zaczyna cisnąć jak należy dopiero od 2500obr; a powyżej około 3200obr wysakuje kontrolka autka z kluczykiem i przechodzi na tryb awaryjny; silnik w..la olej około litra na 200-300km
  13. niecałe 350km przejechane i wyskoczyłą kontrolka o niskim poziomie oleju - dolewka litr i po 200km znowu kontrolka
×