Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

glowa007

Forumowicz
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

glowa007 last won the day on May 25 2010

glowa007 had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

About glowa007

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 02/11/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    suwałki

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    vb 2000r , x18xe1
  1. witam. mam mały problem ze sprężynami irmschera. otóż po założeniu sprężyn i skreceniu amortyzatora okazało się że sprężyna lata lużno. po prostu brakuje jej 3 cm aby oparła się o górną obudowe. czy tak ma to wyglądać po zamontowaniu sprężyn irmiego na seryjne amory??? przecież przy podskoku auta sprężyna się przekręci??? a może się myle? z góry dziękuje za pomoc w tej kwestii pozdrawiam
  2. witam niestety jestem zmuszony do wymiany maglownicy . przeszukałem forum i większość tematów jest nie aktualna. znalazłem na alledrogo 4 "ciekawe" propozycje: http://allegro.pl/pr...2413325872.html http://allegro.pl/ma...2432906486.html http://allegro.pl/op...2406193919.html http://allegro.pl/pr...2434688607.html może ktoś regenerował w tych firmach. proszę o opinie. dodam jeszcze, że nad koszty cenie bardziej jakość usługi . z góry dziękuje za pomoc w tej kwestii. pozdrawiam
  3. po co wymieniać wszystko po kolei jak można pod kompa podpiąć i odczytać kody usterek.
  4. glowa007

    przewody zapłonowe

    miałem bardzo czułą instalację gazową i tak właśnie robiłem. nie twierdzę, że skoro ja tak robiłem to wszyscy powinni. uważam jednak, że wymiana co 100 tyś jest delikatną przesadą(a może delikatnym sknerstwem )
  5. glowa007

    przewody zapłonowe

    kolega pytał, to mu napisałem jak robiłem. a robiłem to asekuracyjnie. nie lubię jak mi autem szarpie. a poco mam się denerwować w czasie np jakieś podróży. a tak poza tym to świece oprócz dynamiki auta wpływają także na zużycie paliwa tak więc lepiej je wymieniać częściej niż zaleca producent. a nie jest to aż tak wielki wydatek.
  6. glowa007

    przewody zapłonowe

    witam ja jak miałem autko na lpg,to podobnie jak ty wymieniałem swiece i przewody co 10 tys. uważam, że wymiana co 100 tyś to gruba przesada.
  7. kolego a zbieżność ustawiłeś? oczywiście pamiętaj, że w vectrze ustawiamy ją zarówno z przodu jak i z tyłu
  8. ja osobiście radziłbym ci 2 kolory: czerwony lub pomarańczowy. a to dlatego że jak wyjdzie ruda to nie będzie się tak w oczy rzucać
  9. i tu chciało by się napisać: a nie mówiłem? jeżeli zaś chodzi o sondę, to sonda jest elementem elektronicznym, a nie mechanicznym. albo działa albo nie. to nie jest tak, że im dłużnej pracuje to spalanie rośnie. tak więc wymiana na nową jest według mnie bez sensu. a nawiązując do postu kolegi, że nowa ngk kosztuje 90zł. z moich informacji wynika że jednak kosztuje ona ok 450 zł. tak więc jeździj śmiało a sondą będziesz się przejmował jak padnie pozdrawiam i szerokości i bezawaryjności życzę
  10. a ja bym na wszelki wypadek najpierw sprawdził rozrząd może jednak przeskoczył. ustaw rozrząd na znaki to nic nie kosztuje i w tedy będziesz na 100% pewny.
  11. i tu się nie zgodze. błąd sondy nie oznacza że jest ona uszkodzona, może poprostu nie jest w stanie wyregulować mieszanki. a wymiana jej jest troszkę kosztowna. a przewody i tak się wymienia gdyż jest to część eksploatacyjna.
  12. proponowałbym wymienić świece i przewody. jak miałem samochód na gazie wymieniałem przewody i świece co 10000km. wymiane robiłem zawsze z wymianą oleju i nigdy nie miałem problemów. podobno świece i przewody szybciej się zużywają jak jeździ się na lpg.
  13. a świece i przewody to kolega kiedy wymieniał?
  14. wd40 nic nie pomoze. jeśli już to użyj oleju(np starego oleju silnikowego). strzykawka i do roboty. jeżeli olej nie pomoże to wtedy tuleje do wymiany
  15. witaj wymień mocowania sanek, gdyż nie wyglądają najlepiej. edit: matrox byłeś szybszy
×
×
  • Create New...