Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kokosz1981

Forumowicz
  • Zawartość

    182
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O kokosz1981

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Crawley RH11 West Sussex, kiedyś Sieradz (łódzkie)

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    Ceed 2009 1.6crdi 90KM, była VC 1.9cdti

Ostatnio na profilu byli

939 wyświetleń profilu
  1. witam kolegów a szczególnie kokosza ! czy wiadomo co z tym olejem czemu ubywa?? mam podobny problem w zafirze b 1.9cdti 120km zdt atko pali jezdzi turbo czuc od 2000tys obrotow ale olej znika dolweka 0.5l co 300km ///  czy w tych autach jest separator oleju z odmy?? bo w moim go z tylu nie widze...... dodam ze egr zaslepiony dpf wyciety brak klap wirowych czyli jednym slowem goły silnik z niepotrzebnych  rzeczy typu eco.)

  2. Nie spodziewajmy sie cudów po jednym zalaniu. Ja do ceeda 2009 lałem orlenowski 2t 10-12 razy 250ml przy pełnym tankowaniu i nic nie zauważyłem lepszego w pracy motoru [emoji107] Wysłane z mojego SM-J500FN
  3. kokosz1981

    Zakup sprzetu AGD

    Właśnie jestem na etapie zakupu kilku gratow: lodówka, pralka, plyta indukcyjna z piekarnikiem, zmywarka. Najtaniej za wszystko wyszło media expert (9600zl), ponad 200 mniej jak konkurencja a do tego wniosą mi to na 2gie piętro. Wysłane z mojego SM-J500FN
  4. https://forum.vectraklub.pl/index.php?/topic/117323-Główne-pokrętło-sterujące-cd70 Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  5. kokosz1981

    przelew za granicę

    można użyć zewnętrznej firmy, np.currencyfair wymaga rejestracji itp, ale jest szybko i tanio (i nie zrzynają na kursie) przypadku uk-pl działa w 1 dzień roboczy za 10zł/przelew
  6. Zaaplikowałem orlen 2T semi do kijanki - do pełna (zbiornik 53 litry i 250ml tego szwaksu). Wyjeździłem 2 baki i wrażenia żadne - silnik pracuje, pali i spala tak samo; przy odpalaniu mocniej czuć z rury smrodek przepalonego oelju. Mam jeszcze na kolejne 8 baków to zobaczymy ale rewolucji sie nie spodziewam jak to niektórzy mieli np. w d4d toyoty
  7. krzysztofkos - niebieski czy czerwony? w sumie leja ludyie oba ale tzlko tak z ciekawosci SLAVIO - jaki szwaks lejesz?
  8. Troszkę wody upłynęło więc odświeżę - kto podzieli się swoimi doświadczeniami z minionych lat?
  9. co jeszcze warto sprawdzić w warsztacie zanim padnie decyzja o nowym silniku? co w cylindrach czy jak? miałem się w końcu okazję przejechać i tak: turbo pcha jak należy od około 2400obr (czyli jakie 600-700obr powyżej normy), ropska pali w normie, dymić nie dymi (nawet w czasie butowania w podłogę), położyłem się na glebie i zero oznak wycieków (zresztą w garażu po nocce nigdy nic nie było), gdyby nie ta turbo dziura i znikający olej wszystko gra.
  10. nowa wiadomość - problemy z braniem oleju zaczęły się po ukręceniu świecy żarowej przy wymianie co zakończyło sie babraniem z głowicą.
  11. regenerowana, później sprawdzona w tym samym serwisie a jeszcze później w innym serwisie dla pewności, że nie walą w bambuko - na maszynach wszystko w normie
  12. na bagnecie jak wół, zresztą przy takich dolewkach dawno by wypluł i zarzygał pomysłów zero - wpakowana kasa i wielki dół reasumując co zrobione: regeneracja turbo i wtrysków luz zaworowy zero błędów na opcomie wszsytkie wężę sprawdzone czujnik ciśnienia oleju podmieniony na sprawny = stary działa turbo zaczyna cisnąć jak należy dopiero od 2500obr; a powyżej około 3200obr wysakuje kontrolka autka z kluczykiem i przechodzi na tryb awaryjny; silnik w..la olej około litra na 200-300km
  13. niecałe 350km przejechane i wyskoczyłą kontrolka o niskim poziomie oleju - dolewka litr i po 200km znowu kontrolka
×