Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pawel175

Forumowicz
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About pawel175

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 07/28/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Świdnica

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Opel Vectra B 2.0 16V DTI
  1. "RURKI" nie idą do nagrzewnicy tylko do parownika a co do tych przewodów musisz mieć z tego samego modelu uważaj żebyś nie kupił czasami z DTL bo są prawie identyczne ale są krótsze i nie podejdą niestety czeka cie drogi wydatek
  2. zapłaciłeś coś już ?? zabieraj i przy okazji sprawdź czy czegoś nie powykręcał bez twojej zgody
  3. http://forum.vectraklub.pl/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1
  4. jedz do normalnego mechanika który się zajmuje klima a poza tym tysiące postów jest jak sprawdzić co się dzieje z klimatyzacja wiec wyszukiwarka i ogień
  5. najpewniej rezystor padnięty 2 biegu wentylatora klimy poczytaj post 701 i zrób test http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/123322-walka-z-wiatrakami-czyli/page-36
  6. jedz na stacje diagnostyczna albo do kumatego mechanika i niech sprawdzą spaliny w układzie balonikiem i będzie wiadomo czy spaliny ida w układ czy nie koszt ok 30-50 zl
  7. Ja kupilem ten pierwszy http://allegro.pl/bass-polska-wakuometr-miernik-podcisnienia-vacum-i5141845768.html i on pokazuje podciśnienie do -1.0 na zielonym polu i u mnie co do milimetra pokazuje podcienienie np. pompy Vacu -0.9 wiec ja go polecam
  8. W tamtym miesiącu oddałem do znajomego mechanika (tylko robią diesle) vectrę bo nie paliła okazało sie ze to przelewy sie posypały ale odrazu sie zapytałem o cenę regeneracji pompy i sterownika to za sterownik z wymiana chcieli 600 zl a ceny pompy nie pamiętam niestety trzeba uważać bo nie zawsze to z pompa cos sie dzieje a mechanicy powiedzą ze wymienili coś za 2 tys. a klient nie wie jak to niestety sprawdzić heh
  9. Pali sie check żółty na desce? to co zaznaczyłeś to jest przewód serwa który idzie do pompy vacum i w nim nie ma możliwości żeby byl jakiś płyn jedynie powietrze a co do turbiny to masz cięgno kolo turbiny taki pręt i spróbuj nim ruszyć na włączanym silniku jesli da sie ruszyć to gdzieś ucieka podciśnienie a poza tym http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/40627-turbina-i-turbodoladowanie/ http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/66643-przewody-wezyki-podcisnienia-diesel-wymiana/ poczytaj to wszystko według mnie gdzieś coś innego tobie puściło i chlapie na boki
  10. Niby dlaczego mam darować sobie takie porady?? jak ma problem z tym pływakiem to lepiej nie jeździć tak? poza tym zrobi jak mu będzie sie podobac i koniec
  11. Kolego uważaj bo zaraz zablokują tobie posty które dodajesz sprawdź jakie błędy masz konkretnie a nie dodajesz nowe tematy podlaczenie i sprawdzenie to kilka dyszek a ty szukasz po kolei co może być nie tak może to być duperela a może być konkretna robota za kilka stów wiec pierwsze co to komputer!!! powodzenia
  12. nie przejmuj się ta rezerwa u mnie w klekocie tak samo raz pokazuje szybko paliwo a raz wolniej a zobaczysz po czasie ze podnosi się pomalutku do właściwego stanu:D jeździj patrząc na kilometry
  13. Nie ten dział kolego a poza tym to raczej trudno kupić sprawna używkę ;( tez mialem ten problem kupilem 2 spalone az w koncu kupilem nowy wentylator jest porada gdzies na forum jak naprawiać ale mi sie nie widzi takie rozwiązanie
  14. tak może gdzieś się przytykać i będzie problem nie zaszkodzi przedmuchać tych przewodów a ciekawe czy ten mechanik wie co to jest wakuometr ?? nie daj się naciągać
  15. wystarczy ze któryś elektrozawór będzie mial za małe podciśnienie i momentalnie będzie wywalać błąd i będzie on się pojawiał i gasł to normalne posprawdzaj odrazu czy nie masz oleju w przewodach powodzenia
×
×
  • Create New...