Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

roton

Forumowicz
  • Content Count

    99
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About roton

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Podkarpacie

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    VB /X18XE/Kombi+LPG
  1. A to już wiem Dzięki patkos! Będę miał jeszcze możliwość podjechania na kanał i dokładnie go sprawdzę! Szukajcie a znajdziecie. Pozdrawiam!
  2. W środku suchutko. A magistrala wodna fajnie brzmi ale co to jest i gdzie jest zlokalizowane?
  3. No być może tym bardziej że zmieniałem jakąś opaskę przy lpg w tamtym roku ale raczej tam sucho bo wszystko widać. A może jakiś kontrast lub barwnik wlać żeby było widać źródło wycieku, podobno coś takiego istnieje?
  4. Mam klimę ale pusta i nie uruchamiana od 3 lat. A zawór trójdrożny wymieniałem chyba 2 lata temu bo widać było jak z niego kapało ale teraz zawór czysty i suchy. Może ubywać przez zawór żeby wycieku nie było?
  5. Witam! Od dłuższego czasu walczę z ubytkiem płynu chłodniczego. Nie ma żadnych wycieków ani na zimnym ani na ciepłym silniku. Spód suchy żadnych plam na podłożu. A najgorsze jest to że bywają okresy że ani jednego milimetra nie ubędzie w zbiorniczku a czasem przez noc potrafi zejść kilka cm. Auto nie kopci nie dymi. Wsypałem kilka dni temu uszczelniacz w proszku do zbiorniczka i już była nadzieja bo kilka dni trzymał się poziom ale dziś po nocy znów sporo zeszło. Jak znaleźć i zlokalizować źródło czy przyczynę ubytku? Jak myślicie?
  6. A no dzięki wielkie koledzy!!! Tak myslałem że nie powinno być powodów do obaw. Macie racje. A jak przyłożyłem dłoń blisku wydechu to po chwili kropelki wody z niej kapały. No i jeszcze LPG. Pozdrawiam i dzięki!
  7. Witam. Jak wyżej. Wiadomo że im zimniej tym bardziej zakopci ale u mnie jak przygazuje lub wjeżdzam pod górkę to z tyłu nie widac nic! biało. W lusterku nic nie widzę nawet jak wyjadę z garażu i stoi na mrozie chwilę to wali na biało jak z komina! Dodam że w tamtym roku wywaliło mi usczelkę pod głowicą. Wymieniona + uszczelniacze + planowanie głowicy, płynu chłodniczego nie ubywa (może minimalnie - po trzech miesiącach dolałem może z pół szklanki do wymaganego poziomu). Spaliny są białe normalnego koloru jak u wszystkich i nie śmierdzą. A może to wina dziurki w tłumiku środkowym? Był spawany ale jest juz mocno przepalony i ma dziurkę ale nie wiem czemu tak dużo wali z rury na mrozie? Przy cieplejszej pogodzie ani znaku, zero dymienia. Macie pomysł?
  8. No ale przyjechałem dziś z pracy (20km) tarcze ogień! I to nie przód tylko wszystkie??!! gdzie szukać przyczyny???
  9. No też nie. Myślisz że siadła nie równo na piaście?? A jak pokrzywiło tarcze to można je przetoczyć?
  10. Ok. Dzięki wielkie za pomoc - będziemy smarować! Pozdrawiam! Tylko najgorsze jest to że po wymianie tarcz jak jadę pow. 70km/h czuć bicie pedału hamulca przy hamowaniu! (nie bardzo ale da się wyczuć pod nogą). Pewnie tak ich grzeje mocno że się już pokrzywiły:(
  11. Ok ale czym? Zwykły smar wystarczy?
  12. Prowadnic nie smarowałem a klocki weszły "tak sobie". Ścisku raczej nie było dużego.
  13. U mnie będzie raczej problem z zaciskami bo są już pordzewiałe a te gumy ochronne tłoczków są dziurawe a w prawym zacisku nawet nie przylega do tłoczka tylko szpara się zrobiła. Wydaje mi się że tłoczki nie wracają i dlatego grzeją tarcze. A na jakiej zasadzie wraca tłoczek??? płyn go podciąga z powrotem?
  14. Witam. Po wymianie przednich tarcz i klocków grzeją mi się wszystkie tarcze! Układ odpowietrzony właściwie i nowy płyn zalany. Czy możliwe że pompa nie wraca płynu i zaciski trzymają??? Jak wogóle sprawdzić czy pompa działa właściwie?? Pozdrawiam!
  15. Spalanie raczej w normie be zmian ale kiedys jak zdejmowałem zaciski to tłoczki troszkę juz pordzewiałe.
×
×
  • Create New...