Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

pawel175

Forumowicz
  • Zawartość

    121
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O pawel175

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1988.07.28

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Świdnica

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Opel Vectra B 2.0 16V DTI
  1. pawel175

    Naprawa klimatyzacji

    "RURKI" nie idą do nagrzewnicy tylko do parownika a co do tych przewodów musisz mieć z tego samego modelu uważaj żebyś nie kupił czasami z DTL bo są prawie identyczne ale są krótsze i nie podejdą niestety czeka cie drogi wydatek
  2. pawel175

    Wymiana Pompy Wtryskowej

    zapłaciłeś coś już ?? zabieraj i przy okazji sprawdź czy czegoś nie powykręcał bez twojej zgody
  3. pawel175

    Zawor egr

    http://forum.vectraklub.pl/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1
  4. jedz do normalnego mechanika który się zajmuje klima a poza tym tysiące postów jest jak sprawdzić co się dzieje z klimatyzacja wiec wyszukiwarka i ogień
  5. pawel175

    drugi bieg wentylatora

    najpewniej rezystor padnięty 2 biegu wentylatora klimy poczytaj post 701 i zrób test http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/123322-walka-z-wiatrakami-czyli/page-36
  6. jedz na stacje diagnostyczna albo do kumatego mechanika i niech sprawdzą spaliny w układzie balonikiem i będzie wiadomo czy spaliny ida w układ czy nie koszt ok 30-50 zl
  7. pawel175

    Brak mocy, zapalający się check,

    Ja kupilem ten pierwszy http://allegro.pl/bass-polska-wakuometr-miernik-podcisnienia-vacum-i5141845768.html i on pokazuje podciśnienie do -1.0 na zielonym polu i u mnie co do milimetra pokazuje podcienienie np. pompy Vacu -0.9 wiec ja go polecam
  8. pawel175

    Brak Czasami Turbosprężarki

    W tamtym miesiącu oddałem do znajomego mechanika (tylko robią diesle) vectrę bo nie paliła okazało sie ze to przelewy sie posypały ale odrazu sie zapytałem o cenę regeneracji pompy i sterownika to za sterownik z wymiana chcieli 600 zl a ceny pompy nie pamiętam niestety trzeba uważać bo nie zawsze to z pompa cos sie dzieje a mechanicy powiedzą ze wymienili coś za 2 tys. a klient nie wie jak to niestety sprawdzić heh
  9. pawel175

    Vectra B 2.0 turbodiesel 1999. Spadek mocy

    Pali sie check żółty na desce? to co zaznaczyłeś to jest przewód serwa który idzie do pompy vacum i w nim nie ma możliwości żeby byl jakiś płyn jedynie powietrze a co do turbiny to masz cięgno kolo turbiny taki pręt i spróbuj nim ruszyć na włączanym silniku jesli da sie ruszyć to gdzieś ucieka podciśnienie a poza tym http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/40627-turbina-i-turbodoladowanie/ http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/66643-przewody-wezyki-podcisnienia-diesel-wymiana/ poczytaj to wszystko według mnie gdzieś coś innego tobie puściło i chlapie na boki
  10. pawel175

    Zbiornik Paliwa i Jego dostęp

    Niby dlaczego mam darować sobie takie porady?? jak ma problem z tym pływakiem to lepiej nie jeździć tak? poza tym zrobi jak mu będzie sie podobac i koniec
  11. pawel175

    Czujnik obrotu wału ??

    Kolego uważaj bo zaraz zablokują tobie posty które dodajesz sprawdź jakie błędy masz konkretnie a nie dodajesz nowe tematy podlaczenie i sprawdzenie to kilka dyszek a ty szukasz po kolei co może być nie tak może to być duperela a może być konkretna robota za kilka stów wiec pierwsze co to komputer!!! powodzenia
  12. pawel175

    Zbiornik Paliwa i Jego dostęp

    nie przejmuj się ta rezerwa u mnie w klekocie tak samo raz pokazuje szybko paliwo a raz wolniej a zobaczysz po czasie ze podnosi się pomalutku do właściwego stanu:D jeździj patrząc na kilometry
  13. Nie ten dział kolego a poza tym to raczej trudno kupić sprawna używkę ;( tez mialem ten problem kupilem 2 spalone az w koncu kupilem nowy wentylator jest porada gdzies na forum jak naprawiać ale mi sie nie widzi takie rozwiązanie
  14. pawel175

    Brak Czasami Turbosprężarki

    tak może gdzieś się przytykać i będzie problem nie zaszkodzi przedmuchać tych przewodów a ciekawe czy ten mechanik wie co to jest wakuometr ?? nie daj się naciągać
  15. pawel175

    Brak Czasami Turbosprężarki

    wystarczy ze któryś elektrozawór będzie mial za małe podciśnienie i momentalnie będzie wywalać błąd i będzie on się pojawiał i gasł to normalne posprawdzaj odrazu czy nie masz oleju w przewodach powodzenia
×